Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitko toimeen 2 000 e/kk nettotuloilla?

Vierailija
12.01.2022 |

Väliaikaisesti? Esim. vuoden?

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun netto on 1500e eli todellakin tulisin toimeen ja hyvin.

Vierailija
82/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa on 1700 euroa enemmän kuin saan nyt.

T. Kotihoidontuella oleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahneet suomalaiset kirjoitti:

Aloitusviestistä ja parista muusta kommentista huomaa kuinka hyvälle suomalaiset ovat tottuneet. Ei ihmekään kun ei kaikille riitä työpaikkoja. Jos joku tienaa esim. 4000€, olisi fiksumpaa puolittaa palkka ja palkata toinen tekijä rinnalle. Sitten olis kaks töissä ja kumpaisenkin bruttopalkka kuitenkin 2000€.

Paitsi ettei kukaan vähänkään enemmän koulutettu suostuisi tekemään tuolla 2000 eurolla töitä. Itse olen DI ja suht urani alussa. Palkkani on tällä hetkellä 3900 euroa/kk. Ja iso vastuu omasta työstäni. Jos joku saisi yhtäkkiä älynväläyksen puolittaa palkkani, lähtisin saman tien töiden perässä Ruotsiin. Jossa omasta osaamisestani takuuvarmasti maksettaisiin se mikä nykyinen palkkani on. Toisin sanoen ideallasi saataisiin vain insinöörit yms pakenemaan Suomesta pois.

No ei sullakaan ole päätähuimaava liksa. Käteen sulle jää n. 2700€/kk.

Vierailija
84/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeeni 780 €

Vierailija
85/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun tuleman toimen nettotulolla 1300e Kk. Maksan itse vuokrani,sähköni ,kotivakutuksen,puhelin,netti..ilman sosiaalitukia. Joten ymärettävää elämäni rajallinen,kuten puketumiseni ja menoni.Joten tutut ja ystävät en kahvituta teitä kotini syystä.Kun itse ette kutsu edes kahvillekoskaa kotiinne. Vaikka arvostelette puketuminen ymm..pukeudun varojeni mukaan ja sään mukaisesti.Ei ole toista jakamassa menoja kuten teillä jotka nokitatte kokoajan muita.

Vierailija
86/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin. Kiinteät kuukausimenoni on noin 1300e, joten jäisi vielä varaa ylläreihin ja säästöönkin.

Vierailija
87/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin toimeen jos olisi pakko. Nyt meillä puolison kanssa nettotulot on yht. n. 5000-6000€/kk netto ja elämme hyvin. Tosin asumme isossa asunnossa Hgin keskustassa ja ulkomailla toinen koti josta kulut juoksee. Lapset on jo aikuisia. Mutta olen tullut yksinhuoltajana teinin kanssa aikoinaan hyvin toimeen juuri kahden tonnin nettotuloilla.

Vierailija
88/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahneet suomalaiset kirjoitti:

Aloitusviestistä ja parista muusta kommentista huomaa kuinka hyvälle suomalaiset ovat tottuneet. Ei ihmekään kun ei kaikille riitä työpaikkoja. Jos joku tienaa esim. 4000€, olisi fiksumpaa puolittaa palkka ja palkata toinen tekijä rinnalle. Sitten olis kaks töissä ja kumpaisenkin bruttopalkka kuitenkin 2000€.

Paitsi ettei kukaan vähänkään enemmän koulutettu suostuisi tekemään tuolla 2000 eurolla töitä. Itse olen DI ja suht urani alussa. Palkkani on tällä hetkellä 3900 euroa/kk. Ja iso vastuu omasta työstäni. Jos joku saisi yhtäkkiä älynväläyksen puolittaa palkkani, lähtisin saman tien töiden perässä Ruotsiin. Jossa omasta osaamisestani takuuvarmasti maksettaisiin se mikä nykyinen palkkani on. Toisin sanoen ideallasi saataisiin vain insinöörit yms pakenemaan Suomesta pois.

Kai saat bonuksia päälle, kun muuten teet töitä sähköasentajan palkalla?

Ainakin 12k€ lienee bonarit päälle???

Muuten ei oikein palkka täsmää...

Vierailija
89/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin kyllä toimeen

Vierailija
90/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin sikkuna pärjäisin oikein hyvin. Asuntolaina on vain 600 euroa ja se on kohta maksettu, joten ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
91/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyykö joku tällaista tosissaan?

Vierailija
92/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun näistä ketjuista tulee huono olo. Ihmisillä ei ole mitään käsitystä että tuo on ihan huikean hyvä summa monelle.

Itse saan noin 700-900 €/kk. Ai että pärjäisinkö jos tuo yli tuplataan? 🙄

Vierailija
93/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein, netto nyt 4900€ja kerran vuoteen bonarina nettona noin 8000€ joten vaikeaa tulis nykyisellä kulurakenteella ja lapsilaumalla.

Tottakai olen elänyt paljon pienemmälläkin netolla hoitovapailla eli jos tulot tippuisivat näin niin pitäisi vaan myydä sijoitusasunto ym. niin että tuolla netolla tulisi toimeen.

Hetkellisesti tulisi vaikeuksia lainojen maksamisessa ja arjen pyörityksessä, Visa-lasku kasvaisi

Vierailija
94/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on täällä provoamassa, ketjun aloittajaa myöten.

Reilu 2000€/kk käteen on monen amisduunarin käteen jäävä palkka, jos ei saa paljoa vähennyksiä.

Vierailija
95/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu 2000€/kk käteen on monen amisduunarin käteen jäävä palkka, jos ei saa paljoa vähennyksiä.

Niinpä, sanomattakin selvää että tuolla 2000 eurolla pärjää varsin hyvin olipa tulotaso aiemmin mitä tahansa. Rikkailla pervoilla selvästi liikaa ylimääräistä, pitäisi varmaan tehdä vähän tulojen tasaamista.

Vierailija
96/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto on aikalailla sen 2000e, käteen jää n.1600e

Eli kyllä. Hieno juttu olisi moinen palkankorotus. :)

Vierailija
97/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, varmaan miehen tulot riittäisivät kompensoimaan tuon. Jos leikitään että minun pitäisi maksaa puolet kaikesta niin aika niukkaa olisi ja pitäisi varmaan tinkiä jostain. 

Vierailija
98/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on myös monen yliopiston käyneen.

Vierailija
99/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sanomattakin selvää että tuolla 2000 eurolla pärjää varsin hyvin olipa tulotaso aiemmin mitä tahansa. Rikkailla pervoilla selvästi liikaa ylimääräistä, pitäisi varmaan tehdä vähän tulojen tasaamista.

Sinä köyhä pervo et käsitä sitä että suurituloisilla on helposti myös suuret menot. Pelkät asuntolainan lyhennykset on tuon 2000 euroa helposti. 

Vierailija
100/192 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin tuosta niin paljon säästöön. Nykyään jää vuokran jälkeen rahaa joku alle 200 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi