Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin säästöhaasteen

Vierailija
12.01.2022 |

Tavoite säästää 2000€ vuoden loppuun mennessä
Naurakaa vaan kaikki.
Täällähän on kaikilla kymmeniä tuhansia ainakin säästössä, osakkeissa, rahastoissa, sijoitusasunnoissa ja asunnoissa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieno tavoite👏

Itse olen nyt opiskelija ja yritän säästää joka kuukausi 50€, vuodessa siitä tulee 600€. Ja olen tähän tyytyväinen.

Pienistä puroista syntyy joki. Tsemppiä säästämiseen!

Vierailija
2/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua naurata. Kun en ollut vakitöissä niin 2000e oli tosi iso summa. Onnea vaan yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tavoite. Tulot ei ole kuin n. 1200/kk

Vierailija
4/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. 2000 euroa on iso raha pienistä tuloista. Onnea matkaan.

Vierailija
5/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule naurata yhtään, mulla on ihan sama tavoite! 😁

Ahdistuin syksyllä siihen, että rahat oli koko ajan loppu, vaikka palkkaa tulee semmonen 1600-1700 puhtaana käteen. Pidin tarkasti kirjaa kaikista menoista, joka ikisestä eurosta, marras- ja joulukuun ja löytyihän sieltä syitä, miksi rahat ei riitä. Sitten, kun tämä oli selvillä, tein selvän suunnitelman, miten vältän vastaavan jatkossa.

Kirjasin vuoden ajalta kaikki pakolliset menot ja jaoin summan kaikille kuukausille. Hirveä homma ja vei paljon aikaa, mutta nyt tiedän tarkalleen, paljonko tarvitsen rahaa "oikeisiin" menoihin. Kaikkia menoja ei ole joka kuukausi, mutta kun tämän summan laittaa sivuun joka kuukausi, on rahat valmiina olemassa sitten kun kyseinen meno osuu kohdalle. Lopetin myös kaiken turhanpäisen ostelun ja nyt makselen suunnitelmallisesti pois klarnan osamaksulaskut ja luottokortit ja sen jälkeen taas vapautuu rahaa enemmän.

Viimeisin palkka kun tuli, niin oli kiva huomata, että se rahahan riittää mun laskuihin ja vähän jää ylikin, jos ei osta mitään ylimääräistä!

Tsemppiä ap sinullekin säästämiseen! 😊

Vierailija
6/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, hyvä tavoite!

Mitä vaikeampaa on saada tuloistaan rahaa säästöön, sitä tärkeämpää se on. 

Vierailija
7/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä täältäkin. Hyvä olla edes hiukan puskuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi