Iso mies on turvallinen ja lempeä
Selityksenä se, että heidän ei tarvitse esittää olevansa mitään, vaan haluavat ja uskaltavat olla sellaisia kuin ovat.
Kyllä jämpti on näin.
Kommentit (9)
Elämä on kyllä minulle sen opettanut, että ei voi yleistää tässäkään asiassa. On olemassa lempeitä ja kilttejä lyhyitä miehiä sekä vähemmän kilttejä ja lempeitä pitkiä miehiä.
Sama se taitaa olla kaikilla lajeilla. Pienet koiratkin ovat aggressiivisempia kuin isot. Tietysti isotkin suuttuvat ja silloinhan tulee pahaa jälkeä, mutta pienet räksyttävät koko ajan.
Iso mies voi olla turvallinen ja lempeä. Tai vaikuttaa siltä ja olla todellisuudessa jotain ihan muuta. Entinen mieheni oli yli 190cm ja yli 100kg. Vaikuttaa kyllä julkisesti aina ystävälliseltä, kiltiltä ja lempeältä. Todellisuus paljastui, kun oltiin oltu useampi vuosi yhdessä, hankittu talot ja lapset. Mies alisti, nöyryytti, yritti kahlita kotiin, en olisi saanut mennä edes töihin, lenkille tai kauppaan yksin, puhua kellekkään ilman että hän oli kuulemassa, lietsoi itsensä usein hirveän raivon valtaan ja lopulta sai aina käännettyä asiat niin, että minä olisin ollut kaikkeen syypää ja aloittanut kaiken. Melkein menetin mielenterveyteni. Mies sai minut melkein uskomaan, että minä olen se hullu, jopa narsisti. Viimeinen pisara oli ensimmäinen ja viimeinen lyönti tuolta mieheltä. Ei vieläkään tajua/myönnä edes lyöneensä, vaikka erosta on jo reilusti aikaa. Ihmiset ei voi uskoa, millainen tuo ihminen todellisuudessa on.
Ehkä jos on fetissi isoihin miehiin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:15"]
Selityksenä se, että heidän ei tarvitse esittää olevansa mitään, vaan haluavat ja uskaltavat olla sellaisia kuin ovat.
Kyllä jämpti on näin.
Totta!!! Amen!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:46"]Varsinkin iso, lihava ja kalju!
[/quote] Vitsi?!
On tässä jotain pohjaa.
Kovan linjan itsevaltaiset hallitsijat ovat usein olleet lyhyitä miehiä.
Ja näkee sen ihan arjessakin, että lyhyet miehet ovat paljon aggressiivisempia ja esim. katsovat kiukkuisemmin, puhuvat kireämmällä äänellä ja nopeammin jne.
Tämä on ihan ymmärrettävää evoluution ja biologian valossa. Pieni mies on jatkuvasti virittäytyneenä taisteluvalmiuteen kun isompi taas voi hiukan relata kokonsa puolesta: ison kimppuun ei luonnossa käydä niin helposti.