Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti muumimuki-tekniikkaa vauvan tekoon..

Vierailija
29.11.2009 |

Miten pitäisi suhtautua asiaan? Onko jollain ko. tekniikasta kokemuksia?

Meillä siis tilanne on se, että haluttaisiin saada vauva (ensimmäinen), mutta meillä on, noh hiukan passiivinen seksielämä. On siis ollut aina suhteen alusta alkaen (yhdessä olemme olleet viisi vuotta). Itse en saa orgasmia emätinyhdynnässä ja mieskään ei ole kovin innostunut harrastamaan seksiä, joten sitä tapahtuu meillä ehkä 2-5 kertaa vuodessa. Muuta hyväilyä yms. kyllä tehdään useinkin.

Tämä ei siis muuten ole (ainakaan iso) ongelma parisuhteessa, mutta tuollaisella seksitahdilla raskaaksi tulo on aika epätodennäköistä. Lisäksi mies sanoi, että hänelle tulee suorituspaineita, kun pitäisi harrastaa tiettynä päivänä kuusta ja tietysti tulla myös. Eli sitten ei edes seiso.

Mitähän tässä pitäisi tehdä? Parisuhde voi siis muuten tosi hyvin, olemme rakastuneita ja haluamme todella lasta. Onkohan kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heti tuomitaan poikkeavaksi, jos ei harrasta jatkuvasti seksiä. Ennen paheksuttiin ihmisiä, jotka kuksi paljon, nykyään kansalaisvelvollisuus on olla vähintään kerran päivässä sillai.

Meitä ihmisiä on kuulkaas moneen junaan, myös seksiasioissa. Antakaa ihmisten panna niin usein kun haluaa! Ymmärrättekö, rttä tällainen ei aiheuta muita kuin paineita, ja ehkä vieläkin vähemmän seksiä kuin normaalisti.

Mulla ainakin tulee välillä sellainen olo, että oonko normaali, kun en ole niin innostunut seksistä. Rupeaa oikein painamaan, että pitäiskö nyt vaan tehdä aloite, kun ollaan viimeksi harrastettu seksiä silloin ja silloin. Seksistä tulee pakkopullaa, eikä se sitten huvitakaan.

Vierailija
42/48 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat toisensa löytäneet! Mulla on yksi kaveripariskunta jotka ovat samanlaisia, parin kuukauden välein hommailevat ja molemmille ok. Suhde toimii paremmin kuin moni muu. Yleensähän täällä kitistään vain että mies/nainen ei halua ja itse haluaisi.

Onnea vauvantekohommiin, muista olla stressaamatta, ettei stressihormoonit pilaa yritystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka suhde toimii jne., niin rivienm välistä voi lukea, että miehellä on joku seksisidonnainen ongelma (mitä tarkoittaa ujo seksin suhteen?...) ja toisekseen sä ap kuulostat siltä, että olet sopeutunut tilanteeseen, mutta et kuitenkaan tule olemaan ikuisesti siihen tyytyväinen. Ja hyvä nainen, jos et saa emätinyhdynnässä orgasmia, niin se on useimmille ihan opetetavissa oleva taito. Vaikka toisaalta, jos mies on enemmän kupin perään, niin en ihmettele jos sua ei saa vehkeellään tyydytettyä...

Älkää sotkeko lapsia mukaan tähän hommaan ennen kun saatte asiantuntijan (seksiterapeutti, parisuhdeneuvoja tms.) siunauksen.

Vierailija
44/48 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tehtiin "keinohedelmöitys" klinikalla. Seksiongelmaa miehen puolelta ollut aina. Nyt suunnittelen avioeroa. Ihana lapsi kohta 3v. Mutta minä haluan seksiä. Rakkaudesta en omalta kohdaltani puhuisi enää - mies rakastaa, kuten ennenkin "siskoaan". Onnea teille!

Vierailija
45/48 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan, moneen lähtöön. Ja kun olette tosissanne parisuhteessa ja muutoin sitoutuneita tosiinne, mikä olisikaan ihanampaa kuin yhteinen jälkeläinen. Jotenkin minusta on itse asiassa sympaattista, että olette löytäneet toisenne - ja pirusti tuntuu olevan ongelmia noilla standardipaneskelijoillakin av-palstaa lukiessa.

Ehkä tämän "muumimuki-aktivoitumisen" myötä saatte jotain biologista vipinää aikaiseksi...mutta kaikki keinot käyttöön!

Itse koin synnytyksen jälkeen pitkän kuivan kauden, mutta nyt menemme luontaisten hormonivirtojen mukana (pillereitä tai muita hormoneja en enää suostu syömään). Ovulaationi aikoihin naimme kuin kaniinit pari viikkoa, sitten on taas parin viikon tauko. Varmoja päiviä laskeskellaan ja räplätään kumien kanssa, toisiamme rakastaen.

Onnea teille matkaan! :)

Vierailija
46/48 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Vaikka kuinka suhde toimii jne., niin rivienm välistä voi lukea, että miehellä on joku seksisidonnainen ongelma (mitä tarkoittaa ujo seksin suhteen?...) ja toisekseen sä ap kuulostat siltä, että olet sopeutunut tilanteeseen, mutta et kuitenkaan tule olemaan ikuisesti siihen tyytyväinen. Ja hyvä nainen, jos et saa emätinyhdynnässä orgasmia, niin se on useimmille ihan opetetavissa oleva taito. Vaikka toisaalta, jos mies on enemmän kupin perään, niin en ihmettele jos sua ei saa vehkeellään tyydytettyä...

Älkää sotkeko lapsia mukaan tähän hommaan ennen kun saatte asiantuntijan (seksiterapeutti, parisuhdeneuvoja tms.) siunauksen.

Vierailija
47/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on nolis

Vierailija
48/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imaset ensin mällit suuhusi, josta mies ottaa ne omaan suuhun ja siirtää ne kovalla puhalluksella pillun sisään. Ei tarvi liata muumimukeja