Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jättää 5v avioliiton jälkeen oma mies työkaverin takia. Ei lapsia.

Vierailija
12.01.2022 |

Onko kukaan tehnyt niin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä, nykyinen on "varma"

Itsellä tuli suhde varatun kurssikaverin kanssa, olinkin vaan helppo reikä, ei luvattua tulevaisuutta tullutkaan. Jäi avopuolisonsa luo.

Onneksi en ehtinyt itse kertoa miehelleni. Ajan kanssa helpottaa, usko pois. Rakkaushormonit sekoittaa sun päätä.

Ap ei kertonut, haikaileeko hän varattua. 

Vierailija
42/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielellä itse olet? Kuinka vakavissasi? Kuinka hyvin oikeasti tunnet työkaveriasi? Onko hän vapaa ja myös kiinnostunut? 

Jos työkaveriasi ei olisi, kuinka sitoutunut liittoosi olisit? Nyt ja 10 vuoden päästä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies teki noin, eli ihastui työpaikalla, minkä vuoksi jätti vaimonsa, jonka kanssa oli (jo aikuiset) lapset. Vuosikymmenet oli tämän uuden kanssa, tai siis elämänsä loppuun asti. Mielestäni hänen kannatti tehdä niin, koska uusi pari oli silminnähden onnellinen.

Vierailija
44/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kukaan tehnyt niin?" No ei varmasti ole, olet maailmankaikkeuden eka joka edes harkitsee asiaa!

Minut meinattiin lempata työkaverin takia, mutta ei sitten lempattukaan. Sain myöhemmin tietää, että oli kilauttanut kaverille ennen päätöksentekoa. Kiitos vaan, kaveri - joka myöhemmin yritti itse iskeä minua. Oikeen saippuaooppera. 

Vierailija
45/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko hakemaan jätä se sika kommenttia?

Vierailija
46/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis kyllähän te alttatilla lupasitte rakastaa toisianne just sen 5 vuotta.

Vierailija
47/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pettänyt kumppaniasi työkaverisi kanssa, niin kannattaa, koska kumppanisi tulee joka tapauksessa jättämään sinut kunhan saa tietää touhuistasi. 

Muista kuitenkin kertoa nykyiselle (siis sille kohta exälle), että hänessä ei oikeasti ole mitään vikaa, toinen vaan tuntuu juuri nyt paremmalta.

Miksi ap olisi

l

u

t

k

a?

Vierailija
48/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KANNATA!

Yritä hoitaa asiat kuntoon miehesi kanssa. Ihan terapiat, kaikki, mitä mieleen tulee. Vaihda työpaikkaa ja oikeasti, vuoden päästä huomaat, että olit tekemässä VALTAVAN virheen.

Vierailija
49/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Käyt vaan panemassa ja se on siinä. Kyllä se uus pesää haluaa jos on terve mies.

Vierailija
50/50 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että jos suhde ei kestä ja olette samassa työpaikassa.

Olin ollut kaksi vuotta työpaikassa, kun alettiin seurustella työkaverin kanssa. Kolme vuotta seurusteltiin ja sitten todettiin, että romantiikka on kadonnut ja ollaan enemmän kavereita. Edelleen samassa työpaikassa ja molemmilla uudet kumppanit. Ei mitään ongelmaa. Olemme aikuisia, emme draamailevia teinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi