Kannattaako jättää 5v avioliiton jälkeen oma mies työkaverin takia. Ei lapsia.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen tää on ihan normaalia 2022 eli asia on ok.
En ymmärrä miksi porukka itkee kun joku temppari jätkä rakastuu toiseen naiseen ja rakastelee hänen kanssa vaikka eletään jo 2022.
Kenelle asia on normaalia ja ok? Sinulle? Ap:n puolisolle?
Joillain on moraalisia periaatteita, vaikka "eletään jo 2022".
Ei työpaikan ihastuksen takia kannata pitkää liittoa särkeä
5v ei ole kovin pitkä liitto, eikä ole edes lapsia siitä siunaantunut. Go for it. Uutta vaan suoleen!
Jos joudut kysymään tätä muilta niin kannattaa.
Omalla kohdallani ihastumisissa on ollut kyse vain siitä että saan hetken haaveilla "mitä jos" ja kuvitella minkälainen elämä olisi eri ihmisen kanssa. Silti en tosissani koskaan vaihtaisi puolisoani ja rakastan häntä yli kaiken.
Hyvänen aika mikä kysymys - kannattaako? No jos työkaveri on varakas ja paljon omaisuutta niin saattaa kannattaa. Tietysti mahdollista, että menetät erossa rahaa, jolloin kumppanin vaihto ei ole kannattavaa.
Yleensä näissä kumppaninvaihto prosesseissa pohditaan asiaa tunnepuolelta ja siitä, että onko suhteella tulevaisuutta.
Mutta jos asia mietityttää ja epäilyttää niin sanoisin, että eroat nykyisestä ja elät yksiksesi.
Ketään ei kannata pitää roikkumassa, vaan oman yksinjäämisen pelossa. Eikä suhdetta kannata aloittaa, jos
ei tunteita ole tarpeeksi. Lisäksi työkaverin kanssa suhde saattaa tarkoittaa työpaikan vaihtoa jommallekummalle.
Tämä aloitus on provo. Oikeasti todella harva on valmis ottamaan avioeroa työpaikkaihastuksen takia. Varsinkaan nainen. Ehkä 1 tuhannesta. 10 tuhannesta voi edes tosissaan harkita.
Mä olen, ja olen ollut sen työkaverin kanssa kohta 20 v. Juuri oli 12. hääpäivä.
Se tunteen intensiteetti työkaveria kohtaan ei kerro, että suhde hänen kanssaan olisi oikea ratkaisu. Voimakkaat tunteet johtavat usein harhaankin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen, ja olen ollut sen työkaverin kanssa kohta 20 v. Juuri oli 12. hääpäivä.
Meillä päästiin vähän isoimmillekin vuosille. Sitten mies löysi uuden työkaverin....
Arki sen työkaverin kanssa on ihan eriasia. Pidä vaan ihastumisen tasolla, ei se vaihtamalla parane.
Avioliitto on pyhä. Joudut helvettiin, jos otat eron.
Onko työkaverilla iso peenis, oikea lemmen julma valtikka?
Tottakai, jos edes mietit sitä. Nyt on hyvä repäistä, jos ei ole vielä lapsia. Kadut myöhemmin, ettet lähtenyt.
P. s Ei tarvitse ottaa edes sitä työkaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päästiin vähän isoimmillekin vuosille. Sitten mies löysi uuden työkaverin....
Ikävää. Mun mies ei ole ollut työelämässä enää yli 10 vuoteen, ja sekin on ikävää. Rakas on silti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on provo. Oikeasti todella harva on valmis ottamaan avioeroa työpaikkaihastuksen takia. Varsinkaan nainen. Ehkä 1 tuhannesta. 10 tuhannesta voi edes tosissaan harkita.
Ai, hauska tietää että olen yksi tuhannesta. Enkä muuten kadu päätöstäni.
Parempaa kannattaa päivittää. Kerran se kirpaisee, mutta sen jälkeen voi nauttia paremmasta miehestä.
Älä, nykyinen on "varma"
Itsellä tuli suhde varatun kurssikaverin kanssa, olinkin vaan helppo reikä, ei luvattua tulevaisuutta tullutkaan. Jäi avopuolisonsa luo.
Onneksi en ehtinyt itse kertoa miehelleni. Ajan kanssa helpottaa, usko pois. Rakkaushormonit sekoittaa sun päätä.
Kannattaa muistaa että jos suhde ei kestä ja olette samassa työpaikassa.
Ihan sama, jos ei ole lapsia. Toki seuraavan kanssa ehkä saisit lapsia?