Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö SINÄ rikkinäisiä vaatteita?

Vierailija
07.05.2015 |

Aikaisemmin oli puhe lapsista vaan mites me jo lapsi-iän ohittaneet. Käytätkö rikkinäisiä tai reikäisiä vaatteita?

Pakko tunnustaa, että joistakin sukista kantapää rikki mutta niitä tulee korjattua. Eilen huomasin, kuinka verkkareissa haaroissa sauma auennut..pitäs vissiin ommella, ei vielä pahasti :)

Yhdessä verkkatakissa vetoketju rikki, mutta joskus pidän auki päällä :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en koskaan. Korjaan kyllä, korjattuna pidän.
En ymmärrä miten jotkut pitävät esim rikkinäistä yöpaitaakaan.

Vierailija
2/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän... Onneksi enimmäkseen nyt olen kotosalla, mutta juu. Lapsillakin näkyy olevan rikkinäisiä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Vierailija
4/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Olen joutunut jäämään nuorena fyysisestä sairaudesta johtuvien syiden vuoksi työkyvyttömyyseläkkeelle. Ei todellakaan ole varaa hankkia useita rintsikoita ja alusvaatteita joka vuoksi.

Vierailija
5/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käytän. Olen laiska korjaamaan vaatteita ja toisaalta liian pihi ostamaan uusia. 

Vierailija
6/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse.  Miehellä on usein kalsareissa reikiä ja kun huomaan reiän tartun kiinni ja repäisen isommaksi jotta heittää ne saman tien roskiin (miehellä siis kasa samanlaisia alushousuja ja osa ties kuinka vanhoja. Haurastuneet ajan myötä). 

Vierailija
7/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rikkinäisiä mummokalsareita yöhousuina. Joissakin yökkäreissäkin taitaa olla reikiä... Päiväsaikaan en esiinny risoissa vaatteissa.

Vierailija
8/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvitakistani reistasi vetoketju, mutta pidin sitä tämän kauden loppuun saakka.

Vierailija
9/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, tosin enimäkseen remppa/puutarhahommissa. Korjaan myös vaatteitani, mutta em. vaatteista en jokaista puhjennutta polvea tai reikää t-paidassa paikkaa. Rikkinäisiä alusvaatteita en käytä, mutta muutamat villasukat kaivaisivat parsinneulaa.

Vierailija
10/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Olen laiska korjaamaan, ajattelen usein että käytn vielä tämän kerran ja sitten korjaan, mutta loppuunhan ne tulee yleensä pidettyä. Kun vaate on liian rikkinäinen julkisesti käytettäväksi, se menee mökille, remonttivaatteiksi tai yöpaidaksi.

Vierailija
11/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän. Mulla ei ole oikei aikaa kokrjata niitä. Joitain villasukkia olen parsinut välillä.

Vierailija
12/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa/ei ole aikaa korjata ja ei ole rahaa ostaa uusia joten kyllä käytän, kotona varsinkin paljon

Vierailija
13/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Jos vaatteissa on näkyviä reikiä, niin käytän kotona. Alusvaatteissa ja sukkahousuissa voi myös olla reikiä. Jotenkin tuntuu väärältä laittaa roskiin saman tien. Reikäiset sukat mä kyllä laitan roskiin heti. Niistä en tykkää. 

Mulla on kyllä rahaa ostaa uusia vaatteita ja vaatteitakin on niin paljon, että varmasti ei tarvis rikkinäisiä säilöä, mutta mä olen vaan niin pihi. 

Vierailija
14/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Juuri nytkin päällä olevissa unihousuissa reikä haaroissa. Kangas kulunut puhki. Käytän näitä vaan iltaisin suihkun jälkeen sekä aamulla kun herään. Jos kylmä niin nukunkin näissä.
Rintsikoita korjaan jos reikää.
Muuten en käytä.

Vierailija
15/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Ei ne reiät jossain alkkareissa haittaa mitään. Muuten korjaan jos tarve vaatii. Jostain syystä minulla vaatteet ei kestä kovin kauaa. Jos esim. käytän jotain äitini vanhoja vaatteita, niin ne on roskiskamaa parissa vuodessa.

Vierailija
16/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, kotosalla. Jos sukkahousuissa on pieni reikä pidän silti. Lempi-T-paidastani alkaa kaula-aukon pitsi pienesti rievetä mut käytän silti. Jouluna sain ihanat pitkävartiset kuviolliset villasukat ja niistä on jo kanta rikki, pidän silti. Välillä heitän rikkinäisiä pois. Joihinkin vaatteisiin tykästyy niin että pitää ne puhki asti ja toiset taas jää kaappiin lähes käyttämättöminä....
Töihin laitan aina siistit, ehjät ja tahrattomat vaatteet.

Vierailija
17/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, puutarhahommissa ja muissa likaisissa töissä kuten maalatessa tai remontoidessa. 

Vierailija
18/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Olen mies ja vihaan vaatekauppoja. Saatan vaikka ommella jotain, että ei tarvitse rampata kauppakeskuksissa. Rahasta asia ei ole edes kiinni, eikä piheydestä. Menee varmaan reilusti enemmän rahaa juustoihin kun vaatteisiin.

Vierailija
19/23 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on jalassa housut joista puuttuu nappi... Ja olin vasta näiden kanssa lentokentällä ja housut meinasi pudota jalsta kun piti irttoittaa vyö :( Minulla on käytössä myös takki jossa on pieni repeämä. Enkä ole mikään köyhä, mutta en koreile vaatteilla.

t.mies

Vierailija
20/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käytän. Reiät alushousuissa ei haittaa mitään. Ei myöskään muissa vaatteissa etenkään kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi