Pitkässä parisuhteessa olevat
kuinka selviätte tasaisista ajoista ja siitä kun arki välillä puuduttaa?
ja en kaipaa nyt niitä "ei meillä ikinä ole tylsää arkea, elämämme on yhtä rakkauden huumaa vuodesta toiseen".
Kommentit (28)
Kun menee huonommin, täytyy vain muistaa että hyvät ajat koittaa taas, ennemmin tai myöhemmin.
Mikään ei puuduta.Ihanaa olla namisissa kohta 30 vuotta.
Tyhmiä puuduttaa yms.
Medialla on tuhovoimaa.
Rakkaus kannattaa.
Nyt aloinkin heti innoissaan miettimään mukavaa tekemistä viikonlopulle. Olipa silmiä avaavaa katsoa peiliin ja päättää tehdä jotain asialle. :)
Itse sitä kangistuu kaavoihin ja itse sitä myös pitää tehdä asioille jotain. Iso kiitos!!
-ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:51"]Jaaha. Sanon, että raahustamalla vaan eteenpäin, päivästä toiseen.
[/quote]
samoin :) aamulla sanon ukolle "huomenta" ja sit se tulee niin myöhään kotiin että sanon " öitä".
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:51"]Jaaha. Sanon, että raahustamalla vaan eteenpäin, päivästä toiseen.
[/quote]
samoin :) aamulla sanon ukolle "huomenta" ja sit se tulee niin myöhään kotiin että sanon " öitä".
[/quote]
:D kuulostaa tutulta. tai kun mies tulee, minä lähden.
-ap
Me yritetään panostaa pieniin huomionosoituksiin ihan päivittäin, esimerkiksi ensin heräävä vie toiselle aamukahvin sänkyyn tai nappaa kauppareissulla mukaa toisen lempilehden tai jotain erityisherkkua. Lisäksi me yritetään viettää aikaa myös erillään säännöllisesti ettei toisen seura ja läsnäolo muutu itsestäänselvyydeksi. Meilläkin on pienet lapset joten kahdenkeskinen aika on kortilla.
On hurjan tärkeää myös muistaa se yhteinen haave ja päämäärä vaikka arki joskus puuduttaakin, meille se on onnellinen perhe ja yhteinen vanhuus. Kannattaa myös juhlistaa kaikenlaisia parisuhteen merkkipäivä ja pysähtyä nauttimaan siitä kaikesta hyvästä mitä meillä on.
Mä en koe meidän parisuhdetta enää miksikään erilliseksi luksukseksi, vaan itsestäänselvyydeksi arjen keskellä. Yksin en pärjäisi, ihana että arjessa on mukana joku jonka kainaloon käpertyä. Tuossa se vaan on. Vieressä aina. En ole pitkään aikaan ollut yksilö vaan me ollaan vaan me. Ja se jos mikä on ihanan turvallisen tuntuista.
No ei ole mitään ongelmaa. Aika menee todella nopeasti ja aika tuntuu koko ajan kiihtyvän. Elämähän on arkea.