Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen muun mielestä uima-allas on yäk?

Vierailija
13.04.2023 |

Missä tahansa. Epähygieeninen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähti minultakin vähän uintihalut kun täällä oli joku hullu sarjakakkaaja, joka paskansi uima-altaaseen. Serkkuni on töissä uimahallilla ja kertoo kuinka altaasta löytyy meduusoja, eli suoraan sanottuna paskaa. Lisäksi uimahallilta on suuri riski saada jalkasieni, jos ei käytä tossuja. Epäilen että minä ja mieheni saatiin juurikin uimahallilta kynsisieni. Oli muuten vaikea ja pitkäkestoinen hoitaa, eikä lähtenyt muulla kuin tableteilla. Ne apteekin humpuukituotteet ei auta kynsisieneen, uskokaa hyvällä. Aiomme kuitenkin joskus vielä käydä uimahallilla, harvemmin kuitenkin.

Vierailija
2/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se vapauttavan voimaannuttava tunne, kun bikinin alaosa kastuu ja vesi kastelee hikisen pimpan..

Samahan se on miesten kanssa, kun vesi läpäisee uikkarir ja munat sekä pallit kastuu...

Hurrrrrrrrrrrrrr!

Vierailija
4/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein päästän ripulit kun lähden altaasta pois.

Vierailija
5/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eri mieltä!

On ihanaa pulahtaa puhtaaseen veteen, veden ph ja klooripitoisuus balanssissa, niin ei pelkoa infektioista tai punaisista kirvelevistä silmistä.

Pidän myös huolen etten kakkaa altaaseen.

Tämä kotonani.

Vierailija
6/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eri mieltä!

On ihanaa pulahtaa puhtaaseen veteen, veden ph ja klooripitoisuus balanssissa, niin ei pelkoa infektioista tai punaisista kirvelevistä silmistä.

Tämä kotonani.

Pepunhuulilla on yleensä kakkaa ja sitähän menee sitten sun suuhun ja silmiin.

Vierailija
7/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siksi en käykään uimassa. Toki ei järvet juuri sen puhtaampia ole

Vierailija
8/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Täällä etelässä näkee kerrostalojen uima-altaita 50 metriä mitä ihanammasta merenrannasta.

Ei mitään järkee...

Vierailija
9/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eri mieltä!

Tämä kotonani.

Käyn ensin suihkussa ja pesen kyseiset alueet huolella, sitten saunaan ja vielä pikainen suihku ja vasta sitten altaaseen, kukaan muu ei altaassani ui, joten ei mene kakkaa silmiin tai suuhun.

Vierailija
10/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täällä. Ällöttää ajatus allasvedestä, jonne moni on liottanut paiķkojaan. Puistatus sentään. Luonnonvesien kanssa ei ole sama juttu, mutta ruuhkaiselle rannalle en myöskään mene polskimaan.

Vierailija
11/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli vastikään pitkä keskustelu siitä, kuinka mammojen ahdistuneet lapsukaiset ja mammat itse eivät kykene peseytymään alasti uimahallissa ennen altaaseen menoa, joten kyllä, uimahallit ja muut altaat ovat todella YÄK.

Vierailija
12/12 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eri mieltä!

Tämä kotonani.

Käyn ensin suihkussa ja pesen kyseiset alueet huolella, sitten saunaan ja vielä pikainen suihku ja vasta sitten altaaseen, kukaan muu ei altaassani ui, joten ei mene kakkaa silmiin tai suuhun.

Olen käynyt vääntämässä ripulit naapurin altaaseen monesti.