Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet yhdynnästä?

Vierailija
12.01.2022 |

Miten on?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi?

Vierailija
2/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pidä, he pitävät naisen jalkojen ja hartioiden hieronnasta, sekä siivoamisesta ja tiskaamisesta, suostuvat yhdyntään naisen halujen tyydyttämiseksi vasta kun ovat saaneet tehdä ensiksimainittuja riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät pidä, he pitävät naisen jalkojen ja hartioiden hieronnasta, sekä siivoamisesta ja tiskaamisesta, suostuvat yhdyntään naisen halujen tyydyttämiseksi vasta kun ovat saaneet tehdä ensiksimainittuja riittävästi.

Naiset varmaankin tykkäisivät enemmänkin jonkun muun paikan, kuin hartian hieronnasta. Parempia tuloksia noin saisi. Kaikin mokomin saavat kyllä siivota ja tiskata!

Vierailija
4/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.. joo. Kuinka sitten? Jos ei pitäisi, niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon 100 000 vuotta sitten.

Vierailija
5/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh.. joo. Kuinka sitten? Jos ei pitäisi, niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon 100 000 vuotta sitten.

Naiset sitten aina luulleet saavansa itsekkin jotain ja himoinneet miehiä, ja se lopputulos on sitten ollut niin ja näin..ja lapsi. Eivät naiset ole kai  olleet koskaan haluttomia.

Vierailija
6/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on pakkopullaa jotta saisi siivota ja vaihtaa lasten vaippoja. Ei kai kukaan mies oikeasti voi pitää itse yhdynnästä. Sen sietää, kun yhdynnän aikana ajattelee jotain muita mielyttäviä ja rauhoittavia asioita kuten anopin luona kyläilyä, joululahjojen hankkimista päivää ennen jouluaattoa etc. 

Tietysti on olemassa masokistimiehiä, jotka nauttivat siitä, että heidän tulee harrastaa yhdyntää.

Vierailija
7/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehista. Toisille harrastukset, työt, kännykät ja pelit on tärkeämpi kuin yhdyntä. Mulle ollut aina yhdyntä. Jo nuorena tämän ymmärsin alle 20v, että pillua pitää saada jatkuvasti ja säännöllisesti, jotta pystyy keskittymään rauhassa noihin muihin juttuihin.  Intohimoiset harrastuksetkin kärsi, jos oli hirveä panetus päällä.. Ei pystynyt mitenkään keskittymään. Mutta annas olla, kun sai kalua muiluttaa pillussa ja laukaista mällit pilluun. Taas oli rauha maassa ja sielu lepäsi.  Kyllä kelpasi ulkona harrastaa lintujen livertäessä.

Vierailija
8/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa yhdynnän merkitys/halu vähenee. Olen 2 kertaa ollut pidemmässä suhteessa, ja aina käy samoin. Seksiä ehkä tekeekin mieli, mutta ei niin valtavasti sitä yhdyntää. Parempaa on rento hiplailu ja edetä hitaasti huipulle kiihottavia paikkoja kosketellen.

Suhteen alussa se tietysti oli tosi tärkeää, ei muuta halunnutkaan.

Vierailija
9/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa yhdynnän merkitys/halu vähenee. Olen 2 kertaa ollut pidemmässä suhteessa, ja aina käy samoin. Seksiä ehkä tekeekin mieli, mutta ei niin valtavasti sitä yhdyntää. Parempaa on rento hiplailu ja edetä hitaasti huipulle kiihottavia paikkoja kosketellen.

Niin, on olemassa myös miehiä, joille se naisen tyydytys onkin ykkönen, ja siihen ei välttis pelkkä yhdyntä riitä, tai peräti jokin muu keino.

Vierailija
10/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on olemassa myös miehiä, joille se naisen tyydytys onkin ykkönen, ja siihen ei välttis pelkkä yhdyntä riitä, tai peräti jokin muu keino.

Mulle vaimon tyydyttäminen ja yhdyntä olleet molemmat aina ykkösiä. Yhdyntä ei ole kiinnostanut, jos nainen ei sitä himoitse. Eli pitänyt aina saada vaimo siihen tilaan.

Yhdessä 45v, eikä yhdynnän tarve ole siitä mihinkään vähentynyt. Pelkät suikkarit jne ei vaan riitä, eivät täytä sitä henkistä tyydytystä mitä saan yhdynnästä.

Vierailija
11/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen avioliitossa saadakseni siivota, tiskata ja pitääkseni huolta puolisostani. Yhdyntä on miehenä minulle pakkopullaa, ja teen sitä, koska tiedän vaimoni haluavan sitä säännöllisesti. 

Vierailija
12/45 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pidä.

Vierailija
13/45 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen avioliitossa saadakseni siivota, tiskata ja pitääkseni huolta puolisostani. Yhdyntä on miehenä minulle pakkopullaa, ja teen sitä, koska tiedän vaimoni haluavan sitä säännöllisesti. 

Ja sulle sitten nautintoa tuottaa varmaankin se naisen nuoleminen?

Vierailija
14/45 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi miehestä, joka ei niin yhdyntää kaipaile tai on haluton. Jos mies ei halua seksiä kanssani alan vihaamaan tätä.

Vierailija
15/45 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olueen yhtyminen on parasta.

Vierailija
16/45 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota että naisen tyydytyksen täytyisi olla tärkeintä. Ettekö te opi tyydyttämään tasapuolisesti toisenne niin että kumpikin saa, eikä ääripäästä ääripäähään eli mies vain panee ja nainen ei saa, tai mies on lapamato ja aisankannattaja jonka elämän tärkein päämäärä on se että nainen saa.

Vierailija
17/45 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vain kolmen sekunnin nylkytystä lusikka-asennossa. Viidennen työnnön jälkeen annan vaimolle suukon, kiitän ja käännän kylkeä. Usein vaimo kysyy siinä vaiheessa onko se jo sisällä.

Vierailija
18/45 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan, kyllä.

Vierailija
19/45 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain shemalen kanssa. Muut saavat vain imeä minua.

Vierailija
20/45 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Todella nautinnollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi