Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedossa huonot ajat pienituloisille ja alaluokalle :(

Vierailija
07.05.2015 |

Uusi hallitus on läpeensä porvarillinen ja äärimmäisen konservatiivinen. Sosiaalietuja ja vähäosaisille suunnattuja palveluita tullaan leikkaamaan todella paljon. Ja eiköhän tavalliset pienituloiset ihmiset pistetä tämänkin laman maksajiksi.

Moni ei varmaan tajua yhtään, mistä tässä on kyse. Tämähän on pahinta, mitä voisi tapahtua :0.

Kommentit (238)

Vierailija
61/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:02"]

Haha, parasta tässä on, että persut iloitsevat kun hyysärit eivät ole hallituksessa, mutta tulevat ajat osuvat kovimmin lähiöiden ja peräkylien työtö vieroksuviin peruspersuihin.

Toiseksi duunaripersuille voi tulla kovat ajat ja sdp:tä ikävä, kun Soini alkaa toteuttamaan sitä rajumpaa "yhteiskuntasopimusta" porvarihallituksen tyyliin.

Taattua sekoilua ja viihdettä tiedossa seuraavat 3-4 vuotta.

[/quote]

Enää pitäisi tietää, mistä ihmeestä SDP taikoisi rahaa äänestäjille jaettavaksi jos se olisi vallassa?

Kerropa nyt tämä, ole hyvä.

[/quote]

Olet idiootti jos luulet minun tietävän aiheestasi mitään hahahahha olet sitä mutenkin joten aivan sama. Miksi sinua kiinnostaa raha? hahahaha rahaahahaha hahhaa. Tiedän kyllä miten talous toimii, mutta en jaksa kaikenmaailman snagarisankareille avautua hahhaahahhaahhqah. Spd kunniaan hahahahha ihanaa tämä pollitiiikka. Tilai+´kusenne on valmis hahaahaha. mitäs läksit oma vikasi..

Vierailija
62/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:32"]

Nähdäänköhän Suomessa jo palavia autoja ja polttopulloja pankkien ikkunoissa?

[/quote]

Anarkistipellethän riehuvat vähän väliä. Mikä osuus vasuripuheenjohtaja Paavolla oli makasiinien paloon takavuosina Helsingissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan ongelmat juontaa siihen, että rikkaat ei maksaneet veroja ja kiersi niitä ja kansa samoin. Ranskassa sama linja, rikkaat kiertää veroja ja julkisiin hankkeisiin laitetaan surutta verorahoja miljoonia (esim. 500 000 asukkaan kaupungintaloon 200 miljoonaa...).

Mites Suomessa.

Vierailija
64/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen hyvä kiitos siitä. tämä on tulevaisuuden keskustelua. oma vikasi on kun olet mokannut mitäs luit mitäs et ymmmärtänyt mitäs sanoit mielipiteesi eli sinun vika hahaahahhaahhahahahahahahahah piraatti eli viikinkinkipuoluekunniaan ja paskantökkimiseen on aina varaa no kiva tietää mielipiteesi

Vierailija
65/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anargia on camoflaselippisten keksimä pierukiukkuun perustuva mielikuvitusvihollinen hahahahahahhah. En ajattele siis olen vituttaako hahahhahahahahha

Vierailija
66/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahan on vain paperia, miksei sitä perkeke vaan painettaisi lisää niin loppuisi se vinkuminen!?! Yksinkertaista.
Mutta kun maailmassa pitää olla köyhyyttä ja luokkaeroja, niin Suomessakin. Kaikki nämä hallituksessa tapahtuvat asiat on suunniteltu aikoja sitten ja vuosien päähän, ympäri maailman. Ei perusjannuilla ole mitää sanavaltaa edes niissä vaaleissa. Nekin asiat mitä nyt suunnitellaan eduskunnssa, niistä kerrotaan meille ehkä vuosien päästä vasta ja nämä asiat on päätetty aikoja sitten. Jos kriisejä ei tule, niitä järjestetään. Näin tämä maailma ja Suomi, meidän hyvinvointivaltio toimii. Tasan ei käy onnenlahjat! Ehkä pitäis enemmänkin keskittyä siihen omaan eloon ja hyvinvointiin. Tehdä asioita joista nauttii ja löytää jokaisesta päivästä jotain hyvää. Rakastaa lähimmäisiä. Antaa muiden menettää yöunensa ja vapaa-aikansa tuolla eduskunnassa jne.
T. Vähätuloinen joka löytää onnensa aivan muusta kuin rahasta, kateudesta ja ahneudesta
Hyvää yötä :)

Vierailija
67/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET!

Vierailija
68/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saadaan pääministeriksi tolukun mies

Vierailija
69/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:36"]

Kovat ajat koittavat kyllä pahimmin keskiluokalle, joka elättää nuo köyhät ja huonotuloiset.

[/quote]

Työtätekevä keskiluokka kyllä elättää myös rikkaat. Ei osakekirjan omistaminen luo mitään lisäarvoa yhteiskuntaan, vain työn tekeminen luo.

[/quote]

Olet väärässä; osakekirjan omistaja rahoittaa yrityksen toimintaa. Rahoitus on yritykselle elintärkeää, ilman rahoitusta kukaan ei tuota mitään lisäarvoa. 

[/quote]

Itse olet väärässä. Jos ostan osakkeita pörssissä, senttiäkään ei mene yritykselle vaan sille jolta osakkeet ostan. Tätä on varmaan 99% osakekaupasta. Ainoastaan osakeannissa kun osake myydään ensimmäisen kerran rahat menevät yritykselle.

[/quote]

Jälkimarkkinat ovat yhtä lailla yrityksen rahoitusta kuin antikin. Mieti nyt vähän. 

[/quote]

Jos minä myyn osakkeita pörssissä, joku ostaa ne ja minä saan rahat. Jos minä ostan osakkeita, joku myy ne ja saa minun rahani. Miten se on ko. yrityksen rahoitusta kun sinne ei mene senttiäkään?

Vierailija
70/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:29"]

Minä haluan porvarin ruoskaa oikein kunnolla.. Nautin epävarmuudesta, onko minulla töitä ja jos ei ole, työttömyysturvaa? Haluan painaa pidempää päivää, pienemmällä palkalla. Haluan nähdä kuinka rikkaat ajavat verovapailla luksusautoilla, samalla kun itse en pysty pitämään autoa ollenkaan, koska työmatkavähennykset tekevät sen mahdottomaksi. Ei haittaa yhtään, että en pääse koskaan enää taloudellisista syistä matkalle, koska en sinne kerkeissäkään, tehdessäni hyvää porvarin pääomalle. Rakastan orjuuttamista, kun saan itse olla kärsivä osapuoli. Porvari antaa elämälleni tarkoituksen, orjuuttaessaan minut.

[/quote]

Verovapaa auto kuullostaa hyvältä, kerro lisää.

T: Porvari joka maksaa työsuhdeautoilustaan yli 12 000 euroa vuodessa
[/quote] Et ole mikään porvari, jos sinulla on työsuhdeauto. Olet korkeintaan wb-porvari, joka kärsii keskiluokan kanssa.

Vierailija
71/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:29"] Minä haluan porvarin ruoskaa oikein kunnolla.. Nautin epävarmuudesta, onko minulla töitä ja jos ei ole, työttömyysturvaa? Haluan painaa pidempää päivää, pienemmällä palkalla. Haluan nähdä kuinka rikkaat ajavat verovapailla luksusautoilla, samalla kun itse en pysty pitämään autoa ollenkaan, koska työmatkavähennykset tekevät sen mahdottomaksi. Ei haittaa yhtään, että en pääse koskaan enää taloudellisista syistä matkalle, koska en sinne kerkeissäkään, tehdessäni hyvää porvarin pääomalle. Rakastan orjuuttamista, kun saan itse olla kärsivä osapuoli. Porvari antaa elämälleni tarkoituksen, orjuuttaessaan minut. [/quote] Verovapaa auto kuullostaa hyvältä, kerro lisää. T: Porvari joka maksaa työsuhdeautoilustaan yli 12 000 euroa vuodessa [/quote] Et ole mikään porvari, jos sinulla on työsuhdeauto. Olet korkeintaan wb-porvari, joka kärsii keskiluokan kanssa.

[/quote]

Kerro nyt vaan siitä verovapaasta autoilusta. Täällä on muitakin aiheesta kiinnostuneita. 

Vierailija
72/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tulla ikinä kokonaan lopettamaan sos.turvaa tai leikkaamaan sitä kovin jyrkästi. Ellei sitten haluta kuulua itäiseen eurooppaan läntisen sijaan. Päättäjät kyllä tietää mitä tästä seuraa; työttömyys + ei sos.turvaa = rikollisuus kasvaa roimasti, eikä parempiosaisilla ole enää turvallista. Kalliimmat autot varastetaan tai rikotaan ihan rikkomisen ilosta, kaupungintaloja ym.kivitetään jne.  Eikä hallitus voi enää rauhassa tehdä kansalaisten kannalta surkeita päätöksiä vaan ihmiset alkaa kapinaan.

Tällä hetkellä kun maksetaan jonknlaista sosiaaliturvaa ja pidetään ihmiset hengissä niin lammaslauma pysyy aisoissa ja välillä on tietysti hyvä uutisoida työttömien suurista etuuksista tai sossupummien saamista summista niin työväki laittaa energiansa heidän mollaamiseen,eikä sinne oikeaan osoitteeseen eli päättäjiin :)

Vierailija
73/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:48"]

Anargia on camoflaselippisten keksimä pierukiukkuun perustuva mielikuvitusvihollinen hahahahahahhah. En ajattele siis olen vituttaako hahahhahahahahha

[/quote]

Painu sinne vitun takku.nettiin onanoimaan muiden apinoitten kanssa, tuollaisen lapsellisen pellen jutut ei kiinnosta täällä ketään.

[/quote]

Eipä kaverihan otti heti kiinni hahahahahhahahahha. Olen ihan m,uuta kuin lapsellinen pelle ite olet hahhahahaha. kai äänestit minua hahahahahhahahaha

Vierailija
74/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me rakennamme tikusta ja paskasta suomen uljaan hajuisen. Minne saan painua kiitos, kiitos olen jumalasi...

Vierailija
75/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:36"]

Kovat ajat koittavat kyllä pahimmin keskiluokalle, joka elättää nuo köyhät ja huonotuloiset.

[/quote]

Työtätekevä keskiluokka kyllä elättää myös rikkaat. Ei osakekirjan omistaminen luo mitään lisäarvoa yhteiskuntaan, vain työn tekeminen luo.

[/quote]

Olet väärässä; osakekirjan omistaja rahoittaa yrityksen toimintaa. Rahoitus on yritykselle elintärkeää, ilman rahoitusta kukaan ei tuota mitään lisäarvoa. 

[/quote]

Itse olet väärässä. Jos ostan osakkeita pörssissä, senttiäkään ei mene yritykselle vaan sille jolta osakkeet ostan. Tätä on varmaan 99% osakekaupasta. Ainoastaan osakeannissa kun osake myydään ensimmäisen kerran rahat menevät yritykselle.

[/quote]

Jälkimarkkinat ovat yhtä lailla yrityksen rahoitusta kuin antikin. Mieti nyt vähän. 

[/quote]

Jos minä myyn osakkeita pörssissä, joku ostaa ne ja minä saan rahat. Jos minä ostan osakkeita, joku myy ne ja saa minun rahani. Miten se on ko. yrityksen rahoitusta kun sinne ei mene senttiäkään?

[/quote]

Jäl-ki-mark-ki-na. 

Vierailija
76/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:36"]Köyhät laitetaan koville. [/quote] Suomessa ihan jokaisella on mahdollisuus kouluttautua. Jos on itse tyhmä tai laiska niin oma vika.

[/quote]

Sinä taidat olla tuo ensiksi mainitsemasi. Etkö ymmärrä, että tämä oleva ja tuleva tilanne koskee myös keskiluokkaisia. Työpaikat ovat vähentyneet kaikilta koulutustasoilta ja tulevat vähenemään entisestäänkin. 

Meillä on jo nyt paljon akateemisesti koulutettuja työttöminä, itse asiassa tämä lama on koskenut juuri pahiten heitä, ei niinkään ammattikoulutettuja, kuten aiemmissa lamatilanteissa. 

Mikäli uusi hallitus poistaa tarveharkinnan EU:n ulkopuolisilta työntekijöiltä, saamme nähdä, kuinka tänne tulee esim. Intiasta liuta insinöörejä töihin, vaikka suomalaisia insinöörejä on työttöminä paljon.

Leikkaukset tulevat koskemaan rajusti myös keskituloisia perheellisiä. 

Niin että elä sinä vielä kuplassasi, pian se puhkeaa...

Vierailija
77/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:29"] Minä haluan porvarin ruoskaa oikein kunnolla.. Nautin epävarmuudesta, onko minulla töitä ja jos ei ole, työttömyysturvaa? Haluan painaa pidempää päivää, pienemmällä palkalla. Haluan nähdä kuinka rikkaat ajavat verovapailla luksusautoilla, samalla kun itse en pysty pitämään autoa ollenkaan, koska työmatkavähennykset tekevät sen mahdottomaksi. Ei haittaa yhtään, että en pääse koskaan enää taloudellisista syistä matkalle, koska en sinne kerkeissäkään, tehdessäni hyvää porvarin pääomalle. Rakastan orjuuttamista, kun saan itse olla kärsivä osapuoli. Porvari antaa elämälleni tarkoituksen, orjuuttaessaan minut. [/quote] Verovapaa auto kuullostaa hyvältä, kerro lisää. T: Porvari joka maksaa työsuhdeautoilustaan yli 12 000 euroa vuodessa [/quote] Et ole mikään porvari, jos sinulla on työsuhdeauto. Olet korkeintaan wb-porvari, joka kärsii keskiluokan kanssa.

[/quote]

Huomattavan suuren netto-omaisuuden omistajana kutsun itseäni hyvin mielin porvariksi, koska kannatan porvarillisia arvoja. Mutta se verovapaa autoilu, kaipaan lisätietoja. Kiitos. 

Vierailija
78/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai sitten punikit vaaleissa pataan oikein kunnolla Briteissäkin, ai että mä nautin! :D

Vierailija
79/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:32"]

Kaikista lapsista yhtä paljon lapsilisiä. Sama summa kuin se ensimmäinen saa, ei mitään nousevaa rataa. Ei suosi monilapsiperheitä.

[/quote]

Tämä lapsilisäkysymys on naurettava. 

Kumpi teistä on parempi, se, että tuodaan maahanmuuttajia sikiämään tänne, vaiko se, että suomalaiset sikiävät?  Syntyvyys on Suomessa ja koko Euroopassa liian matalaa, jotta huoltosuhde jatkossa toteutuisi, siksi niitä ihmisiä tarvitaan lisää.

Naurettavaa kadehtia noinkin pieniä summia kuin mitä lapsilisät ovat. Niiden poistolla ei mitään pelasteta.

Ja ei, minulla ei ole omaa lehmää ojassa. En ole suurperheellinen enkä edes enää lisääntymisiässä.

Vierailija
80/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:14"]

Näin me rakennamme tikusta ja paskasta suomen uljaan hajuisen. Minne saan painua kiitos, kiitos olen jumalasi...

[/quote]

Tässä vaaliteema joka ei petä ihanaa kun ymmärtää suomalaisen mielensopukat tietää missä kansa menee. Uhraan elämäni palvellakseni tätä aatetta jota camoflaselippikset ajavat innoissaan eli sota eu:ta kohtaan ja anargisteille parrua hanuriin.. apua sanoinko parrua tarkoitin armeijan jarrua.. Kai äänestät minua myös ensi vaaleissakin kiitos olen jumalasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä