Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedossa huonot ajat pienituloisille ja alaluokalle :(

Vierailija
07.05.2015 |

Uusi hallitus on läpeensä porvarillinen ja äärimmäisen konservatiivinen. Sosiaalietuja ja vähäosaisille suunnattuja palveluita tullaan leikkaamaan todella paljon. Ja eiköhän tavalliset pienituloiset ihmiset pistetä tämänkin laman maksajiksi.

Moni ei varmaan tajua yhtään, mistä tässä on kyse. Tämähän on pahinta, mitä voisi tapahtua :0.

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto mitä valitusta, jossain päin maailmaa nähdään nälkää eikä ole mitään tukia, miettikää sitä valittajat

Vierailija
42/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystuet pois niiltä suurilta osakeyrityksiltä Nokiat, Wärtsilät yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä tulevaa lakkoa ei kai hui kauhia...

Vierailija
44/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:20"]

Missä et saa aikaa terveyskeskukseen... saathan sinä antaa rahaa niille jos ylimääräistä on. Saat myös tehdä ilmaiseksi vaikka 100 tuntia työnantajallesi noin niinkuin esimerkiksi. Anna hei kaikki rahasi pois saattaa elämäsi nopeutua....

[/quote]

Ei omalla paikkakunnalla ainakaan lääkärille saa käytännössä mitenkään aikoja. Toki päivystykseen pääsee jonottamalla.

Vierailija
45/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:23"]

hitto mitä valitusta, jossain päin maailmaa nähdään nälkää eikä ole mitään tukia, miettikää sitä valittajat

[/quote]

Ahaa. Että Suomi saa rauhassa vajota kohti tuota dystopiaa ja valittaa saa vasta, kun ollaan afrikkalaisen kehitysmaan tasolla? Ikävä kyllä tässä maassa ei voi asua viiden pennin savimajassa koska talvi ja itse ei voi kasvattaa ruokaansa ja elää ilman rahaa koska talvi.

Vierailija
46/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:04"]Kyllä te ootte idiootteja!!!! Suomi on jo 100 miljardia velkaa. Me tarvitaan rajuja leikkauksia ja äkkiä. [/quote] Toivottavasti säästetään ensimmäisenä maahanmuutto kuluissa! [/quote] Onneks sun äidinkielenopinnoissa on näköjään jo opetuskuluista säästetty. Vai oletko itse säästänyt olemalla opetusta käyttämättä? [/quote] Ei kun mulla on uusi älypuhelin ja rasittava tekstinsyöttö. Tuo on aina surkeaa, kun ei osata kommentoida asiaa vaan puututaan kielioppiiin :D [/quote] Ymmärrät varmaan että viestissäsi ei ollut yhtään mitään asiaa kommentoitavaksi.

[/quote]

Sun mielestä siis mamutuksen kuluissa ei ole mahdollista säästää?

Vierailija
47/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakko paha ei saa puhua iso juha jos puhuu. Ongelma on että tähän kiveen on ajettu niin sanotusti täydellä vauhdilla. Minä en ainakaan tule maksmaan penniäkään että terveyteni työn runtelema ja suomi velallinen. Tein jo osuuteni ja odotan kiitosta siitä. Kaikella on rajansa ja suomi on tehnyt parhaansa jotta tämä raja tulisi tekijälle vastaan. Sen pointti on kai kuvitella että ihmisen saa a pakottamalla ilmaiseen orjuuteen(yhteiskuntasoppa) tai b ottamalla velkaa toisen nimissä joka tietääkseni on rikollista. Veneemme vuotaa kapteenilla ei enää ole merkitystä kun ainoa suunta on alas. hahahahahahahhaahahaah tämän tilasitte itse

Vierailija
48/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:25"]

[/quote]

Talvi on huono tekosyy. Minusta olisi rehellistä ja oikeutettua että Afrikka myös saisi takaisin kaikesta mitä Afrikalle on tehty. Meidän vuoro hyvittää.

Ahaa. Että Suomi saa rauhassa vajota kohti tuota dystopiaa ja valittaa saa vasta, kun ollaan afrikkalaisen kehitysmaan tasolla? Ikävä kyllä tässä maassa ei voi asua viiden pennin savimajassa koska talvi ja itse ei voi kasvattaa ruokaansa ja elää ilman rahaa koska talvi.

[/quote]

Vierailija
49/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:02"]

Haha, parasta tässä on, että persut iloitsevat kun hyysärit eivät ole hallituksessa, mutta tulevat ajat osuvat kovimmin lähiöiden ja peräkylien työtö vieroksuviin peruspersuihin.

Toiseksi duunaripersuille voi tulla kovat ajat ja sdp:tä ikävä, kun Soini alkaa toteuttamaan sitä rajumpaa "yhteiskuntasopimusta" porvarihallituksen tyyliin.

Taattua sekoilua ja viihdettä tiedossa seuraavat 3-4 vuotta.

[/quote]

Enää pitäisi tietää, mistä ihmeestä SDP taikoisi rahaa äänestäjille jaettavaksi jos se olisi vallassa?

Kerropa nyt tämä, ole hyvä.

Vierailija
51/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:36"]

Kovat ajat koittavat kyllä pahimmin keskiluokalle, joka elättää nuo köyhät ja huonotuloiset.

[/quote]

Työtätekevä keskiluokka kyllä elättää myös rikkaat. Ei osakekirjan omistaminen luo mitään lisäarvoa yhteiskuntaan, vain työn tekeminen luo.

[/quote]

Olet väärässä; osakekirjan omistaja rahoittaa yrityksen toimintaa. Rahoitus on yritykselle elintärkeää, ilman rahoitusta kukaan ei tuota mitään lisäarvoa. 

[/quote]

Itse olet väärässä. Jos ostan osakkeita pörssissä, senttiäkään ei mene yritykselle vaan sille jolta osakkeet ostan. Tätä on varmaan 99% osakekaupasta. Ainoastaan osakeannissa kun osake myydään ensimmäisen kerran rahat menevät yritykselle.

[/quote]

Jälkimarkkinat ovat yhtä lailla yrityksen rahoitusta kuin antikin. Mieti nyt vähän. 

Vierailija
52/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, parasta tässä on, että persut iloitsevat kun hyysärit eivät ole hallituksessa, mutta tulevat ajat osuvat kovimmin lähiöiden ja peräkylien työtö vieroksuviin peruspersuihin.

Toiseksi duunaripersuille voi tulla kovat ajat ja sdp:tä ikävä, kun Soini alkaa toteuttamaan sitä rajumpaa "yhteiskuntasopimusta" porvarihallituksen tyyliin.

[/quote]

Mulle ei äkkiä tule sdp:tä ikävä. Muistan vielä liian kipeästi 90-luvun laman. Ja Lipposen. Oikeistolaisempaa miestä saa etsiä Kokoomuksestakin.

Vierailija
53/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:05"]

[/quote]

Enää pitäisi tietää, mistä ihmeestä SDP taikoisi rahaa äänestäjille jaettavaksi jos se olisi vallassa?

Kerropa nyt tämä, ole hyvä.

[/quote]

SDP nostaa aina veroja ja lainaa lisää, siinä ne vasemmiston rahan lähteet.

Demarien takapiru Lauri Lyly sanoi eilen TS:ssä, että kokonaisveroastetta voi vielä nostaa lisää. Nämä eivät vaan opi?

Vierailija
54/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:12"]

[/quote]

Mulle ei äkkiä tule sdp:tä ikävä. Muistan vielä liian kipeästi 90-luvun laman. Ja Lipposen. Oikeistolaisempaa miestä saa etsiä Kokoomuksestakin.

[/quote]

Eikä välttämättä löydä. Itse tykkäsin Lipposen hallituksista juuri tuon porvarillisen linjan takia. Oli ne aikoja ne. :)

Vierailija
55/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan porvarin ruoskaa oikein kunnolla.. Nautin epävarmuudesta, onko minulla töitä ja jos ei ole, työttömyysturvaa?
Haluan painaa pidempää päivää, pienemmällä palkalla. Haluan nähdä kuinka rikkaat ajavat verovapailla luksusautoilla, samalla kun itse en pysty pitämään autoa ollenkaan, koska työmatkavähennykset tekevät sen mahdottomaksi. Ei haittaa yhtään, että en pääse koskaan enää taloudellisista syistä matkalle, koska en sinne kerkeissäkään, tehdessäni hyvää porvarin pääomalle.
Rakastan orjuuttamista, kun saan itse olla kärsivä osapuoli.
Porvari antaa elämälleni tarkoituksen, orjuuttaessaan minut.

Vierailija
56/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:29"]Minä haluan porvarin ruoskaa oikein kunnolla.. Nautin epävarmuudesta, onko minulla töitä ja jos ei ole, työttömyysturvaa?
Haluan painaa pidempää päivää, pienemmällä palkalla. Haluan nähdä kuinka rikkaat ajavat verovapailla luksusautoilla, samalla kun itse en pysty pitämään autoa ollenkaan, koska työmatkavähennykset tekevät sen mahdottomaksi. Ei haittaa yhtään, että en pääse koskaan enää taloudellisista syistä matkalle, koska en sinne kerkeissäkään, tehdessäni hyvää porvarin pääomalle.
Rakastan orjuuttamista, kun saan itse olla kärsivä osapuoli.
Porvari antaa elämälleni tarkoituksen, orjuuttaessaan minut.
[/quote]työmatkavähennysten poisto

Vierailija
57/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänköhän Suomessa jo palavia autoja ja polttopulloja pankkien ikkunoissa?

Vierailija
58/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:25"]

[/quote]

Talvi on huono tekosyy. Minusta olisi rehellistä ja oikeutettua että Afrikka myös saisi takaisin kaikesta mitä Afrikalle on tehty. Meidän vuoro hyvittää.

[/quote]

[/quote]

Suomiko nyt kuuluukin niihin suurimpiin riistäjiin ja imperialistisiin valtioihin? Eli meidänkö pitää hyvittää jotain vaiko tasapuolisuuden vuoksi köyhistyä ja kurjistua?

Vierailija
59/238 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:29"]

Minä haluan porvarin ruoskaa oikein kunnolla.. Nautin epävarmuudesta, onko minulla töitä ja jos ei ole, työttömyysturvaa? Haluan painaa pidempää päivää, pienemmällä palkalla. Haluan nähdä kuinka rikkaat ajavat verovapailla luksusautoilla, samalla kun itse en pysty pitämään autoa ollenkaan, koska työmatkavähennykset tekevät sen mahdottomaksi. Ei haittaa yhtään, että en pääse koskaan enää taloudellisista syistä matkalle, koska en sinne kerkeissäkään, tehdessäni hyvää porvarin pääomalle. Rakastan orjuuttamista, kun saan itse olla kärsivä osapuoli. Porvari antaa elämälleni tarkoituksen, orjuuttaessaan minut.

[/quote]

Verovapaa auto kuullostaa hyvältä, kerro lisää.

T: Porvari joka maksaa työsuhdeautoilustaan yli 12 000 euroa vuodessa

Vierailija
60/238 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää hyvältä tuo hallituspohja. Ei huonommin voi mennä mitä edellisen hallituksen aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi