Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen minusta aivan liikaa kotitöitä

Vierailija
07.05.2015 |

Olen 15-vuotias tyttö ja minulle kuuluu seuraavat kotityöt: lounaan tekeminen jokainen arkipäivä, kaikki pyykkihuolto (myös silittäminen), imurointi ja moppaus kerran viikossa, päivittäissiivoilut (esim. pöytien pyyhkimiset yms.), sitten astianpesukoneen hoitaminen, roskien vienti ja kesäisin ikkunanpesu kahden viikon välein. Musta tässä on  ihan liikaa. Tekeekö muut näin paljon töitä?

Jos en tee näitä, niin menetän viikkorahani (8 euroa per viikko) ja lisäksi en pääse titetokoneelle lainkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap yrittäjien lapsi? Minä olin. En saanut mitään palkkaa kotitöistä, mutta jos en tehnyt, niin ei tehnyt kukaan mukaan ja mulle valitettiin, jos oli tekemättä. Ruokaa äiti joskus laittoi, mutta minä hoidin kaikki siivoukset jostain 13-vuotiaasta alkaen. Isä ja veljet eivät sisätiloissa tehneet mitään muuta, paitsi isä paistoi joskus sunnuntaisin lettuja. Toki ulkohommia sitten, mutta minä leikkasin myös ruohoa. Lauantaisin leivoin pullaa, kakkua yms.

Vierailija
22/24 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että opit tekemään normaaleja kotitöitä. Samoja joudut tekemään aikuisenakin, ei mikään itsestään tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä voit tehdä lounasta kun olet koulussa?

Vierailija
24/24 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa paljonlaiselta. Mitä vanhempasi tekevät? N35

No ei näemmä yhtään mitään kun lapsi hoitaa.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi