Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti, haluaisitko lähteä viikoksi kavereiden kanssa lomalle?

Vierailija
07.05.2015 |

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen, että te arvon äidit, haluaisitteko te lähteä kavereiden kanssa viikoksi lomalle? Ilman lapsia ja miestä?
Minusta tuo koko keskustelu vaan tuntuu niin absurdilta, haluaisiko joku oikeasti kokonaisen viikon lomaa ilman omaa perhettään, mies tai nainen?

Meillä molemmat aikuiset joutuvat joskus matkustelemaan työn vuoksi, välillä muutaman päivän reissuja, välillä jopa reilun viikon. Ja se on molemmille ok, niin kotiin jäävälle kun reissuun lähtevällekin.
Mutta lomalla ei kyllä mistään hinnasta lähdettäisi ilman perhettä. Loman idea meillä on juurikin se, että voidaan olla porukalla, yleensä reissussa, kotona ehditään olla arkenakin. Minä tykkään kyllä tyttökavereiden kanssa käydä reissussa, max pari päivää esim. Tallinnassa, Tukholmassa tms. lähikohteessa, mutta sen pidempää reissua en haluaisi kavereiden kanssa tehdä...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kavereiden kanssa 2-3 päivän reissuissa. Mutta pidempiin reissuihin haluan lähteä perheen kanssa.

Vierailija
2/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin muutaman tunnin yöunien ja väsykiukkuisen vauvan kanssa tuntuu, että antaisin mitä vaan jos saisin rauhassa nukkua edes yhden yön. Viikon loma kuulostaisi mahtavalta, mutta en kyllä pystyisi lähtemään oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku risteily tms ...viikonlopun mittainen kaupunkiloma vois olla kiva. En kyllä haluaisi viikoksi lähteä ilman perhettä

Vierailija
4/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyl tiiä haluaisinko. Ehkä joku parin päivän reissu vaan.

Vierailija
5/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mielelläni lähtisin. Voisin lähteä pidemmällekin, jos se olisi mahdollista. Ehkä sitten kun lapset ovat isompia. Tosin olenkin aina tottunut puuhailemaan itsekseni, enkä elä symbioosissa mieheni tai lastenikaan kanssa. Toki lomaillaan yhdessäkin, siitäkään en pitäisi jos yhtään lomaa ei oltaisi kaikki samassa porukassa. (Niin tähän mennessä lasten jälkeen omat lomat yksin ovat olleet maksimissaan 3 yötä kaupunkilomalla.)

Vierailija
6/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereissa pm seööaomem n. 10 naisen porukka, jotka joka vuosi tekevät porukalla reissun. Ovat käyneet mm. Afrikassa ja Kiinassa. Itse en halua lähteä, matkaillaan kyllä paljon perheen kesken. 

Vierailija
7/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, vielä. Lasten pitäisi olla tosi isoja ennen kuin edes harkitsisi. Vaikka olen koko ajan lasteni kanssa ja omaa aikaa kaipailen, en silti lähtisi.

Vierailija
8/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteäkin. Tosin mieluummin menisin yksin kuin kavereiden kanssa.
Kokonaisen viikon? Voi vittu mikä marttyyri sä ap olet.

Vierailija
9/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 15kk lapsi, joten en ehkä viikoksi, mutta pitkäksi viikonlopuksi mielelläni. Olemme molemmat olleetkin sellaisella hiljattain, erikseen tosin.

Vierailija
10/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla edes viikonloppua erossa lapsistani, vaikka tietty untakin joskus haluaisin. Ei tulisi mieleenkään lähteä edes pidennetyksi viikonlopuksi, saati viikoksi minnekään ilman lapsia. Jos joskus harvoin on lomaa ja vielä rahaa, niin perheen kanssa ne lomani haluan viettää

Vierailija
11/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tahansa, jos se olisi "ylimääräistä" lomaa. Eli perheen kanssa vietettyä lomaa en minäkään vaihtaisi kavereihin, mutta sen lisäksi lähtisin todella mielelläni kavereiden kanssa, jos olis mahdollista.

Vierailija
12/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Tosin mieluummin vaikka pariksi kuukaudeksi, koska viikossa ei oikein ehdi kunnolla reissaamaan.

Vierailija
13/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, ja olen ollutkin. Meillä isä on ihan yhtä hyvä kasvattaja kuin minäkin.
Ekan kerran olin kun lapset oli 9, 11 ja 12. Olin viikon ruskavaelluksella Norjassa. Ei ollut pois yhteisestä lomasta....

Vierailija
14/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 9v ja 10v lapset, kaksi yötä on pisinaika jonka olen ollut erossa. Olin sairaalassa. Tein lapsia alunperinkin koska olen kotikeskeinen henkilö eikäreissailu kiinnosta. Joten vastaus on ehdoton ei.

Vierailija
15/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin lähtisin erittäin mielelläni! Valitettavasti kavereilla on pieniä lapsia tai ovat vähissä varoissa lähtemään. Omat lapseni ovat jo 10 ja 12. Mies on välillä työmatkoilla viikon kerrallaan. Olisi jo aika, että minäkin lähtisin kotoa jonnekin...

Vierailija
16/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi lähteä, haluan nimenomaan matkustaa koko perheen voimin jos matkalle lähdetään. Mies on käynyt lyhyillä reissuilla (Tallinna, Tukholma...) kavereiden kanssa ja on minulle ok, en kyllä tiedä kiinnostaisko itseä edes tuollainen parin päivän reissu. Ehkä joskus useamman vuoden päästä, nyt lapset ovat 1v ja 2v ja pidän siitä että liikutaan perheenä ja koetaan kaikkea uutta yhdessä.

Vierailija
17/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin!!

Vierailija
18/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, vaikka en reissaa työkseni. Viikko on liian pitkä aika kavereitten kanssa, koska tässä iässä ei enää jaeta tirskuen salaisuuksia eikä käydä yöelämässä etsimässä seuraa. Viikonloppu OK, sitä pitempi loma kiitos ei.

Vierailija
19/19 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään lomaa pojastani, mutta miehestä joo. Kerran olemme viettäneet viikon loman ilman poikaa, joka oli tuolloin 4-vuotias. Ikävä tuli, vaikka muutoin oli hauska matka. Mies saisi minun puolestani olla poissa vaikka viikkokausia, en kaipaisi yhtään.