Mitä erilaisia syitä on, miksi joku ei ole facebookissa?
Kommentit (65)
Yksityisyydentarve, on suorastaan kova työ pitää siitä kiinni. Identiteettivarkaus. Ajan säästäminen.
En pidä siitä että kerrotaan asiat tai näytetään kuvia porukalle ihmisiä kerralla. Oikeesti tekisittekö niin livenä?? Kutsuisitte kaikki kaverit, sukulaiset ja tuttavat yhteen ja näyttäisit vaikka piirtoheittimellä valokuvia ja kertoisit yksityiskohtaisesti siitä, mitä olet viime aikoina tehnyt.
Minä haluan pitää yhteyttä kahdenkesken ystäviini, menee muuten niin pinnalliseksi touhuksi. Ryhmässä käytös on aina erilaista, halutaan jotenkin esittää jotain.
Eihän mulla jäis aikaa hengata av:lla, jos pitäis vielä jossain facessa tirkistellä jatkuvasti.
Se on niin feikkiä ja pinnallista. Kun tiedän miten ystävillä OIKEESTI menee ja silti hehkutetaan onnea ja idylliä siellä. Pitää vaan niin esittää. Sitten noita pitäs tykkäillä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:47"]
Minua ei ole koskaan kiinnostanut jakaa asioitani tai elämäni pieniä yksityiskohtia kaikkien perheenjäsenteni, sukulaisteni, ystävieni tai työkaverieni, saati sitten puolituttujen tai tuntemattomien kanssa. En myöskään koskaan ole tuntenut tai kokenut tarvetta ns. tirkistellä tai stalkata jonkun toisen henkilön elämää tai asioita.
[/quote]
En minäkään nyt ihan kaikkea sentään jaa, oikeastaan todella vähän sinne rustailen (ja sekös joitakin *ituttaa). Se on ihan itse päätettävissä, että mitä kertoo, kenelle ja koska.