Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eetu petti Juliaa Temptation Islandilla – ”Aivan järkyttävää”

N18
12.01.2022 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/73a9079b-7c77-4652-9e4a-6c481f2…

"Eetu pui tilannetta miesten kanssa ja uskoo myös löytäneensä selityksen sille, miksi päätyi pettämään puolisoaan.

– Mikä teidän jätkien mielipide on siihen, että edettiinkö me Julian kanssa liian nopeasti tässä hommassa, minkä takia se saattaa näin kaatua? Me ruvettiin seurustelemaan, siitä ihan hetki ja muutetaan yhteen ja hommataan koira, Eetu analysoi."

Siis, pistikö se oikeasti oman kumppanini pettämisen yhteiseksi syyksi?!?

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/94ce4ff7-9b38-41ff-971d-c7a5615…

TIS: Julia ja Eetu erosivat – ”En kadu sitä, mitä tein”

Ehkä siinä ei ole kaikki niin hyvin ollut. Ja meikäläinen ihastui täällä aika paljon, Eetu jutteli Sami Kuroselle ennen Julian paikalle saapumista.

Uskomatonta että syyllistää omasta teostaan toisen osapuolen kumppaninsa, koko Suomen edessä nöyryytetyn Julian ja ei edes kadu miten satutti tätä törkeällä tempullaan! 😡

Kantaisi vastuunsa.

Vierailija
102/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Julia on sellainen pakkaus, että jos olisin mies niin pitäisin kynsin ja hampain kiinni. Sääli että joutui tuollaisen luuserikumppanin uhriksi, kyllä täytyy miehellä viirata päästä kun n*ssii vierasta naista ja oma kumppani on tuollainen pakkaus!!!

Onko ulkonäkö syy olla yhdessä? Jos toinen ei kiinnosta tai ei ole tunteita toista kohtaan, niin pitäisi pakolla olla suhteessa ulkonäön takia?

Avauksen perusteella kuullostaa suhteela, jossa eroamisen sijasta muutetaan yhteen, eroamisen sijaan hankitaan koira, eroamisen sijaan tehdään lapsi kunnes jossain kohtaan tajuaa virheensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää paskaa on kyllä tuo ohjelma.

Vierailija
104/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat viattoman Julian puolella! <3

Vierailija
105/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siinä ei ole kaikki niin hyvin ollut. Ja meikäläinen ihastui täällä aika paljon, Eetu jutteli Sami Kuroselle ennen Julian paikalle saapumista.

Uskomatonta että syyllistää omasta teostaan toisen osapuolen kumppaninsa, koko Suomen edessä nöyryytetyn Julian ja ei edes kadu miten satutti tätä törkeällä tempullaan! 😡

Kantaisi vastuunsa.

Aika perus Suomi mies.

Tuollakaan ollur live elämässä varmaan kovin paljon vientiä,mutta sekosi kun nyt naisia kimpussa.

Lähes jokainen mies pettää,jos tulee tilaisuus ...on ne tyhmiä,enkä ihmettele,että naiset alkaneet treffaileen toisiaan.

Tapailin tinderin kautta löytämääni ukkoa pari kuukautta tiiviisti,mutta äihä edelleen päivittäin tinderissä etsi parempaa...

Kengän kuva persuksiin tuli.

Vierailija
106/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat viattoman Julian puolella! <3

Rehellisesti sanottuna minua pelkästään naurattaa noiden märinät. Kellään, joka tuohon ohjelmaan lähtee ja sitten märisee, kun puoliso pettää ei monta harmaata aivosolua korvien välissä heilu.

Ihan itse nuo tuonne menevät ulisemaan. 

Vierailija
107/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut Julia, joka sinne ohjelmaan itse halusi? Essi ja Eetu sopivat hyvin toisilleen. Onnea heille. Elämä jatkuu kaikilla osapuolilla, rakkautta kaikille.

Vierailija
108/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ohjelman on tarkoitus järkyttää. Siksi se on tehty ja siksi sitä katsotaan.

Ensin siinä luodaan helposti pettämiseen johtavia viinanhuuruisia tilanteita ja sitten kollektiivisesti järkytytään kun tapahtuu pettämistä.

Ja vielä uudestaan kun ppettämään pätynyt pohtii syitä ääneen.

Kyllähän monella pettäminen johtuu siitä, että suhde on edennyt liian nopeasti eikä siihen ole ollut valmis. Omassakin kaveripiirissä on näitä tapauksia. On menty ihan naimisiin asti hyvin nuorena ensimmäisen poikaystävän kanssa. Sitten häiden jälkeen on alkanut pettäminen sillä osapuolella jolla niitä kokemuksia ei ole ollut.

Itse peränkuuluttaisin tuotantoyhtiön vastuuta ja moraalia. Rahan tähden pilaavat nuorten ihmisten suhteita kaiken kansan edessä ja aiheuttavat turhaa kärsimystä.

Vierailija
109/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että löytyy vielä puolustajia pettämiselle ja osa katsojia pitää tätä viihteenä. Ymmärrättekö yhtään miltä Juliasta tuntuu? Hän on viaton uhri!!

Mitä muuta se on kuin viihdettä?

Eväsretki?

Tuon ohjelman formaatti on tarkkaan harkittu, eikä tekijöitä haittaa yhtään pienet eikä suuremmatkaan epäeettisyydet. Hyväksikäyttävät härskisti nuorten naiiviutta ja tuhoavat monen ihmisen elämän.

Vierailija
110/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenes kausi eli jos oletetaan että on menty vuosi/kausi tahdilla (joskus on ilmeisesti tullut kaksikin kautta vuodessa), niin Juliakin on ollut vasta 12-vuotias ensimmäisen pahaenteisen tempparitunnuksen sävelten kajahdellessa eetteriin.

Onko nää junnut ajatellut että sit ku mä oon iso niin minäkin haluan tuonne iltanuotiolle itkemään satojen tuhansien televisiokatselijoiden silmien eteen kun kumppanini pettää mua?

Tai sit on pitänyt sankareina niitä, jotka ei petä siellä.

Vierailija
111/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantaisi vastuunsa.

Aika perus Suomi mies.

Tuollakaan ollur live elämässä varmaan kovin paljon vientiä,mutta sekosi kun nyt naisia kimpussa.

Lähes jokainen mies pettää,jos tulee tilaisuus ...on ne tyhmiä,enkä ihmettele,että naiset alkaneet treffaileen toisiaan.

Tapailin tinderin kautta löytämääni ukkoa pari kuukautta tiiviisti,mutta äihä edelleen päivittäin tinderissä etsi parempaa...

Kengän kuva persuksiin tuli.

Juu ulkonäkö sellainen, ettei varmaan oo kysyntää. Rumimmat pettää. Hyvännäköiset on usein oppineet kieltäytymään eikä he sekoo siitä, että ois tarjolla.

Vierailija
112/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008359120.html

Onko ihme että peitto heiluu ja petetään kun nuoret nais sinkut mainostaa itseään tälläisillä sloganeilla (jo on arvot):

Sini, 22, Kerava: ”Opiskelen sairaanhoitajaksi ja anatomia ei ollut vahvin osaamisalueeni, joten voitais vähän kerrata sitä.”

Essi, 23, Kajaani: ”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”

Kia, 22, Kotka: ”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”

Vanessa, 26, Järvenpää: ”Mä tulin tänne bailaa ja hakee teiltä mailaa.”

Annika, 24, Kempele: ”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”

Roosa, 18, Laukaa: ”Kerran ollaan tänne lempimään karattu, mitä järkee olla reissun jälkeen enää varattu?”

N40

tuotanto ne sanelee

Vierailija
113/116 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat Julian puolella. Tiedän tunteen kun kumppani pettää ja saa selville. Nyt toi vielä tapahtu koko Suomen kansan nähden niin varmasti paljon pahempi.

.....                                                                                                                        

Siis, näkevät vain ohjelman katsojat, eikös.  Koko Suomi (ei leivo) eikä katso TIS-ohjelmaa.  Pieni ryhmä tirkistelee tuotannon lisäksi. :) 

Temptation Island on Suomen yksi katsotuimmista tv-ohjelmista eli kyllä valitettavasti näkee. Sääliksi käy Juliaa. Hän ei ansaitse tälläistä.

Ei kukaan ansaitse, mutta hän saa kyllä syyttää osittain itseäänkin. Kyllä jokainen tietää mikä on ohjelman formaatti, miksi sinne mennään ja millaiset ihmiset tuollaiseen edes lähtevät. On ottanut ihan tietoisen riskin että tulee petetyksi, koko ohjelman ideahan on yrittää olla pettämättä mutta silti petetään.

Vierailija
114/116 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ohjelmaa kannattaa lähestyä ihan biologisella analyysillä. Eetu on selvästi nuori viriili urospuolinen ihmisolento, joka haluaa siementää mahdollisimman monta naarasta kun vielä on hedelmällisessä iässä eli siemennesteessä on runsaasti siittiöitä. Sen takia hänen on vaikea sitoutua monogamiaan. Siementään levittämällä hän tavoittelee alfauroksen paikkaa laumassa, sillä oman suvun laajentaminen on keino saada valtaa yhteisössä. Hän toimii siis täysin saman primitiivivietin varassa kuin apina, jota hän toki älyllisesti paljon muistuttaakin.

Ei pidä paikkaansa. Jos välttämättä tahdot toisen pettämisen evolutiivista taustaa postuloida, on perspektiivi haettava polygamia-monogamia -dikotomiasta. Ihmiset jakaantuvat normaalijakauman mukaisesti hieman monogamian puolelle keskiverron ollessa sarjamonogamisteja. Se, että henkilö ei pystynyt paria viikkoa olemaan pettämättä kuvaa hänen geneettistä predispostiotaan polygamiaan. Tällaisella henkilöllä on paljon alleeleja, joiden polymeerisyyden vuoksi kokonaisuus on vahvasti polygaminen. Pettäminen on siis eräiden ihmisten ominaisuus, johon geneettinen alttius saadaan perinnöllisesti. Neurologisesti tämä voi ilmentyä vähäisempänä vasopressiiniresptorien määränä tai oksitosiinireseptorien toiminnan kautta, jolloin samanlaista kiintymystä ei pettävän aivoissa muodostu kumppaniinsa kuin sarjamonogamisteilla (muu väestö). Primatologian perusperiaate on, etteivät ihmiset käyttäydy simpanssien tai muiden ihmisapinoiden hierarkiamallien mukaisesti, vaan nomadiset metsästäjä-keräilijät elivät hyvin egalitaarisissa heimoissa, siksi alfauros-malli ei ole sosiologiassa käypä mallinnus kuvaamaan ihmisten laumakäytöstä.

Lähteet väitteille sekä asiasta kiinnostuneille lisätietoa:

-Standfordin yliopiston Youtube-kanava: Robert Sapolsky "human sexual behaviour" -luennot

-Rutger Bregman "Hyvän historia"

Enpä odottanut tällaista kommenttia Temppari-ketjusta. Positiivisella tavalla siis olen yllättynyt👍

Vierailija
115/116 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008359120.html

Onko ihme että peitto heiluu ja petetään kun nuoret nais sinkut mainostaa itseään tälläisillä sloganeilla (jo on arvot):

Sini, 22, Kerava: ”Opiskelen sairaanhoitajaksi ja anatomia ei ollut vahvin osaamisalueeni, joten voitais vähän kerrata sitä.”

Essi, 23, Kajaani: ”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”

Kia, 22, Kotka: ”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”

Vanessa, 26, Järvenpää: ”Mä tulin tänne bailaa ja hakee teiltä mailaa.”

Annika, 24, Kempele: ”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”

Roosa, 18, Laukaa: ”Kerran ollaan tänne lempimään karattu, mitä järkee olla reissun jälkeen enää varattu?”

N40

tuotanto ne sanelee

Mun kaveri oli ohjelmassa aikoinaan ja itse keksi slonganin. Oli ylpeä siitä ja on pitänyt sitä tähän päivään saakka.

Vierailija
116/116 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia käy sääliksi! Uhri mikä uhri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän