Eetu petti Juliaa Temptation Islandilla – ”Aivan järkyttävää”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/73a9079b-7c77-4652-9e4a-6c481f2…
"Eetu pui tilannetta miesten kanssa ja uskoo myös löytäneensä selityksen sille, miksi päätyi pettämään puolisoaan.
– Mikä teidän jätkien mielipide on siihen, että edettiinkö me Julian kanssa liian nopeasti tässä hommassa, minkä takia se saattaa näin kaatua? Me ruvettiin seurustelemaan, siitä ihan hetki ja muutetaan yhteen ja hommataan koira, Eetu analysoi."
Siis, pistikö se oikeasti oman kumppanini pettämisen yhteiseksi syyksi?!?
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (116)
Surullista ettei nuoret ymmärrä mitä nuo voi psyykkeelle tehdä, jos selviää koko kansan edessä, että kumppani pettänyt yms.
Ei ihme että viime vuosina niin paljon ollut juttua, että nuoret tositv ohjelmiin osallistuneet traumatisoituneet yms. Nuoret ei ymmärrä mihin he lähtee mukaan, luulevat vaan että se on niin hienoa ja coolia, kun tätä on vuosi tolkulla näytetty tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä naksahtaa jokin osa päässä kun tuotanto junailee sinkut käyttäytymään arkinormeista poikkeavalla tavalla.
Seksuaalisviritteisiä leikkejä, provosoivaa pukeutumista, sylitansseja + alkoholi.Jonkun hormonit siinä saattaa jyrähtää liikkeelle ja arvostelukyky sumentua.
Juoko ne muuten joka toinen päivä kännit ? Ja kolme viikkoa ovat siellä? Ihme ettei joku ole kuollut sillä matkalla.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/254823a2-417e-4e04-a3f1-1cd8ab…
"Nyt puhuu Temptation Islandilta kohulähdön tehnyt Jemina - reaktiot yllättivät kuvausten jälkeen: ”Tuntuu, että sitä käytettiin hyväksi”
Tuotantoyhtiö tekee rahaa, mutta entä nuoret jotka tuntuu olevan kertakäyttö kamaa heille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava äijä. Tuollaisesta ei ikinä ole isäksi. Kiertäkää naiset kaukaa nuo lieromiehet.
Just tollasille naiset heruttaa kuten tälläkin kertaa, että miten tyhmiä naiset oikein on?
Lienee sitä samaa porukkaa, joka menee naimisiin väkivaltarikoksesta saatua tuomiota suorittavan vankilakundin kanssa tutustuttuaan tähän kirjeenvaihdon välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat Julian puolella. Tiedän tunteen kun kumppani pettää ja saa selville. Nyt toi vielä tapahtu koko Suomen kansan nähden niin varmasti paljon pahempi.
.....
Siis, näkevät vain ohjelman katsojat, eikös. Koko Suomi (ei leivo) eikä katso TIS-ohjelmaa. Pieni ryhmä tirkistelee tuotannon lisäksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat Julian puolella. Tiedän tunteen kun kumppani pettää ja saa selville. Nyt toi vielä tapahtu koko Suomen kansan nähden niin varmasti paljon pahempi.
.....
Siis, näkevät vain ohjelman katsojat, eikös. Koko Suomi (ei leivo) eikä katso TIS-ohjelmaa. Pieni ryhmä tirkistelee tuotannon lisäksi. :)
Temptation Island on Suomen yksi katsotuimmista tv-ohjelmista eli kyllä valitettavasti näkee. Sääliksi käy Juliaa. Hän ei ansaitse tälläistä.
Kymmenes kausi eli jos oletetaan että on menty vuosi/kausi tahdilla (joskus on ilmeisesti tullut kaksikin kautta vuodessa), niin Juliakin on ollut vasta 12-vuotias ensimmäisen pahaenteisen tempparitunnuksen sävelten kajahdellessa eetteriin.
Onko nää junnut ajatellut että sit ku mä oon iso niin minäkin haluan tuonne iltanuotiolle itkemään satojen tuhansien televisiokatselijoiden silmien eteen kun kumppanini pettää mua?
Eikös tiettyjen tosi-tv-ohjelmien perusidea (Temptation Island, Love Island, Paradise Hotel, Big Brother, jne.) oli juuri siinä että osallistujille järjestetään alkoholipitoisia juhlia ja jännitetään milloin se peitto heiluu ja ketkä siellä peuhaavat. Suomestakin näkyisi löytävän jatkuvasti uusia naamoja, jotka haluavat ehdoin tahdoin julkisuuteen. Pahimmat julkistyrkyt sitten vielä käyvät läpi erilaisia tosi-tv-ohjelmia ja voivat joskus päätyä mukaan visailuohjelmiinkiin hankkimansa julkkisasemansa perusteella.
En itse seuraa mitään tosi-tv-ohjelmia vaan katson mielummin uutis- ja ajankohtaisohjelmien ja dokumenttien ohella perinteisiä elokuvia ja tv-sarjoja, joissa on oikeita näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/254823a2-417e-4e04-a3f1-1cd8ab…
"Nyt puhuu Temptation Islandilta kohulähdön tehnyt Jemina - reaktiot yllättivät kuvausten jälkeen: ”Tuntuu, että sitä käytettiin hyväksi”
Tuotantoyhtiö tekee rahaa, mutta entä nuoret jotka tuntuu olevan kertakäyttö kamaa heille?
Eihän nuo nykynuoret ajattele paljonkaan siitä mitä he kertovat omasta yksityiselämästään erilaisilla somealustoille kuten Instagram. Suurin osa somen bikinikuvistakin lienee siellä ihan vapaaehtoisesti.
Eiväthän nuo mitään oikeita pariskuntia ole. Käyneet yksillä tindertreffeillä ja sitten lähtevät ilmaiselle matkalle.
Formaattiin kuuluu iltanuotiolla itkeskely. Muuten loppuu tuotantoyhtiön tarjoilu ja edessä on ennenaikainen kotimatka.
Millaiset tyypit ohjelmaan oikein osallistuu? Millaiset tyypit katsovat tuota ohjelmaa?
Lähinnä vastenmielinen formaatti.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset tyypit ohjelmaan oikein osallistuu? Millaiset tyypit katsovat tuota ohjelmaa?
Muistan tuon ikävaiheen omasta köyhästä opiskelijabudjetilla kitkuttamisella elämisestä jolloin olisin voinut luopua toisesta munuaisestani jos olisin päässyt edes viikon mittaselle all-inclusive etelänlomalle.
Nykyään toki asiat toisin, mutta tuossa saattaa olla yksi selittävistä tekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaverit puhuvat tästä kahvitauolla. Sellai 43-vuotias perheenäiti esimerkkinä nyt. Hohhoijaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008359120.html
Onko ihme että peitto heiluu ja petetään kun nuoret nais sinkut mainostaa itseään tälläisillä sloganeilla (jo on arvot):
Sini, 22, Kerava: ”Opiskelen sairaanhoitajaksi ja anatomia ei ollut vahvin osaamisalueeni, joten voitais vähän kerrata sitä.”
Essi, 23, Kajaani: ”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
Kia, 22, Kotka: ”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”
Vanessa, 26, Järvenpää: ”Mä tulin tänne bailaa ja hakee teiltä mailaa.”
Annika, 24, Kempele: ”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”
Roosa, 18, Laukaa: ”Kerran ollaan tänne lempimään karattu, mitä järkee olla reissun jälkeen enää varattu?”
N40
Vierailija kirjoitti:
Formaattiin kuuluu iltanuotiolla itkeskely. Muuten loppuu tuotantoyhtiön tarjoilu ja edessä on ennenaikainen kotimatka.
Haluaisin nähdä nuo nykyajan tarkimmin varjellut salaisuudet eli formaattikirjat (onko oikea termi?) näiden kohuttujen ohjelmien taustalta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008359120.html
Onko ihme että peitto heiluu ja petetään kun nuoret nais sinkut mainostaa itseään tälläisillä sloganeilla (jo on arvot):
Sini, 22, Kerava: ”Opiskelen sairaanhoitajaksi ja anatomia ei ollut vahvin osaamisalueeni, joten voitais vähän kerrata sitä.”
Essi, 23, Kajaani: ”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
Kia, 22, Kotka: ”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”
Vanessa, 26, Järvenpää: ”Mä tulin tänne bailaa ja hakee teiltä mailaa.”
Annika, 24, Kempele: ”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”
Roosa, 18, Laukaa: ”Kerran ollaan tänne lempimään karattu, mitä järkee olla reissun jälkeen enää varattu?”N40
Ei ole todellista. Jos oma tytär kertoisi, että hänen elämän motto on joku noista niin 🤮
Julia on uhri joka ansaitsee tukemme!
Siinä naksahtaa jokin osa päässä kun tuotanto junailee sinkut käyttäytymään arkinormeista poikkeavalla tavalla.
Seksuaalisviritteisiä leikkejä, provosoivaa pukeutumista, sylitansseja + alkoholi.
Jonkun hormonit siinä saattaa jyrähtää liikkeelle ja arvostelukyky sumentua.