Eetu petti Juliaa Temptation Islandilla – ”Aivan järkyttävää”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/73a9079b-7c77-4652-9e4a-6c481f2…
"Eetu pui tilannetta miesten kanssa ja uskoo myös löytäneensä selityksen sille, miksi päätyi pettämään puolisoaan.
– Mikä teidän jätkien mielipide on siihen, että edettiinkö me Julian kanssa liian nopeasti tässä hommassa, minkä takia se saattaa näin kaatua? Me ruvettiin seurustelemaan, siitä ihan hetki ja muutetaan yhteen ja hommataan koira, Eetu analysoi."
Siis, pistikö se oikeasti oman kumppanini pettämisen yhteiseksi syyksi?!?
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008359120.html
Onko ihme että peitto heiluu ja petetään kun nuoret nais sinkut mainostaa itseään tälläisillä sloganeilla (jo on arvot):
Sini, 22, Kerava: ”Opiskelen sairaanhoitajaksi ja anatomia ei ollut vahvin osaamisalueeni, joten voitais vähän kerrata sitä.”
Essi, 23, Kajaani: ”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
Kia, 22, Kotka: ”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”
Vanessa, 26, Järvenpää: ”Mä tulin tänne bailaa ja hakee teiltä mailaa.”
Annika, 24, Kempele: ”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”
Roosa, 18, Laukaa: ”Kerran ollaan tänne lempimään karattu, mitä järkee olla reissun jälkeen enää varattu?”N40
Ei ole todellista. Jos oma tytär kertoisi, että hänen elämän motto on joku noista niin 🤮
Pelin henki tulee näissä aika selväksi. Tätä siis tehty 10 kautta ja aina yhtä suuri yllätys että oma Stöge-mussukka laittaa kettua koloon.
Vähän sama kuin olisi seurannut Walking Deadia 10 kautta ja yllättyisi, että siinä on zombeja.
Miten kukaan voi tehdä toiselle noin koko kansan edessä?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi tehdä toiselle noin koko kansan edessä?
Miten kukaan käyttää aikaansa katsoakseen televisiosta tuollaista vastenmielistä sontaa?
Eikös se ollut tarkoituskin? Miksi muuten näitä ohjelmia tehtäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan paheksuttiin pettämistä, nykyään ihannoidaan... Millaiseksi on maailma muuttunut ja arvot?
N50
Milloin ennen ja miten sitä on paheksuttu? Ihanasti tuo aika kultaa nuo muistot.
Ennen se oli oikeasti vain piilossa.
Tämä on niin surkuhupaisaa, että jengi meuhkaa tästä ohjelmasta.
Tuo joukko on vapaaehtoisesti ohjelmassa, josta takuuvarmasti tietävät, millainen se on. Ja sitten märistään, kun kävi niin kuin kaikki tiesivät tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä naksahtaa jokin osa päässä kun tuotanto junailee sinkut käyttäytymään arkinormeista poikkeavalla tavalla.
Seksuaalisviritteisiä leikkejä, provosoivaa pukeutumista, sylitansseja + alkoholi.Jonkun hormonit siinä saattaa jyrähtää liikkeelle ja arvostelukyky sumentua.
Juoko ne muuten joka toinen päivä kännit ? Ja kolme viikkoa ovat siellä? Ihme ettei joku ole kuollut sillä matkalla.
Jos tuollaisen sakin takia kanssa joutuisi johonkin, itse joisin lisää joka kerta, kun vähänkään alkaisi taju palata.
Lähtökohtaisesti on järkyttävää että joku lähtee mukaan tuollaiseen ohjelmaformaattiin. Mitähän noiden tyyppien vanhemmat mahtaa ajatella. Varmaan ovat tosi ”ylpeitä”…
Järkyttävämpää on se , että joku vielä katsoo tuota roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihme että peitto heiluu ja petetään kun nuoret nais sinkut mainostaa itseään tälläisillä sloganeilla (jo on arvot):
Sini, 22, Kerava: ”Opiskelen sairaanhoitajaksi ja anatomia ei ollut vahvin osaamisalueeni, joten voitais vähän kerrata sitä.”
Essi, 23, Kajaani: ”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
Annika, 24, Kempele: ”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”
Roosa, 18, Laukaa: ”Kerran ollaan tänne lempimään karattu, mitä järkee olla reissun jälkeen enää varattu?”N40
Ei ole todellista. Jos oma tytär kertoisi, että hänen elämän motto on joku noista niin 🤮
Pelin henki tulee näissä aika selväksi. Tätä siis tehty 10 kautta ja aina yhtä suuri yllätys että oma Stöge-mussukka laittaa kettua koloon.
No kerroppa mistä se olisi pitänyt arvata, että oma rakas pettää? Muutenkin moraalitonta että ohjelma kannustaa siihen ja luo erinomaiset olosuhteet pettämiselle. Osallistujat ovat nuoria uhreja joita hyödynnetään kun he eivät itse tajua asiaa ja omistajat nauravat matkalla pankkiin sadistisesti kun nuoria rikotaan. Nuoret eivät tajua mihin ovat mukaan lähteneet.
Elli
Vierailija kirjoitti:
Eetu on ALFA ja pettäminen on ihan ok jo vuonna 2022.
Täällä taas fossiilit kauhistelee. 🤪
Luuseri se on.
Mä en tuota ohjelmaa ole katsonut. Sivusilmällä nähnyt pari kertaa. Liian lapsellista settiä. Eikös tämä ole tän ohjelman idea. Niistä jotka ”sortuu” pettämään puhutaan ja saavat julkisuutta.
Siis tuohon ohjelmaan mennään nussimaan ja ryyppäämään. Miten se voi edelleen tulla jollekin yllätyksenä, että juuri sitä siellä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuohon ohjelmaan mennään nussimaan ja ryyppäämään. Miten se voi edelleen tulla jollekin yllätyksenä, että juuri sitä siellä tehdään?
Vajaata porukkaa saa kauhistella, miten joku voi olla niin tyhmä että katsoo tai menee mukaan tuollaiseen. Kyllä häpeäisin vanhempana jos oma jälkikasvu tuolla heiluisi, olisin epäonnistunut noin totaalisesti.
Vain white trash-porukka katsoo ja osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerroppa mistä se olisi pitänyt arvata, että oma rakas pettää? Muutenkin moraalitonta että ohjelma kannustaa siihen ja luo erinomaiset olosuhteet pettämiselle. Osallistujat ovat nuoria uhreja joita hyödynnetään kun he eivät itse tajua asiaa ja omistajat nauravat matkalla pankkiin sadistisesti kun nuoria rikotaan. Nuoret eivät tajua mihin ovat mukaan lähteneet.
Elli
Kyllä nuo nuoret tietävät, mitä ovat tekemässä. Pyrkivät käyttämään ohjelmaa hyväkseen päästäkseen julkkiksiksi. No, eihän siinä tietenkään niin käy, vaan ovat koko kansan naurunaiheena, mutta he ovat aikuisia, täysvaltaisia ihmisiä, joilla on oikeus valita typerästi. Jos formaatti testaisi osallistujat tarkemmin (nollatoleranssi mielenhäiriöisten hyväksikäytölle), olisi tässä kysymys tilanteesta, jossa molemmat kuvittelevat käyttävänsä toista hyväkseen. Formaatti nuoria ja nuoret formaattia (päästäkseen julkisuuteen). Toki temppareissa olosta harvoin on hyötyä ja suurempi hyötyjä on formaatti. Mutta jollei nuori ole jotenkin holhouksenalainen kyllä hänellä on minusta oikeus arvottaa julkisuus omaa mainettaan korkeammalle. Itse en kykene sitä ymmärtämään, mutta eivät muutkaan varmaan kaikkia omia ratkaisujani ymmärrä. Tempparien ongelma on, että siinä käytetään hyväksi melko sairaitakin ihmisiä. Jos tämä poistetaan, ongelma vähenee. Nuori vain kypsymättömänä luulee olevansa ainoa, joka voi päihittää pelin ja tulla kuuluisaksi ottaen riskin. Miksi holhota näitä tyrkkyjä, jotka ovat täysi-ikäisiä ja ottavat tietoisen riskin ihan itse, kun se julkisuus on niin tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Eetu on ALFA ja pettäminen on ihan ok jo vuonna 2022.
Täällä taas fossiilit kauhistelee. 🤪
Vai että oikein Alfa......... muahhahhahahhahahahhhahhahhahhaaaaaaaaaa!!!! Mistä kohtaa? Ylipainoinen finniselkäinen possunaama. Ja vielä vaikuttaa henkisestikin hidassoutuiselta. Ei ole kuule nähnyt alfaa eikä edes omegaa.
Ennen vanhaan paheksuttiin pettämistä, nykyään ihannoidaan... Millaiseksi on maailma muuttunut ja arvot?
N50