Olen rakastunut ♥
Tuntuu ihan uskomattomalta kaikkien pettymysten jälkeen, mutta olen oikeasti rakastunut taas. Aivan ihana mies. ♥
Ei siitä varmasti mitään tule, mutta käsittämätöntä, että keho ja psyyke vielä ryhtyy tähän. Haluan häntä aivan älyttömästi. Kai se on joku survival instinct :D
Ja uskomattominta kaikesta on, että voisin kuvitella yhteisen elämän tämän miehen kanssa. Varmaan ekaa kertaa elämässäni.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 05:11"]
Aikuisia ihmisiä maailmalle?
[/quote]
Olen asunut kuudessa eri maassa, joten maailmalla on käyty, ja useampaa kansallisuutta myös naitu. En tosin tajua, miten tää sun kaukokaipuu liittyy asiaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 04:01"]
Tuntuu ihan uskomattomalta kaikkien pettymysten jälkeen, mutta olen oikeasti rakastunut taas. Aivan ihana mies. ♥
Ei siitä varmasti mitään tule, mutta käsittämätöntä, että keho ja psyyke vielä ryhtyy tähän. Haluan häntä aivan älyttömästi. Kai se on joku survival instinct :D
Ja uskomattominta kaikesta on, että voisin kuvitella yhteisen elämän tämän miehen kanssa. Varmaan ekaa kertaa elämässäni.
[/quote]
Miksi joku alapeukuttaa rakastumista? Ei taida hyvin mennä? :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 05:14"]
jättefint6238
[/quote]
Tiedätkö että se varmennus pitää kirjottaa sinne boxiin, ei kommenttikenttään.
Some people feel the rain, others just get wet.
-Bob Dylan-
Don´t take me too seriously. heh. Now listening to Bob and Norah ....
Yhtään ihmistä joka tietää, että hautaansa tätä ei saa, mutta nautinto ei ole kielletty.
Parasta rakastumisessa on se armoton panetus. ja silti olet niin hellä ja kärsivällinen, koska rakastat.
- mies
Been playing for 20 years, at least. Now looking forward to sax.. my age 36, but still I feel.....young
Parasta rakastumisessa (ja pahinta) on se että aina se yllättää. Ainakin tällaisen romantikon se yllättää.
Mikä biisi?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 05:37"]
Don´t take me too seriously. heh. Now listening to Bob and Norah ....
[/quote]
Mitä meinaat että tippuu kovaa ja korkeelta ?
Haluaako joku nähdä, miltä näytän? En ole niin ruma kuin luulit. En tyhmä, en lahjaton.
olen joskus rakastanut, ja ollut rakastunut. en suosittele. koskee ennemmin tai myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 05:08"]
Kaikilla on vauvavuosi tai helvetin vastaavaa. Eikö ketään lähdössä maailmalle?!?
[/quote]
Miten vauvavuosi vastaa rakastumista? Ei minua kiinnosta lisääntyminen.
ap