Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei tajua jatkuvaa säästä valittamista?

Vierailija
19.06.2015 |

Minusta neljä vuodenaikaa on suunnaton rikkaus ja olen tyytyväinen ettei koko ajan ole häikäisevää paistetta. Ilmeisesti kuitenkin kaikesta muusta paitsi kirkkaasta auringonpaisteesta pitää valittaa koko ajan. Ja tämä juhannus on saanut FB:n oikein tursuamaan valitusta siitä ettei koko ajan paista aurinko kirkkaalta taivaalta. Minusta on kaunis ilma!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani tai paremminkin kirjaimet sormistani. HYVÄÄ JUSSIA SINULLE

Vierailija
2/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. Ihana kun ei paista aurinko koko ajan kun ei pala ja saa hengittää kun ei ole tukalan kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ulkopuolen kylmyys haittaa, vaan sisäpuolen. Lämmityskausi on lopetettu ja sisällä palelee. Pyykki ei kuivu sisällä.eikä ulkonakaan sateen takia.

Vierailija
4/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruvettiin antaan lämpöa uudestaan kun piti olla vaatetta sisällä enemmän kuin talvella.

Vierailija
5/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on jostain syystä valon puute vaikuttanut yleiseen mielialaan aina merkittävästi. Ja se huonon sään vatvominen nyt on jotain suomalaista small talkia parhaimmillaan. Ei sitä jauhamista nyt niin vakavasti tarvitse ottaa.

Vierailija
6/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ಠ_ಠ

Vierailija
7/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa niitä vuodenaikoja tuntuu Suomessa olevan vain kolme, kevät, syksy ja talvi. Sehän se harmittaa, haluaisin sen neljännenkin vuodenajan!

Vierailija
8/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viime kesänä kun oli sit kunnon kuumuudet viikkotolkulla niin taas oli huono. Se on ihan sama sataako lunta tai lunta ei sada, aurinko paistaa tai ei paista, sataa vettä tai ei sada, kun kukat kuolee... aina on huono sää. 

Vierailija
9/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:44"]Ei mua ulkopuolen kylmyys haittaa, vaan sisäpuolen. Lämmityskausi on lopetettu ja sisällä palelee. Pyykki ei kuivu sisällä.eikä ulkonakaan sateen takia.
[/quote]

No jatkakaa lämmitystä o.O

Vierailija
10/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kaikenlaisesta suomalaisesta säästä paitsi jäästä kenkien ja renkaiden alla ja helteestä, koska ne tuntuvat pahalta ja ovat vaarallisia. Auringonpaiste on kivaa, pilvet hienoja, ukkonen mahtavaa, pakkanen kirpeän kivaa ja aivan erityisesti rakastan tuulta ja sadetta.

Jostain syystä kaikki media ylistää ainoastaan mahdollisimman kuumaa säätä. Uutisissa voi olla filmiä melanooman yleistymisestä, sinilevästä ja kuumuudessa kärventyvistä vanhuksista ja viljelmistä, mutta silti uutisankkurit tivaavat heti perään meteorologeilta, tuleeko ihania hirmuhelteitä ja joko rikotaan kuumuusennätykset.

Halvat lentoliput ovat hieno juttu, koska Suomen ilmanalaan tyytymättömät ihmiset voivat lähteä kärventämään nahkaansa kaukomaille. Kyllähän he sinne lähtevätkin, mutta ruikuttavat sekä ennen että jälkeen sitä, kuinka ovatkaan sattuneet jämähtämään juuri siihen maailmankolkkaan, jossa helle on melko harvinainen ilmiö. Vinkki ruikuttajille: on olemassa myös menolippuja.

Vierailija
11/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tää sää on just ihana

Vierailija
12/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:28"]

Todellisuudessa niitä vuodenaikoja tuntuu Suomessa olevan vain kolme, kevät, syksy ja talvi. Sehän se harmittaa, haluaisin sen neljännenkin vuodenajan!

[/quote]

Mikä vuodenaika oli viime heinäkuussa kun helvetinmoista kuumaa kesti yli kolme viikkoa?

Vierailija
13/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskellaan pitkiä aikoja nyt vanhemmillani. Täällä ei voi itse aloittaa lämmitystä, kun on rivitalo ja yhteislämmitys. .
.
Asumme itse eri kaupungissa. Siellä meillä onkin lämmitys päällä. Harmi tietty sekin, kun sähköä kuluu enemmän kuin lämpimänä kesänä.

Vierailija
14/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sää ei kerran valittamalla parane, olen päättänyt olla valittamatta. Eipä silti, tällaisessa säässä ei minun mielestäni olekaan mitään valittamista. Mutta enpä valittanut viime kesänäkään, vaikka kärsinkin kuumuudesta. Sää kun ei valittamalla muutu. 

Vierailija
15/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:10"]Oleskellaan pitkiä aikoja nyt vanhemmillani. Täällä ei voi itse aloittaa lämmitystä, kun on rivitalo ja yhteislämmitys. .
.
Asumme itse eri kaupungissa. Siellä meillä onkin lämmitys päällä. Harmi tietty sekin, kun sähköä kuluu enemmän kuin lämpimänä kesänä.
[/quote]

Pukeutumiskysymys

Vierailija
16/16 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiskysymys ehkä, mutta mulla on nyt jo pitkät kalsarit ja akryylineule.