Olen rakastunut ♥
Tuntuu ihan uskomattomalta kaikkien pettymysten jälkeen, mutta olen oikeasti rakastunut taas. Aivan ihana mies. ♥
Ei siitä varmasti mitään tule, mutta käsittämätöntä, että keho ja psyyke vielä ryhtyy tähän. Haluan häntä aivan älyttömästi. Kai se on joku survival instinct :D
Ja uskomattominta kaikesta on, että voisin kuvitella yhteisen elämän tämän miehen kanssa. Varmaan ekaa kertaa elämässäni.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 04:04"]
Kuulostaa siltä että joku tippuu vielä kovaa ja korkealta...
[/quote]
Tyypillinen av-mamma taas, ei saa olla rakastunut mieheen tai ylipäätään tuntea mitään positiivista, vaan naaman pitää aina olla norsunvitulla.
Voi ap olen onnellinen sun puolesta! ja ehkä hieman kateellinenkin.. Erosin muutama kuukausi sitten, enkä osaa vieläkään kuvitella että olisin jonkun toisen miehen lähellä.. Se jotenkin ällöttää ja tuntuu pahalta, milloin tää olo menee ohi?
Onnea sinulle :) Se on ihana tunne.
Voi kun pystyiskin rakastumaan uudelleen. Mutta kaikki vanhat pettymykset ja pakit ja muu p*ska painaa, enkä pysty. Vihaan miehiä, vaikka oikeasti se on vaan se kusipää exä...
Miten irti tästä?
Rakkaus on aivokemian häiriö :)
Mutta ilman sitä ei ihmiskuntaa olisi (ei välttis huono juttu)
Mulla kanssa kevät aiheuttaa hormonimyrskyn ja olen aivan sairaan ihastunut yhteen mieheen. Kuin joku teinityttö. Toisaalta hyvää se vaan tekee. Musta oli tulossa kyyninen ja ilkeä akka.
[/quote]
Onko omakohtaista kokemusta?
- ei ap
[/quote]
Varmaan niin, mutta musta on ihanaa että yleensä pystyn rakastumaan kaiken sen jälkeen. Mulla on ollut hyvin vaikea elämä. En todellakaan odota liikoja :) Lähinnä ihmetyttää, että pystyn vielä tuntemaan rakastumista.
ap
Pidä siitä tunteesta kiinni. Voit vielä rakastua itse elämään. :) Se pitää nuorena!
[/quote]
Miksi olet niin kyyninen ja ilkeä? Ethän tiedä ap:n tilanteesta mitään.
Mä en oo ennen edellistä miestäni ollut ikinä rakastunut. Elämä riepotellut ihan tarpeeksi jo muilla tavoilla, niin en uskaltanut/osannut päästää ketään lähelle. Aina ku meni liian vakavaks jutut, ni mä menin paniikkiin ja otin hatkat. Vaikka suhteet voi satuttaa varsinkin lopussa, niin parempi antaa itsensä elää ja tuntea. Ompahan kiikkustuolissa jotain muisteltavaa :) Tsemppiä! Vaikka se tuntuu vaan ottavan, nii kyllä se antaakin! Oon itekki edelleen tollanen kyyninen prinsessahäistä haaveilematon romantiikan inhoaja, mut mä oon oppinu, että elämässä voi sittenki päästää ihmisiä lähelleen... :)
Ikänne? Ette kovin vanhoja voi olla?6234
Elämä on julma. Aina ja ikuisesti. No mercy, my dear friend.
Kaikilla on vauvavuosi tai helvetin vastaavaa. Eikö ketään lähdössä maailmalle?!?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 04:59"]
Elämä on julma. Aina ja ikuisesti. No mercy, my dear friend.
[/quote]
Niinhän se on, ja kaikki kuolee lopuksi, yksin. Luuletko etten sitä tiedä? :) Veikkaan, että olen sinua vanhempi ja paljon kokeneempi. Siksi just ihmettelin, että pystyn vielä rakastumaan, kaikesta huolimatta.
ap
Hei kaikki!
Oon rakastunu yhteen tyttöön mutta hän eros pari viikkoo sit ja eile päättärein nähtii ja siin vähän halailtiin ja aloin suutelee häntä ja hän suuteli takas mutta vittu sit hetken pääst häb löi mua suoraa silmää, en ymmärrä mokasinko tossa jotain vittu!
Joku vois vähä auttaa mua miten tästä jatkan.