Miksi silmä välillä "narisee"? :D
Kommentit (14)
Joku jäänne ihmisen evoluutiossa. Aikoinaan silmien narinan oli tarkoitus karkoittaa villipetoja ja muita vihollisia. Luin päiväkirjastani.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:44"]
Joku jäänne ihmisen evoluutiossa. Aikoinaan silmien narinan oli tarkoitus karkoittaa villipetoja ja muita vihollisia. Luin päiväkirjastani.
[/quote] tuskainen parahdus, silmän narahdus, valtava ääni pitkin ilmaa kiiri.
Hmm. Täytyy kyllä sanoa etten ole huomannut silmieni narisevan. Ehkä sulla on kuivat silmät, osta kosteustippoja niin ei narise.
En ymmärrä. Mun silmät ei tietääkseni narise
Mulla välillä jos tarkennan katsetta niin silmät/silmä narisee :D ap
Mulla narisee jos painan sormella siitä silmäkulmasta, esim. silmää kutittaessa yritän "raapia" sitä. En tiedä mistä johtuu kylläkään..
Luulen, että voisi johtua ilman kulkemisesta kyynelkanavassa.
Minulla ei silmä narise, mutta tiedän mitä ääntä tarkoitat, isoäitini silmä narisi samalla tavalla. Jos hän hieraisi silmäänsä, siitä kuului narina ja oikein vinkuna, heräsin siihen yöllä, kun olin yökylässä mummolassa. Varmaan huonosti voideltu silmä?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:15"]
Minulla ei silmä narise, mutta tiedän mitä ääntä tarkoitat, isoäitini silmä narisi samalla tavalla. Jos hän hieraisi silmäänsä, siitä kuului narina ja oikein vinkuna, heräsin siihen yöllä, kun olin yökylässä mummolassa. Varmaan huonosti voideltu silmä?
[/quote]
Vanhat silmät narisevat enemmän kuin uudet. Nykyteknologia on muutenkin kehittyneempää.
Mullakin narisee silmä. Meinaan persesilmä.
Miksi tuollainen hymiö? Olet 16v?