Minkä adjektiivin/kuvauksen olet luonteestasi kuullut kaikkien useimmin elämässäsi?
Kommentit (23)
Luen paljon, mulla on taideharrastuksia. Olen opiskellut vähän epätavalliselle alalle ehkä ja muuttanut pois Suomesta, mutta en nyt kuitenkaan siis tehnyt mitään tosi kummallista tietääkseni koskaan. Ja siis minua on niin kehuttu omalla tavallani tekeväksi individuaaliksi, kuin haukuttu omituiseksi ja erikoisuudentavoittelijaksi niin kauan kun muistan, ihan ala-asteelta saakka (ei nyt aina noilla sanoilla toki).
Millainen ihminen olet 6 ? Ajattelin vaan kun opettajat käytti musta täsmälleen samanlaisia adjektiiveja kouluaikoina.
6
sekä hyvä että huono ominaisuus ihmisessä
Olenkin! en feikkaa mitään, enkö ole koskaan esim. valehdellut jne.
Rauhallinen, tätä mulle on toitotettu paljon, enkä ikinä ymmärrä, mistä se johtuu.
En tuntenut minkäänlaista painetta kuulua joukkoon ja olin taiteellisesti lahjakas. Puhuin harvoin, mutta silloin asiaa. Enkä pelännyt ilmaista epäsuosittujakaan mielipiteitä.
5
Vierailija:
Luen paljon, mulla on taideharrastuksia. Olen opiskellut vähän epätavalliselle alalle ehkä ja muuttanut pois Suomesta, mutta en nyt kuitenkaan siis tehnyt mitään tosi kummallista tietääkseni koskaan. Ja siis minua on niin kehuttu omalla tavallani tekeväksi individuaaliksi, kuin haukuttu omituiseksi ja erikoisuudentavoittelijaksi niin kauan kun muistan, ihan ala-asteelta saakka (ei nyt aina noilla sanoilla toki).Millainen ihminen olet 6 ? Ajattelin vaan kun opettajat käytti musta täsmälleen samanlaisia adjektiiveja kouluaikoina.
6
Hah, tietäisivätpä millainen pirttihirmu olen kotona.
Tosin kyllä myös analyyttinen, fiksu
äkkipikaiseksi, (räiskähteleväinen on äitini luonnehdinta minusta).
noilla sanoilla ystäväni ja mieheni kuvailevat minua :)
Tarkka töissä ja kotona hosuli- kumpaa uskoa???
-sosiaalinen
-hauska
-aina hyvällä päällä (osaan feikata...)
-fiksu
-hoikka (noh, musta 169cm/57kg on kyl tosi normaali)
-tarkasti työnsä tekevä (no jaa, osaan piilotella virheitä, tai leikkiä aktiivista)
-luotettava
-hyvä laulamaan (mielestäni täysin normaali)
Mysteerinen ja seksikäs unohtuivat. Enkä todellakaan allekirjoita näitä, ja mieheni nauraisi kippurassa jos tietäisi näistä kommenteista...
Ihan ihailtavaa kyllä on, että noin pitkän listan sait aikaan kun aloittaja pyysi kertomaan yhden adjektiivin jolla yleisemmin kuvataan...
En tiedä miksi