VL-naisen pelko naimattomuudesta
Olen päälle parikymppinen nainen, joka pelkää jäävänsä vanhaksipiiaksi "niukan tarjonnan" ja siitä johtuvan kilpailun takia. Tavallaan siis ei ole mitään kilpailua, mutta pelottaa että ulkoiset ominaisuudet eivät ole riittävän hyvät. Miltä tämä ulkopuolisen korvaan kuulostaa?
Ja lisään vielä, että minulle kyllä kelpaisi myös ei-VL mies, en ole kovin vanhoillinen. Mutta tuntuu että en kelpaa kenellekää. En mielestäni ole nirso, mutta miehet ei lähesty minua. Yritän itse tutustua uusiin ihmisiin kyllä, kaverimielessä (en todellakaan käy iholle).
Kommentit (45)
Rumat naiset ne vasta suhteisiin juuri pääsekin, ei ap:n kannata huolehtia.
Anteeksi, en ajatellut tämän keskustelun naisen olevan vähälaktoosinen. Jotenkin heti kuvittelin vanhoillislestadiolaisen.
Kokeile jäätelöbaarin lähellä norkoilua. Sieltä on varmaan näppärä erotella vähälaktoosiset (ja miksei myös eilat) mammanpojista.
- 3
Nykyajajn nuoriso keksii näitä nykyään niin paljon ettei enää perässä pysy..
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:47"]
Anteeksi, en ajatellut tämän keskustelun naisen olevan vähälaktoosinen. Jotenkin heti kuvittelin vanhoillislestadiolaisen.
Kokeile jäätelöbaarin lähellä norkoilua. Sieltä on varmaan näppärä erotella vähälaktoosiset (ja miksei myös eilat) mammanpojista.
- 3
[/quote]
Ja jos vielä helpommalla haluaa päästä, mene vain Cittarin maitohyllylle iltapäivällä neljän-viiden aikaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:44"]vl=vähälaktoositon. ei kukaan sellaista huoli
[/quote]
Aijaa, en ole kuullutkaan vähälaktoosittomasta koskaan. Keksi joku parempi :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:43"]Mikä on vl-nainen/mies?
[/quote]
Vanhoillislestadiolainen :)
Helppo on vanhanpiian osa! Älä huoli, kyllä sä vielä naimisiin päädyt. Ja jos todella haluat niin kierrä pohjoispohjanmaan pikkupaikkoja, vanhojapoikia on valittavaksi asti :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:46"]Rumat naiset ne vasta suhteisiin juuri pääsekin, ei ap:n kannata huolehtia.
[/quote]
En ole ruma, mutta en myöskään kaunis, ja näistä piireistä tuntuu löytyvän tosi paljon kauniita tyttöjä. Vartalosta puuttuu muodot, minkä luulen olevan melko iso este miehille (?)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:56"]Helppo on vanhanpiian osa! Älä huoli, kyllä sä vielä naimisiin päädyt. Ja jos todella haluat niin kierrä pohjoispohjanmaan pikkupaikkoja, vanhojapoikia on valittavaksi asti :)
[/quote]
Jaa-a, ei kyllä läheisyydenkaipuuta tuntevan ihmisen ole kovin helppoa elää yksin.. En kyllä kehtais lähteä miehenmetsästysreissulle :D
Ap
No eikö sitä seuroissa käydä teininä naimassa jotain tuttua ja hankkiuduta sen kanssa naimisiin? Miten sinulle ei ole käynyt näin?
Kokeile sitä iholle käymistä