Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön periytyminen

Vierailija
06.05.2015 |

Oletko äitisi/isäsi/mummin/ukin tms. näköinen? Onko piirteitä hypännyt sukupolvien yli? Mitä sukunäköö suvussasi on? Jne...

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50/50 äidin ja isän näköinen. 

Vierailija
42/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kropaltani melkein identtinen äitini nuorempi versio. Naamaan on taas periytynyt suuri suu ja tummat kulmakarvat isältä. Lisäksi minulla ja veljilläni on keskenään samannäköiset naamat. Joskus jopa entinen kämppikseni näki pikkuveljeni kaupassa tunnistaen hänet veljekseni, vaikkei tuntenut tätä tätä entuudestaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 02:49"]

Olen kropaltani melkein identtinen äitini nuorempi versio. Naamaan on taas periytynyt suuri suu ja tummat kulmakarvat isältä. Lisäksi minulla ja veljilläni on keskenään samannäköiset naamat. Joskus jopa entinen kämppikseni näki pikkuveljeni kaupassa tunnistaen hänet veljekseni, vaikkei tuntenut tätä tätä entuudestaan. :D

[/quote]

Mulla on sama mut niin että mut tunnistetaa mun veljen siskoksi, vaikkei olla nähty.

Vierailija
44/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan äidinnäköinen. Silmät ehkä isältä ja hiukset

Vierailija
45/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin näköinen olen. Ihmiset tunnistavat minut äitini tyttäreksi, vaikka eivät tuntisi minua. Ainoa ero mahtaa olla, että silmäni ovat harmaan siniset, kun taas äidilläni on tumman siniset silmät. Olen myös pitkä kuten äitini ja minulla on myös isot rinnat, vaikka olen normaalivartaloinen. Sekin äidiltä perittyä. Sisareni on sitten aivan erin näköinen. Meitä ei tunnista sisaruksiksi.

Vierailija
46/56 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän perinyt äidin puolelta. Äiidin+äidin äidin nenän sekoitus :D Ap

Vierailija
47/56 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kasvoista enemmän äidiltäni. Ruumiinrakenteeni olen kuulemma perinyt isäni äidiltä.

Vierailija
48/56 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 06:42"]Alakouluikäinen tyttöni on aivan isänsä näköinen. Ei kertakaikkiaan voi isyydestä erehtyä, kun heitä katsoo. Tyttö kuulee myös paljon kommentteja tähän liittyen muilta sukulaisilta. Hän loukkaantuu aina verisesti, eikä ymmärrä miten voi näyttää muka samalta kuin 37 - vuotias mies.
[/quote]

Kun kaverini sai pojan niin naureskelin että onneksi tuli poika kun on niin isänsä näköinen - sellaiset persoonalliset piirteet. No myöhemmin heille syntyi tyttö joka on myös aivan isänsä näköinen.

Vierailija
49/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:28"]

Oon isän ja äidin sekotus ihan selkeesti. Huonolla tavalla :D perin kaikki rumat piirteet molemmilta...

[/quote]

Etkä perinyt! Kun tarkemmin katsot, niin olet oikeastaan aika hyvännäköinen. 

Vierailija
50/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäinen tyttöni on aivan isänsä näköinen. Ei kertakaikkiaan voi isyydestä erehtyä, kun heitä katsoo. Tyttö kuulee myös paljon kommentteja tähän liittyen muilta sukulaisilta. Hän loukkaantuu aina verisesti, eikä ymmärrä miten voi näyttää muka samalta kuin 37 - vuotias mies.

Vierailija
51/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien vanhempien sekoitus selkeästi. Mielestäni parhaimmat puolet molemmilta.

Vierailija
52/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:28"]

Oon isän ja äidin sekotus ihan selkeesti. Huonolla tavalla :D perin kaikki rumat piirteet molemmilta...

[/quote]

Olet kuin Demi Mooren ja Bruce Willisin tyttäret. Vanhemmat hyvännäköisiä mutta jälkikasvu aivan outoja ja heistä löytyy vanhempiensa piirteitä.

Vierailija
53/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kummankaan vanhempani näköinen enkä tiedä ketään sukulaista jolta näyttäisin, olenkin aina sanonut että itseltäni näytän. :D Tyttäreni on täydellinen sekoitus minua ja miestäni. Silmät ovat isältä ja nenä sekä suu minulta.

Vierailija
54/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot äidiltä, ruumiinrakenne isältä, hiusten väri isältä ja paksuus äidiltä. Silmät ovat vihreät, kuten isoäidilläni, jolla oli erikoisia vaistoja. Häntä usein luonnehdittiin noidaksi. Olen myös perinyt tuon kuudennen aistin häneltä.

Vierailija
55/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko: perän ulkonäköityminen?

Vierailija
56/56 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän nenä ja kasvojen rakenne, rusketuksen ja hyvän ihon olen myös saanut isältäni. Kaikki muut on sitten peritty äidiltä ja mummolta, paitsi isot rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän