Noin 13-v seksin aloittaneet, montako kumppania nyt?
Kommentit (38)
13-vuotiaana menetin neitsyyteni. Oli typerää, mutten jaksa katua mitään vanhoja juttuja. Seuraavan kerran harrastin seksiä ekassa pitkässä parisuhteessa ( kesti 4 vuotta) ja kolmas mies, jonka kanssa harrastin seksiä on nykyinen aviomieheni.
9. kanssa olen naimisissa. Ikää nyt 36.
aloitin hieman vaille 15, nyt 33 ja kumppaneita ollut 5. 1 yhdenillanjuttu muut vähintään parin kk suhteita.
Välillä mietin tätä kaksinaismoralismia tällaisissa aloituksissa. Miten jos kysymys olisi niin päin, että kuinka monta kertaa olet harrastanut seksiä tähän ikään mennessä? Veikkaan, että seksin aloitusiästä huolimatta, että parisuhteessa elävien värkkiä on kulutettu huomattavasti enemmän kuin niillä, jotka ovat viettäneet "villiä" sinkkuelämää. Naimisissa ollessa meillä on ollut seksiä vähintään joka toinen pv. Jos olisin sinkku, saisin seksiä korkeintaan viikonloppuisin.
Aloitin just täytettyäni 14. Nyt 30 ja seksikumppaneita taitaa olla lähemmäs 50. En edes tiedä tarkkaan/jaksa laskea. Nainen olen.
Harrastaako joku oikeasti 13-vuotiaana seksiä toisen ihmisen kanssa? Se toinen osapuoli on oksettava pervo joka sekaantuu lapseen ja kuuluu vankilaan. Mitä äitisi arvelee?
Seksuaalisuus tuhoaa elämän.
Monen 40-vuotiaan lapsen elämä on pilalla.
Seksuaalisuus on iljettävää ja luonnotonta jos ikäeroa yli kuukausi
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:08"]
Harrastaako joku oikeasti 13-vuotiaana seksiä toisen ihmisen kanssa? Se toinen osapuoli on oksettava pervo joka sekaantuu lapseen ja kuuluu vankilaan. Mitä äitisi arvelee?
[/quote]
Eli jos se toinen osapuoli on 12 v se kuuluu vankilaan?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:22"]Noin 120 N17
[/quote]et voi olla tosissasi, ethän
Noin 40 käsitteekseni. Ja olen n18
Aika hurjan kuuloista, että jotkut aloittavat noin varhain, mutta kukin tyylillään. Ei tosin mielestäni voi olla vaikuttamatta henkiseen kehitykseen.
Itse harrastin ensimmäisen kerran seksiä "vasta" 19- vuotiaana, 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Nyt ikää 27 ja kumppaneita ollut 10-15. Pari viime vuotta ollut aika hiljaista sillä saralla.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:08"]
[/quote]
No ei välttämättä ole oksettava vankilaan kuuluva pervo, jos se toinenkin osapuoli on samanikäinen.
Mutta kyllähän se on toki niin, että mielestäni tuon ikäisten elämään ei seksi vielä missään nimessä kuulu, ei edes toisen samanikäisen kanssa.
12 v oli eka kerta, nyt ollut 14 ja ikää 21v
Noin 15 kumppania.. Jos saisin muuttaa niin muuttaisin
Ikää 30v ja kumppaneita about 50. Nyt parisuhteessa kuitenkin.
Aika auliisti on muijat jaelleet toosaa. : D Ei kannata sitten rehellisesti kumppanille kertoa, voi kunnioitus hiukan laskea jos kuulee naisensa olevan entinen koko kylän polkupyörä.