Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Audi-kuskit toikkaroi

Vierailija
06.05.2015 |

Ottaa päähän. Aina kun joku käyttäytyy törkeästi liikenteessä, se on Audi. Esim. tänään Audi ohitti mut melkein peiliä hipasten kun olin kääntymässä, vaikka olin ryhmittäytynyt ojanpenkalle. Mikä mulkku niillä Audi-kuskeilla kasvaa aivojen tilalla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole Audi-kuskeista pahaa sanaa sanottavanani. Bemaripellet niitä suomalaisen liikenteen mulkkuja ovat. Perkele.

Hah, no kyllähän se harmittaa kun BMW on aina eellä

Tuntuu kyllä olevan bemarikuskeilla joku pakkomielle päästä edelle. Varsinkin kun itse ajelen isokoneisella Audilla, niin jo löytyy penkan kautta jne. ohittavia Bemareita. Joku siinä Audissa näitä sankareita tuntuu provosoivan.

Ja isokoneisella Audilla on ikää 10-15v, oletan...

Arvo oli joskus huomattava -nyt ei todellakaan.

Vierailija
42/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin yhden ikävän audikuskin. Ei noudata liikennesääntöjä ja itsekäs ihminen muutenkin. Lappeenrannassa asuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole Audi-kuskeista pahaa sanaa sanottavanani. Bemaripellet niitä suomalaisen liikenteen mulkkuja ovat. Perkele.

Tuntuu kyllä olevan bemarikuskeilla joku pakkomielle päästä edelle. Varsinkin kun itse ajelen isokoneisella Audilla, niin jo löytyy penkan kautta jne. ohittavia Bemareita. Joku siinä Audissa näitä sankareita tuntuu provosoivan.

Kutakuinkin. Silti tuntuu provosoivan tiettyjä kuskeja ihan huolella. Kerrankin ajoin motarilla vakionopeuden säädin n. 125 km/h nopeudessa erään Bemarin ohi. Hetken päästä kaveri tulee takaa varmaan 170km/h ohi ja hidastaa taas muutama sataa metriä edelläni ajamaan suunnilleen samaa vauhtia kuin minä. Vastaavia tapauksia näkee lähes kuukausittain. Ja aiemmin tässä ketjussahan joku juuri kehui miten oli "karistanut" jonkun Audin. 

Vierailija
44/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutakuinkin. Silti tuntuu provosoivan tiettyjä kuskeja ihan huolella. Kerrankin ajoin motarilla vakionopeuden säädin n. 125 km/h nopeudessa erään Bemarin ohi. Hetken päästä kaveri tulee takaa varmaan 170km/h ohi ja hidastaa taas muutama sataa metriä edelläni ajamaan suunnilleen samaa vauhtia kuin minä. Vastaavia tapauksia näkee lähes kuukausittain. Ja aiemmin tässä ketjussahan joku juuri kehui miten oli "karistanut" jonkun Audin. 

Aivottomien teinien provosoinnit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
45/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni hyvä läppä ihan ohi, kun audi setä ei ymmärtänyt me ollaan jo eellä juttua

Vierailija
46/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuin yhden ikävän audikuskin. Ei noudata liikennesääntöjä ja itsekäs ihminen muutenkin. Lappeenrannassa asuu.

Mistä sinä minut tunnet?