Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Audi-kuskit toikkaroi

Vierailija
06.05.2015 |

Ottaa päähän. Aina kun joku käyttäytyy törkeästi liikenteessä, se on Audi. Esim. tänään Audi ohitti mut melkein peiliä hipasten kun olin kääntymässä, vaikka olin ryhmittäytynyt ojanpenkalle. Mikä mulkku niillä Audi-kuskeilla kasvaa aivojen tilalla?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä kaikille näille bemu/audi/mesekuskeille on se, etteivät suostu ajelemaan kenenkään perässä maantiellä, ohi vaan vaikka väkisin.

Meillä on 2 autoa, BMW ja Mersu.

Ja väitteesi pitää kohdallani täysin paikkaansa. Kun saavutan maantiellä hitaampia niin ajan tietenkin siitä/niistä välittömästi ohi.

Mikä tässä on ihmeellistä/väärin?

Nopeana autoilijana kyllä täytyy tunnustaa, että enemmän ärsyttää alinopeutta köröttelevät jononvetäjät, kuin reipasta matkavauhtia ylläpitävät ja tarpeen mukaan ohittelevat premiumautokuskit.

Ehkä kaikkein ärsyttävin kuski on ylivarovainen, kuuttakymppiä satasen alueella jonoa vetävä sunnuntaiautoilija, joka ei tajua väistyä pysäkille, vaikka takana on kilometrin jono ja edessä viisi kilometriä tyhjää tietä.

Teillehän kaikki nopeusrajoituksen mukaan ajavatkin on "jononvetäjiä", mennäänhän siinä sentään jonossa. Entä sitten kun itse ohitatte, olette sitten itse se jononvetäjä.

Jos jono on yhtenäinen Helsingistä Jyväskylään, niin eihän siellä välissä ole varsinaista jonon vetäjää. Tarkoitin tilannetta, jossa joku vetää jonoa kaksikaistaisella tieosuudella ajamalla huomattavaa alinopeutta, eikä huomaa että takana on pitkä jono eikä edessä ole ketään niin pitkälle kuin silmä kantaa. Jonon vetäjä saattaa olla myös se kärjessä ajavan takana liian lähellä ajava, joka ei kuitenkaan ohita. Sen kolmannen onkin jo vaikeampi ohittaa, kun pitäisi oikeastaan päästä kahdesta autosta ohi samalla kertaa,

Vierailija
22/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- minä opetan muita äkkijarrutuksin, hätävilkuin ja ikkunanpesupruittauksin, koska VOIN

Mikään ei ole vittumaisempaa, kuin peräpuskurissa roikkujat, aivan oikein heille. Vai onko se sittenkin ihan vaan sen edelläajavan mulkkumaisuutta, kun joutuu jarruttaa vaaratilanteessa ja sinä menet peräkontista läpi metrin turvaväleinesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi. 9v ja 4v vanhat. Vanhempi pienempi on mun ja uudempi farkku miehen. On vaan hyviä ajaa. Tänään oikeastaan ajoin pitkästä aikaa farkulla,ja olihan se taas hauskaa. Kiihtyy nopeasti ja nätisti

Ei niillä näemmä mulkkua ole vaan vitt*!

Vierailija
24/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- minä opetan muita äkkijarrutuksin, hätävilkuin ja ikkunanpesupruittauksin, koska VOIN

Mikään ei ole vittumaisempaa, kuin peräpuskurissa roikkujat, aivan oikein heille. Vai onko se sittenkin ihan vaan sen edelläajavan mulkkumaisuutta, kun joutuu jarruttaa vaaratilanteessa ja sinä menet peräkontista läpi metrin turvaväleinesi?

Tyypillistä etupuskurissa roikkujan horinaa. Päästä takana-ajava ohi, niin ei ahdista yhtään.

Vierailija
25/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä kaikille näille bemu/audi/mesekuskeille on se, etteivät suostu ajelemaan kenenkään perässä maantiellä, ohi vaan vaikka väkisin.

Meillä on 2 autoa, BMW ja Mersu.

Ja väitteesi pitää kohdallani täysin paikkaansa. Kun saavutan maantiellä hitaampia niin ajan tietenkin siitä/niistä välittömästi ohi.

Mikä tässä on ihmeellistä/väärin?

Nopeana autoilijana kyllä täytyy tunnustaa, että enemmän ärsyttää alinopeutta köröttelevät jononvetäjät, kuin reipasta matkavauhtia ylläpitävät ja tarpeen mukaan ohittelevat premiumautokuskit.

Ehkä kaikkein ärsyttävin kuski on ylivarovainen, kuuttakymppiä satasen alueella jonoa vetävä sunnuntaiautoilija, joka ei tajua väistyä pysäkille, vaikka takana on kilometrin jono ja edessä viisi kilometriä tyhjää tietä.

Teillehän kaikki nopeusrajoituksen mukaan ajavatkin on "jononvetäjiä", mennäänhän siinä sentään jonossa. Entä sitten kun itse ohitatte, olette sitten itse se jononvetäjä.

Tietenkään en ole.

Jonon ohitettuani välimatka jonoon alkaa välittömästi kasvaa.

Jotkut kyllä tekevät niin että ohittavat hitaamman ja jäävätkin sitten eteen nysväämään, se on ärsyttävää jos mikä. Tämä ei sitten koske tilannetta jolloin tasanopeuskuski ajaa satasen alueella 90 km/h ja joku ohittaa hänet. Sitten rajoitus tippuukin kahdeksaan kymppiin mutta tasanopeuskuskin nopeuteen ei moisella ole vaikutusta.

Vierailija
26/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole Audi-kuskeista pahaa sanaa sanottavanani. Bemaripellet niitä suomalaisen liikenteen mulkkuja ovat. Perkele.

Hah, no kyllähän se harmittaa kun BMW on aina eellä

Vierailija
27/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusteni mukaan liikenteessä kaahaillaan ylivoimaisesti eniten Audilla -tämä on tietoista toimintaa. lähes aina mieskuski.

Muuten vaan sählätään Nissan Qashqailla ja Toyota Avensiksella -näistä löytyvät ne jotka yrittävät estää ohituksen tai alkavat kirittää ohituskaistalla -tämä on osin tietoista toimintaa ja osin huonon kuskin huonoja tapoja. useimmiten mieskuski ja ikää keski-iästä eläkeläiseen.

Oma lukunsa on sitten pikkuautot joissa naiskuski keskittyy puhelimeensa eikä ajamiseen .40 km/h rajoituksella voidaan ajaa yli kuuttakymppiä eikä nähdä siinä mitään moitittavaa.

Vierailija
28/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi on sellaisten ylimielisten wannabe-ihmisten automerkki. Audeilla ajavat miehet on hyvin neitimäisiä, ilman autoaan sellaisia munattomia inisijöitä.

Ei tuollaista mielipidettä vois edes ottaa tosissaan, koska kukaan järkevä ihminen ei noin typerästi kirjoittaisi.

Vierailija
29/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Audi on sellaisten ylimielisten wannabe-ihmisten automerkki. Audeilla ajavat miehet on hyvin neitimäisiä, ilman autoaan sellaisia munattomia inisijöitä.

Ei tuollaista mielipidettä vois edes ottaa tosissaan, koska kukaan järkevä ihminen ei noin typerästi kirjoittaisi.

Tyypillistä Suoli24-tason kommentointia.

Vierailija
30/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole Audi-kuskeista pahaa sanaa sanottavanani. Bemaripellet niitä suomalaisen liikenteen mulkkuja ovat. Perkele.

Miksi sen pitäisi harmittaa?

Vierailija
31/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on hiukan feminiininen auto, joten niillä ajaa todennäköisesti keskimääräistä naisellisemmat miehet ja naiset tietty. Siksi ajo- ja liikenteenlukutaito ei välttämättä ole ihan parhaalla tasolla.

Vierailija
32/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Audi = naisille ja naismaisille miehille

BMW = miehille, äijille, sporttijäbille

MB = varttuneemmille miehekkäille herrasmiehille

Vierailija
33/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä Suoli24-tason kommentointia.

No onhan se nyt typerää alkaa heittää jotain yleistyksiä Audi-kuskeista, kun niitä on Suomessakin yli 100 000. Kertoo vain Audi-vihaajasta itsestään tuollaiset länkytykset. 

Vierailija
34/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Tosi voimakkaat tuntemukset sulla noita automerkkejä kohtaan. Tulee ihan mieleen teinityttöjen poikabändifanitus.

Vierailija
35/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koittanut liikenteessä miettiä tätä, että onko huonosti ajavat yleensä näitä audi/bmw miehiä. Pahimmat on kyllä olleet keski-ikäisiä setiä uudella Skodalla. Lähes järjestään aina Skoda. Tämä on oma kokemus, jollain muulla se on toisenlainen, joten ehkä se auton merkki ei lopulta niin kovin paljoa kerro?

Vierailija
36/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä olevan bemarikuskeilla joku pakkomielle päästä edelle. Varsinkin kun itse ajelen isokoneisella Audilla, niin jo löytyy penkan kautta jne. ohittavia Bemareita. Joku siinä Audissa näitä sankareita tuntuu provosoivan.

Vierailija
37/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

En ymmärrä tuollaista merkkiuskollisuutta. Noilla valmistajilla on kaikilla hyviä ja vähemmän hyviä autoja mallista, sukupolvesta, moottorista ja lisävarusteista riippuen. BMW:n sporttisuuskin katoaa koko ajan enemmän ja enemmän mukavuuden tieltä, koska ne kuluttajat, joilla on varaa uuteen Bemariin, odottavat nykyään tiettyä mukavuustasoa.

Vierailija
38/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaaaaaaa

Vierailija
39/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Tosi voimakkaat tuntemukset sulla noita automerkkejä kohtaan. Tulee ihan mieleen teinityttöjen poikabändifanitus.

Jossain peräjunttilan Esson baarissa haisevat epäsiistit lippispäät ihan oikeasti ajattelevat noin!!!!! :D

Vierailija
40/46 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koittanut liikenteessä miettiä tätä, että onko huonosti ajavat yleensä näitä audi/bmw miehiä. Pahimmat on kyllä olleet keski-ikäisiä setiä uudella Skodalla. Lähes järjestään aina Skoda. Tämä on oma kokemus, jollain muulla se on toisenlainen, joten ehkä se auton merkki ei lopulta niin kovin paljoa kerro?

Pahin junttiauto on Toyota Avensis ja Nissan Qashqai pääsee lähelle.

Molemmat kuolettavan tylsiä ja "järkeviä" ja kuskeina elämänsä hukanneita tuulipukuihmisiä.

Pahaa oloa koitetaan paikata nysväämällä alinopeutta kunnes ohituskaistan alettua löydetään kaasupoljin.

Itse ajelen tällaisen apinan raivolla kiihdyttävän rinnalle, haen katsekontakitin, näytän peukkua ja painan kaasun pohjaan...

Nautin valojen vilkuttelusta ja torven tööttäilystä ja katselen kun luuseri pienenee taustapeilissä.