Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen facebook haut

Vierailija
06.05.2015 |

Mies hakee väh. Kerran viikkoon yhtä kaverinaista. Kaverinsa naista jos ollaan tarkkoja. Haluaa nähdä heitä kansaani, mutta silti hälytyskelloni soi, että onko mieheni kiinnostunut tästä naisesta.. Mitä mieltä olette?
Niin ja tykkäilee naisen päivityksistä ja on katsellut hänen kuviaankin useasti. Mutta nyt nämä haut on alkanut häiritä. Ja pahasti. Mitä teen??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies tekee tuota. Useammallekin emännälle... Onhan se ärsyttävää vaan minkäs teet.

Vierailija
2/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia mikä vimma miehillä on kytätä joka päivä muita naisia.. Joo ei kukaan ole sokea, mutta hei vähän kunnioitusta puolisoansa kohtaan.
2: Tuntemattomia vai tuttuja naisia? Tietääkö mies että tiedät?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vimma teillä on kytätä miestenne hakuja? :D

Vierailija
4/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:14"]Mikä vimma teillä on kytätä miestenne hakuja? :D
[/quote]

Ehkä siksi kun kerran katsoit, huomasit epäilyttävää, mies valehteli, valehtelee, ja haku on joka päivä täynnä toisia naisia? Off topic

Vierailija
5/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex teki tuota ja joo kyllä kyttäsin hänen toimintaansa, kun aloin epäillä. Ja pettikin minua pariin otteeseen. Ei kukaan normaali kumppaniaan rakastava ihminen tee tuollaista. En ainakaan minä koe tarvetta sellaiselle! Ja ei tarvi olla laput silmillä. Mutta minulle ei tulisi mieleenkään kytätä jonkun tietyn miehen kuvia muuten vaan... Kyllä olisin silloin kiinnostunut hänestä jollain tasolla.

Vierailija
6/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä tykkäilee salaa kaikista paikkakuntamme huomiohuorista. Sain hänet kiinni kun tykkäyksessä lukee aina se nimi. Itse en kuulu faceen enkä tajua koko touhua. Eipä tuo äijä sitä tykkäilyään lopettanut eikä ole hävennyt. Haukkuu vaan mua kun olen naama väärällä.

Vierailija
7/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päättelenkö tästä että mieheni on kiinnostunut tästä naisesta.. Mukavaa :S hän on kyllä sanonut ettei ole tästä kiinnostunut ja olen turhaab mustasukkainen, mutta nämä haut kyllä epäilyttää sanoi mies mitä hyvänsä.

Ap

Vierailija
8/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muiden miehet tee vastaavaa...

ap

Vierailija
9/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:54"]

Mies hakee väh. Kerran viikkoon yhtä kaverinaista. Kaverinsa naista jos ollaan tarkkoja. Haluaa nähdä heitä kansaani, mutta silti hälytyskelloni soi, että onko mieheni kiinnostunut tästä naisesta.. Mitä mieltä olette? Niin ja tykkäilee naisen päivityksistä ja on katsellut hänen kuviaankin useasti. Mutta nyt nämä haut on alkanut häiritä. Ja pahasti. Mitä teen??

[/quote]

Mieti itse mitä teet. Stalkkaat miestäsi.

Vierailija
10/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:03"]

Mies hakee väh. Kerran viikkoon yhtä kaverinaista. Kaverinsa naista jos ollaan tarkkoja. Haluaa nähdä heitä kansaani, mutta silti hälytyskelloni soi, että onko mieheni kiinnostunut tästä naisesta.. Mitä mieltä olette? Niin ja tykkäilee naisen päivityksistä ja on katsellut hänen kuviaankin useasti. Mutta nyt nämä haut on alkanut häiritä. Ja pahasti. Mitä teen??

[/quote]

[/quote]

Niin, miestäNI, en TOISIA miehiä. Luuletko että minua kiinnostaisi miehen haut tai facebook ylipäänsä, jos siellä ei aina löytyisi jotain minua loukkaavaa? Tai jos mies ei valehtelisi hauistaan, niin asia olisi sillä hyvä. Tai jos olen kerta turhaan mustasukkainen, niin miksi pitää kytätä tätä yhtä ja samaa naista kerta viikkoon jos ei mitään häntä kohtaan tunne.

ap

Vierailija
11/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää kyttäämistä.

Vierailija
12/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:27"]

[/quote]

taisi kolahtaa omaan nilkkaan.. mitäs sinun facesta oletettava puolisosi löytäisikään..

Vierailija
13/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ehka torkeaa miehlta kytata toisten naisten kuvia, mutta et se pulmunen ole sinakaan! Mun ex-poikaystava kyttasi jatkuvasti mun sivuhistoriaa ja kyseli miksi olin kaynyt millakin sivulla, miksi olin katsonut sen ja sen kaverin kuvia.. En jaksanut kauaa. Tuo on ihan helvetin ahdistavaa ja raastavaa joten LOPETA ja keksi jotain muuta tekemista elamaasi. Ajat vain miehen kauemmas sinusta tuollaisella vahtimisella.

Vierailija
14/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:47"]

Joo on ehka torkeaa miehlta kytata toisten naisten kuvia, mutta et se pulmunen ole sinakaan! Mun ex-poikaystava kyttasi jatkuvasti mun sivuhistoriaa ja kyseli miksi olin kaynyt millakin sivulla, miksi olin katsonut sen ja sen kaverin kuvia.. En jaksanut kauaa. Tuo on ihan helvetin ahdistavaa ja raastavaa joten LOPETA ja keksi jotain muuta tekemista elamaasi. Ajat vain miehen kauemmas sinusta tuollaisella vahtimisella.

Mies ei tiedä että tiedän. En haluaisi katsoa, muttakun toinen ei voi puhua totta niin epäilen.. En kysy enkä muutakaan, mutta silti se raastaa kun tiedän mieheni tätä katsovan ja paljon muitakin. En minäkään jaksa suhdetta jos en voi olla se "ykkönen"...

ap

[/quote]

Vierailija
15/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla ei ole mitään tietoa mitä mies tekee Facebookissaan tai millä sivuilla käy omalla koneellaan. Kaikilla perheenjäsenillä on omat koneet ja ne ovat samalla tavalla yksityisiä kuin vaikka kännykkä tai takintaskut. Miksi ihmeessä te kyttäätte omia puolisoitanne?!

N44

Vierailija
16/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:00"]MInulla ei ole mitään tietoa mitä mies tekee Facebookissaan tai millä sivuilla käy omalla koneellaan. Kaikilla perheenjäsenillä on omat koneet ja ne ovat samalla tavalla yksityisiä kuin vaikka kännykkä tai takintaskut. Miksi ihmeessä te kyttäätte omia puolisoitanne?!

N44
[/quote]

Luottamuspula?

Vierailija
17/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on hakuja ja "hakuja". Ei se, että käy tsekkailemassa toisten profiileja ja kuvia mielestäni merkkaa vielä mitään, jos luotto ja parisuhde ovat muuten kunnossa. Kyllä mä itsekin käyn joskus jonkun kiinnostavan miehen profiilissa tai joskus tulee mieleen jostain menneisyydestä vanha hoito/miesystävä, että mitähän sille kuuluu, ja käyn katsomassa häntä Fesestä tai googlaan. Saatan myös omien miespuolisten FB-kavereiden profiilikuvia tykkäillä (miksi ei??) ja joskus kommentoidakin, että "vau" tai "hyvä kuva". Ei siinä nyt hitto soikoot mistään pettämisestä ole kyse. Varmaan miehenikin jotain saman tyylistä tekee ja kyllä hänen kuviaan jotkut naiset käyvät vautsittamassa, ei se mua loukkaa, päin vastoin olen ylpeä kun tiedän että hän on minun mies eikä kenenkään muun :)
Eri asia on sit lähteä viestittelemään, siinä mun mielestäni mennään jo harmaalle alueelle. Aina joskus joku miespuolinen FB-kaveri (ihan naimisissakin olevat ja olettaisin, että tuskin pettäisivät) lähettää erikseen viestin, tyyliin että "huh huh, olipas sulla upea profiilikuva, näin keväällä on meitsillä kevättä rinnassa" ja vähän tapauksesta riippuen kuittaan viestin "kiitos" tai perus-hymiöllä tai joskus en vastaa mitään. Flirttaileva viestittely on jo minun mielestäni sen tyyppistä vuorovaikutteista toimintaa, etten itse halua siihen lähteä. Kehut nyt vielä jotenkin menee mut joskus yön tunteina on tullut miehiltä tuhmempiakin viestejä - niihin en vastaa mitään. 

Mä itse tiedän, etten koskaan lähtisi pettämään miestäni vaikka tykkäilenkin miespuolisten FB-kaverieni kuvista ja olen siinä uskossa, että ei mieskään lähde pettämään minua. Luottamus ratkaisee. Ja ilman luottamusta ei ole oikein kunnon parisuhdettakaan. 

Vierailija
18/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:20"]No, on hakuja ja "hakuja". Ei se, että käy tsekkailemassa toisten profiileja ja kuvia mielestäni merkkaa vielä mitään, jos luotto ja parisuhde ovat muuten kunnossa. Kyllä mä itsekin käyn joskus jonkun kiinnostavan miehen profiilissa tai joskus tulee mieleen jostain menneisyydestä vanha hoito/miesystävä, että mitähän sille kuuluu, ja käyn katsomassa häntä Fesestä tai googlaan. Saatan myös omien miespuolisten FB-kavereiden profiilikuvia tykkäillä (miksi ei??) ja joskus kommentoidakin, että "vau" tai "hyvä kuva". Ei siinä nyt hitto soikoot mistään pettämisestä ole kyse. Varmaan miehenikin jotain saman tyylistä tekee ja kyllä hänen kuviaan jotkut naiset käyvät vautsittamassa, ei se mua loukkaa, päin vastoin olen ylpeä kun tiedän että hän on minun mies eikä kenenkään muun :)
Eri asia on sit lähteä viestittelemään, siinä mun mielestäni mennään jo harmaalle alueelle. Aina joskus joku miespuolinen FB-kaveri (ihan naimisissakin olevat ja olettaisin, että tuskin pettäisivät) lähettää erikseen viestin, tyyliin että "huh huh, olipas sulla upea profiilikuva, näin keväällä on meitsillä kevättä rinnassa" ja vähän tapauksesta riippuen kuittaan viestin "kiitos" tai perus-hymiöllä tai joskus en vastaa mitään. Flirttaileva viestittely on jo minun mielestäni sen tyyppistä vuorovaikutteista toimintaa, etten itse halua siihen lähteä. Kehut nyt vielä jotenkin menee mut joskus yön tunteina on tullut miehiltä tuhmempiakin viestejä - niihin en vastaa mitään. 

Mä itse tiedän, etten koskaan lähtisi pettämään miestäni vaikka tykkäilenkin miespuolisten FB-kaverieni kuvista ja olen siinä uskossa, että ei mieskään lähde pettämään minua. Luottamus ratkaisee. Ja ilman luottamusta ei ole oikein kunnon parisuhdettakaan. 
[/quote]

Totta kai kaikki välillä hakee tuttuja ja tutun tuttuja, mutta se että mieheni käy kerta viikkoon hakemassa samaa kaverinsa naista. Se on eri asia kuin silloin tällöin katselen jonkun profiilia. Ja joo tykkäilkööt, mutta taas ne tykkäämiset on joka toinen tämän naisen päivityksistä.

Ap

Vierailija
19/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:27"]

[/quote]

taisi kolahtaa omaan nilkkaan.. mitäs sinun facesta oletettava puolisosi löytäisikään..

[/quote]

No musta tuo on järkyttävää. Multa löytäisi facesta ihan normaalia toimintaa. Ihan vaan tiedoksi, voi kokea kyttäämisen ahdistavaksi ilman että on mitään salattavaa. 

Just siitä kyttäämisestä tulee väärinkäsityksiä: "miksi oot hakenut tyyppiä x facesta kuukausi ja kaksi päivää sitten?? - No en muista, ei ollut niin tärkeä haku. "

Vierailija
20/21 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:03"]

[/quote]

[/quote]

Niin, miestäNI, en TOISIA miehiä. Luuletko että minua kiinnostaisi miehen haut tai facebook ylipäänsä, jos siellä ei aina löytyisi jotain minua loukkaavaa? Tai jos mies ei valehtelisi hauistaan, niin asia olisi sillä hyvä. Tai jos olen kerta turhaan mustasukkainen, niin miksi pitää kytätä tätä yhtä ja samaa naista kerta viikkoon jos ei mitään häntä kohtaan tunne.

ap

[/quote]

No miksi olet suhteessa ihmisen kanssa joka sua loukkaa, vapaa maailma tehdä mitä haluaa. Sinä päätät roikkua tuossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan