Miehen katoamistemppu syöksi masennukseen...Ov
Erosin pitkästä suhteesta vajaa vuosi sitten ja tapasin pian uuden miehen, johon rakastuin päätä pahkaa...Tyyppi teki mulle kaksi (!) kertaa saman tempun eli katosi elämästäni ilmeisesti jonkun muun perässä. Miten näistä pääsee yli? Itsetunto jotenkin mureni ihan täydellisesti, olin jo valmiiksi rikki edellisestä erosta mutta uskalsin luottaa. Ei kai tässä voi muuta kuin toivoa, että mies ei enää vaan kolmatta kertaa yritä ujuttautua elämääni. Kerran jo tämän viimeisen hiljaisuuden aikana olen laittanut ihan vaan kepeän viestin, miten menee jne., mies kyllä vastaa salamana mutta muuten selvästi välttelee koska ei laita oma-aloitteisesti viestejä. Toisaalta tekisi mieli kertoa tuntoni ja kertoa, miten loukkaantunut olen, mutta ylpeys ei anna periksi.
Voi hitto kun ihmiset muistasivat näissä tilanteissa antaa jonkinlaisen selityksen, päätöksen...ei sen tarvitse olla muuta kuin että "Lopetetaan, hyvää loppuelämää". Itsellekin se olisi merkinnyt todella paljon.
En halua ihastua enää koskaan kehenkään.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:11"]
Ehditkö toipua edellisestäkään erosta ennen uuteen suhteeseen syöksymistä? Kannattaisko opetella pärjäämään ihan itsekseen?
[/quote]
Mun vanha suhde oli kuollut jo pitkään..ja rakastumista on vaikeaa kontrolloida. Se tulee, kun tulee..Ap
[/quote]
Hyi helvetti, sä olet näitä luusereita jotka "rakastuu tahtomattaan" oli mies sinkku tai perheellinen. Niin, eli sä voit perheelliseen rakastua, koska Sun Rakkaus on Hallitsematonta, etkä voi poloiselle itsellesi mitään.
Muista sitten jos sulle käy joskus niin että joku muija Rakastuu mieheesi, niin hänkään ei voi tnteilleen mitään. Kukaan ei voi tunteilleen mitään! Kaikki olemme raukkauden orjia, joten miksi on siis muiden pettäminen tuomittavaa?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:17"]
Ehditkö toipua edellisestäkään erosta ennen uuteen suhteeseen syöksymistä? Kannattaisko opetella pärjäämään ihan itsekseen?
[/quote]
Mun vanha suhde oli kuollut jo pitkään..ja rakastumista on vaikeaa kontrolloida. Se tulee, kun tulee..Ap
[/quote]
Eli roikuit entisessä kunnes löysit paremman?
[/quote]
Ei...Olimme jo eronneet mutta en ehtinyt olla yksin juuri ollenkaan, kun tämä mies vaan käveli mun elämään ja rakastuin. Edellistä miestäni en ollut rakastanut enää vuosikausiin. Ap
[/quote]
Sun olisi pitänyt erota jo vuosikausia sitten ja opetella silloin seisomaan omilla jaloillasi, ettei tarvitse "rakastua" ensimmäiseen vastaantulijaan, kuten nyt on käynyt.
Älä viitsi puhua mistään masennuksesta tässä yhteydessä, se on kuin suoraa vittuilua oikeaa masennusta sairastavia kohtaan. Sä et ole masentunut vaan läheisriippuvainen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
Hyi helvetti, sä olet näitä luusereita jotka "rakastuu tahtomattaan" oli mies sinkku tai perheellinen. Niin, eli sä voit perheelliseen rakastua, koska Sun Rakkaus on Hallitsematonta, etkä voi poloiselle itsellesi mitään.
Muista sitten jos sulle käy joskus niin että joku muija Rakastuu mieheesi, niin hänkään ei voi tnteilleen mitään. Kukaan ei voi tunteilleen mitään! Kaikki olemme raukkauden orjia, joten miksi on siis muiden pettäminen tuomittavaa?
[/quote]
Olimme molemmat sinkkuja, joten käsittääkseni mitään esteitä suhteelle ei ollut. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei...Olimme jo eronneet mutta en ehtinyt olla yksin juuri ollenkaan, kun tämä mies vaan käveli mun elämään ja rakastuin. Edellistä miestäni en ollut rakastanut enää vuosikausiin. Ap
[/quote]
Sun olisi pitänyt erota jo vuosikausia sitten ja opetella silloin seisomaan omilla jaloillasi, ettei tarvitse "rakastua" ensimmäiseen vastaantulijaan, kuten nyt on käynyt.
Älä viitsi puhua mistään masennuksesta tässä yhteydessä, se on kuin suoraa vittuilua oikeaa masennusta sairastavia kohtaan. Sä et ole masentunut vaan läheisriippuvainen.
[/quote]
Et varmaankaan pysty diagnosoimaan minua muutaman kirjoitetun rivin perusteella. Täältä myöskään tuskin selviää, mitä muuta elämässäni on tapahtunut samaan aikaan, tai yleensäkään historiastani mitään. Ap
Alkaako miehen etunimi J:llä? Helsinki? Tunnen tapauksen.
Alkaako etunimi S:llä? Kuulostaa tutulta.
Ei ole sama tyyppi. Noita tyyppejä tuntuu riittävän. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:10"]
Niin..Olen päättänyt, että yhteyttä en ota. Jotenkin vaan epäilen suuresti, että vielä jonain päivänä mun puhelimessa odottaa viesti tuolta mieheltä..sen takiahan hän ei tehnyt mitään päätöstä että ajattelee mun odottelevan herraa hamaan tulevaisuuteen. Ja siinä kohtaa, jos/kun se viesti tulee, on mulla luultavasti suuria vaikeuksia olla vastaamatta vaikka järki sanoo, että se olisi ainut oikea teko tuolle miehelle. Ap
[/quote]
Tältä ongelmaltahan vältyt sillä, että blokkaat miehen numeron asetuksissa niin ettei mahdolliset puhelut ja viestit tule perille.
Niin..Olen päättänyt, että yhteyttä en ota. Jotenkin vaan epäilen suuresti, että vielä jonain päivänä mun puhelimessa odottaa viesti tuolta mieheltä..sen takiahan hän ei tehnyt mitään päätöstä että ajattelee mun odottelevan herraa hamaan tulevaisuuteen. Ja siinä kohtaa, jos/kun se viesti tulee, on mulla luultavasti suuria vaikeuksia olla vastaamatta vaikka järki sanoo, että se olisi ainut oikea teko tuolle miehelle. Ap
[/quote]
Tältä ongelmaltahan vältyt sillä, että blokkaat miehen numeron asetuksissa niin ettei mahdolliset puhelut ja viestit tule perille.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
Ei tämä ole mikään vaihtoehto näille roikkujanaisille.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:52"]
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Jne.
[/quote]
Niinpä...yleensä ollut tapana antaa ihmisille toinen mahdollisuus..Ei ilmeisesti kannata. Ap
[/quote]
Se toinen mahdollisuus yleensä annetaan reunaehdoilla, ei ilman mitään muutosta tai sitoumuksia. Olen itse toisen mahdollisuuden antamisen kannalla, mutta sen eteen pitää tehdä töitä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:04"]
Ei tuollaisen miehen kanssa kannata viestitellä yhtään mitään enää. Tiedän kokemuksesta, että ensimmäinen vuosi erosta on vaikea, ja vaikka kuinka järki sanoisi että ei ikinä enää yhteen, niin tunteet voi liiankin helposti viedä mennessään tilaisuuden tullen. Siksi itse, erään 4 vuotta jatkuneen on-off suhdesekoilun jälkeen päätin, että kun ero on tullut, en enää ota ikinä mitään yhteyttä, en ainakaan ekaan vuoteen sen jälkeen, koska vaara uudelleen yhteen päätymiseen on liian suuri.
Toinen juttu on että ei sun nyt kannata päättää ettet ikinä halua ihastua keneenkään, siksi että yksi kusipää on sua kahdesti loukannut. On niitä ihan oikeasti olemassa toisenlaisiakin miehiä.
[/quote]
[/quote]
Saa sille vastata, oikeastaan suosittelisin. Kerrot että se juna meni jo. Ja sitten pistät kyseisen numeron ignoreen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Rakastumiselleen ei mitään voi. Omille teoilleen voi ja niille ei ole tekosyy rakkaus tai humala.
Mulla on itseasiassa aikalailla sama tilanne. Eron jälkeen pian tapasin kivan miehen, jonka kanssa oli helppo jutella asiasta kun asiasta.
Kuten kaikissa suhteissa tämän ihastumisen kohteen ja mun suhteeseen vaikutti lopulta moni asia. Mutta pääsyy miksi suhde "tyrehtyi" johtui omista itsetunto-ongelmista ja siitä etten ollut ollut tarpeeksi kauan yksin. Ihan siis riippumatta siitä, että olin tehnyt exään eroa jo monta vuotta ja hänestä toipunut/erkaantunut henkisesti. Pointti tässä tilanteessa siis on se, että on hyvä ottaa omaa tilaa reilusti vaikka olisi joku ihana uusi mies pian kuvioissakin. Ajan kanssa tutusrua sekä kuulostella itseään, ettei jatka uuden kanssa siihen mihin edellisen kanssa oli jäänyt tai jäänyt junnaamaan. Siis helposti nopeasti uuteen suhteeseen vedettyä sen saman tilaan mihin exän kanssa oli päädytty.
Jopas tuli epäselvä sepustus, mutta toivottavasti saatte selkoa.
Se on naimisissa ja sillä on perhe.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:50"]
Se on naimisissa ja sillä on perhe.
[/quote]
Ei se ole..Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:52"]
[/quote]
Niinpä...yleensä ollut tapana antaa ihmisille toinen mahdollisuus..Ei ilmeisesti kannata. Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]