Miksi missään ei myydä nättejä korkeavyötäröisiä farkkuja?
Koska olen kokoa L-XL niin korkeavyötäröiset farkut sopivat parhaiten vartalotyypilleni (tulee hoikempi vaikutelma ja silti mukava olla kun ei purista) ja ennen kaikkea pysyvät jalassa eivätkä valu niinkuin lantiohousut. Ne parit hassut korkeavyötäröiset housut joihin olen törmännyt ovat kuitenkin niin perus ja tylsiä että oikein harmittaa. Takaisin löytää edes yhdet hienot korkeavyötäröiset farkut että niitä voi "esitellä" eli ei tartte paidan alle piilottaa rumaa yläosaa.
Kommentit (29)
Mac dream jeans tai NYDJ -mallit on parhaat. Korkevyätröiset tukee vatsaa ja saa jalat näyttämään pidemmiltä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:20"]
Koska korkeavyötäröiset farkut on aina rumat ja vielä erittäin epämukavat päällä. Miksi kukaan sellaisia käyttää?
[/quote]
Se, että sulla on liian läski vyötärö korkeavyötäröisiin farkkuihin ei tee niistä epämukavia meille muille, joilla on todella ohut vyötärö.
Korkeavyötäröiset farkut on itselle milteinpä ainut valinta, koska mulla on todella suuri erotus vyötärön ja lantion kesken. Oikeana tiimalasina on nykyisin suht vaikea löytää hyviä farkkuja :/
[/quote]
Miksi laihat edes käyttäisivät korkeavartaloisia farkkuja? Läskeillehän nämä juuri ovat, kun ei huvita vaan laihduttaa, mutta halutaan kuitenkin vatsamakkaraa muotoilla sillä denimillä.
Olen hoikka ja pitkä mutta ei tulisi mieleenkään käyttää lantiomallisia farkkuja, minusta ne eivät näytä aikuisella naisella hyvältä, eivätkä liioin nuorillakaan. Kunpa poloiset näkisivät takaapäin, miltä näyttävät kun peppuvako pilkistää housuista, niin hommaisivat pian normaalit vyörätömalliset farkut. Sovituskoppeihin pitäisi saada peilit niin, että niistä näkisi itsensä myös kunnolla takaapäin. Monella kun on vielä reisien kohdalla "ratsastushousut", joita lantiomalliset farkut korostavat.
[/quote]
Nuo parit farkut mitkä minkitettiin alussa ovat tylsiä perus farkkuja. Niitäkin on hyvä olla olemassa mutta haluaisin edes yhdet kivat farkut joissa olisi samankaltaisia yksityiskohtia kuin matalavyötäröisemmissä farkuissa on.
Ap
Kysyin oikein
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:41"]Nuo parit farkut mitkä minkitettiin alussa ovat tylsiä perus farkkuja. Niitäkin on hyvä olla olemassa mutta haluaisin edes yhdet kivat farkut joissa olisi samankaltaisia yksityiskohtia kuin matalavyötäröisemmissä farkuissa on.
Ap
Kysyin oikein
[/quote]
Tabletti laittoi viestin liian aikaisin :) eli kysyin oikein liikkeistä onko heillä korkeavyötäröisiä farkkuja niin yhdessä kaupassa oli yksi ainoa malli. Tänään olen kolunnut nettiä ja jeans.fi:n onlineasiakaspalvelu kertoi että heillä on vain pari mallia koossa 34 ja 36 muuten ei ole heilläkään...
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:41"]Nuo parit farkut mitkä minkitettiin alussa ovat tylsiä perus farkkuja. Niitäkin on hyvä olla olemassa mutta haluaisin edes yhdet kivat farkut joissa olisi samankaltaisia yksityiskohtia kuin matalavyötäröisemmissä farkuissa on. Ap Kysyin oikein [/quote] Tabletti laittoi viestin liian aikaisin :) eli kysyin oikein liikkeistä onko heillä korkeavyötäröisiä farkkuja niin yhdessä kaupassa oli yksi ainoa malli. Tänään olen kolunnut nettiä ja jeans.fi:n onlineasiakaspalvelu kertoi että heillä on vain pari mallia koossa 34 ja 36 muuten ei ole heilläkään... Ap
[/quote]
Nyt en älyä: mitä yksityiskohtia? farkut on farkut, erilaisia kuvionteja perstaskuissa, erilaisia pesuja, vai mitä ihmettä tarkoitat? Lahkeen leveyttä?
Harmi että Nomo Jeans meni konkkaan :/ Siltä olisit saanut tilattua mittatilaustyönä just sellaiset farkut kuin haluat.
Mikset googlaa: high waist jeans... Johan alkaa löytyä malleja...
Googleen hakuun high waist jeans ja löytyy lukemattomia farkkuja.
mä en kans ymmärrä mitä erikoista ap hakee? Helpompi olis neuvoa, jos tietäis tarkemmin, millaisia erikoisuuksia niissä pitäis olla.
Ma vannon Leviksen nimeen! Ei yhtaan haittaa maksaa vahan enemman (verrattuna johonkin Hennesin kympin farkkuihin), kun saa mukavat ja hyvannakoset farkut! Ja siella oon saanu aina hyvaa palvelua. Mut kuten sanottu, ne on sellasia perusfarkkuja, eli ei varmaankaan APn mieleen.
Mulla on vielä tallessa 80-luvun farkkuja. :D