Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi missään ei myydä nättejä korkeavyötäröisiä farkkuja?

Vierailija
06.05.2015 |

Koska olen kokoa L-XL niin korkeavyötäröiset farkut sopivat parhaiten vartalotyypilleni (tulee hoikempi vaikutelma ja silti mukava olla kun ei purista) ja ennen kaikkea pysyvät jalassa eivätkä valu niinkuin lantiohousut. Ne parit hassut korkeavyötäröiset housut joihin olen törmännyt ovat kuitenkin niin perus ja tylsiä että oikein harmittaa. Takaisin löytää edes yhdet hienot korkeavyötäröiset farkut että niitä voi "esitellä" eli ei tartte paidan alle piilottaa rumaa yläosaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ostin juuri ihanat korkeavyötäröiset farkut yllätyksekseni vero modasta! Ovat tosin xs/s, mutta eiköhän niistä löydy isompaakin kokoa

Vierailija
2/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti istuvat farkut on kamalaa katsottavaa ja varmasti vielä kamalammat päällä, mutta onneksi kenenkään ei ole pakko käyttää farkkuja.

Ulkona on kevät! Mekot esiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nättejä korkeavyötäröisiä farkkuja ei ole olemassa.

Vierailija
4/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Freddies of Pinewood tai Rumble59 merkkisiä farkkuja :)

Vierailija
5/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Voglialta muuten löytyy ja malleja jotka hyviä pyöreämmät muoditkin omaaville. Laadukkaita ovat.

Vierailija
6/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac dream jeans. Hyvät ja ectramukavat

Vierailija
7/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska korkeavyötäröiset farkut on aina rumat ja vielä erittäin epämukavat päällä. Miksi kukaan sellaisia käyttää?

Vierailija
8/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:20"]

Koska korkeavyötäröiset farkut on aina rumat ja vielä erittäin epämukavat päällä. Miksi kukaan sellaisia käyttää?

[/quote]

Se, että sulla on liian läski vyötärö korkeavyötäröisiin farkkuihin ei tee niistä epämukavia meille muille, joilla on todella ohut vyötärö.

Korkeavyötäröiset farkut on itselle milteinpä ainut valinta, koska mulla on todella suuri erotus vyötärön ja lantion kesken. Oikeana tiimalasina on nykyisin suht vaikea löytää hyviä farkkuja :/

Vierailija
9/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macilla on hyviä farkkuja. Käytän itse Bik Bokin korkeavyötäröisiä farkkuja ja ne on tosi hyviä.

Vierailija
11/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet tosi kivat onlysta!
Olen itse myös tiimalasi mutta L kokoinen niin tuollaiset farkut on parhaat.
Enpä kyllä ole muihin yhtä kivoihin törmännyt kuin näihin onlyn farkkuihin.

Vierailija
12/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkaalle vartalolle tai ei niin hoikalle nuo sivulta kiinnitettävät korkeavyötäröiset farkut / housut on kaikkein edustavampia.....

Ja hoikalle sopii melkein mitkä vaatteet vaan :)

Vierailija
13/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:23"]

[/quote]

Se, että sulla on liian läski vyötärö korkeavyötäröisiin farkkuihin ei tee niistä epämukavia meille muille, joilla on todella ohut vyötärö.

Korkeavyötäröiset farkut on itselle milteinpä ainut valinta, koska mulla on todella suuri erotus vyötärön ja lantion kesken. Oikeana tiimalasina on nykyisin suht vaikea löytää hyviä farkkuja :/

[/quote]

Miksi laihat edes käyttäisivät korkeavartaloisia farkkuja? Läskeillehän nämä juuri ovat, kun ei huvita vaan laihduttaa, mutta halutaan kuitenkin vatsamakkaraa muotoilla sillä denimillä.

Vierailija
14/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:25"]Nää vissiin on ihan susirumat: http://www.freddiesofpinewood.co.uk/product/291-norma-jeans

Tai nämä: http://www.rockabilly-rules.com/Girls/Jeans-Hosen/Rumble59-Ladies-Denim-Marilyns-Curves-Slim-Fit.html
[/quote]
Nuo on kyllä rumia!
Hienoja on vaikea löytää :/

Vierailija
15/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:20"]

[/quote]

[/quote]

Leviksellä on sarja jossa suora, puolisuota ja tiimalasi mallit

Vierailija
16/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:23"]

[/quote]

[/quote]

Miksi laihat edes käyttäisivät korkeavartaloisia farkkuja? Läskeillehän nämä juuri ovat, kun ei huvita vaan laihduttaa, mutta halutaan kuitenkin vatsamakkaraa muotoilla sillä denimillä.
[/quote]

Aha

Vierailija
17/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No minä käytän vaikka en kovin läski ol (165 cm / 53 kg). Mulla vaan on sellainen jyrkkä tiimalasivyötärö, vyötärönympärys 64 cm ja lantio 92 cm. Ei todellakaan näytä mulla hyvältä sen jyrkästi vyötärön alta levenevän leveän lantion päälle loppuvat farkut. Ja vyötärö on mulla tosi ylhäällä, melkein heti tissien alla. JOtne korkeavyötäröiset farkut on aina mun valinta.

Mun onni on että tykkään juuri niistä "tylsistä" korkeavyötäröisistä, eli perus suorat, mustat tai tummansiniset. Ja käytän aina paitaa (useimmiten vartalonmyötäistä) siinä päällä.

Vierailija
18/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:25"]Nää vissiin on ihan susirumat: http://www.freddiesofpinewood.co.uk/product/291-norma-jeans Tai nämä: http://www.rockabilly-rules.com/Girls/Jeans-Hosen/Rumble59-Ladies-Denim-Marilyns-Curves-Slim-Fit.html [/quote] Nuo on kyllä rumia! Hienoja on vaikea löytää :/

[/quote]

Onneksi makuasioista ei kannata kiistellä :) 

Vierailija
19/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Provohan sinä olet, purkamassa oman elämäsi pahaa oloa muihin mutta vastaan silti: tiimalasivartalo ei kerro vartalossa olevan läskin määrästä mitään kuin sen jakautumisen. Laiha ja ylipainoinen voivat molemmat olla tiimalaseja :)

Vierailija
20/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:20"] Koska korkeavyötäröiset farkut on aina rumat ja vielä erittäin epämukavat päällä. Miksi kukaan sellaisia käyttää? [/quote] Se, että sulla on liian läski vyötärö korkeavyötäröisiin farkkuihin ei tee niistä epämukavia meille muille, joilla on todella ohut vyötärö. Korkeavyötäröiset farkut on itselle milteinpä ainut valinta, koska mulla on todella suuri erotus vyötärön ja lantion kesken. Oikeana tiimalasina on nykyisin suht vaikea löytää hyviä farkkuja :/ [/quote] Leviksellä on sarja jossa suora, puolisuota ja tiimalasi mallit

[/quote]

Se tiimalasimallikin vaan on aika matalavyötäröinen, joten jos on kuten minä, myös korkealantioinen (eli lantion luut on leveät tosi ylhäällä, melkein heti vyötärön alla) niin ei näytä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi