Pystyttekö kirjoittamaan Iphonella av:lle? Miten?
Itse en pysty googleen kautta, enkä enää edes safarinkaan. Mikä avuksi?
Kommentit (17)
Mitä luulet että vastaavat jos menet autokorjaamoon ja sanot ettei auto toimi, missä vika?
Kerro nyt ensin mitä tapahtuu kun yrität laittaa viestiä foorumille.
Kirjoitan viestin ja painan "lähetä"
Kyllä mä pystyn, ihan normaalisti avaan safarin.
Minä en pysty myöskään. Kirjoitan viestin ja puhelin jää lähettämään viestiä foever. Yhtään viestiä en puhelimellani ole saanut lähetettyä.
iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:49"]
Itse en pysty googleen kautta, enkä enää edes safarinkaan. Mikä avuksi?
[/quote]
Mitä tarkoitat "googleen kautta"? Avaat safarissa palstan mobiiliversion ja vastaat normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:51"]iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[/quote]
Yleensä aina :D
Korkeallapa on omppukäyttäjien vaatimustaso.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:51"]iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[/quote]
[/quote]
No en sanoisi, että vika on puhelimessani, kun av-palstan mobiiliversion vakiobugit estävät viestini lähettämisen. ;) Siksi sanoin "yleensä aina".
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:51"]iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[/quote]
[/quote]
No en sanoisi, että vika on puhelimessani, kun av-palstan mobiiliversion vakiobugit estävät viestini lähettämisen. ;) Siksi sanoin "yleensä aina".
[/quote]
Hassua kun Androidissa ei tunnu olevan mitään tällaisia" vakiobugeja". Aina on viesti lähtenyt kun on nappia painanut, ei melkein aina.
Mulla onnistuu joka toinen kerta. Aika usein joudun siis sulkemaan ja hakemaan sivun uudestaan, jotta toimii. Nyt on vaan tullut uusi ongelma. Yhtäkkiä sivu menee aivan valkoiseksi, on siis tyhjää täynnä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:51"]iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hassua kun Androidissa ei tunnu olevan mitään tällaisia" vakiobugeja". Aina on viesti lähtenyt kun on nappia painanut, ei melkein aina.
[/quote]
Kyllä minä täällä luen melkein päivittäin mobiilisovelluksen ongelmista ja kyllähän tämä mobiili-av tuntuu olevan poissa käytöstä melkein viikottain. Nettiversiolla onnistuu kyllä myös puhelimella aina.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:51"]iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minä täällä luen melkein päivittäin mobiilisovelluksen ongelmista ja kyllähän tämä mobiili-av tuntuu olevan poissa käytöstä melkein viikottain. Nettiversiolla onnistuu kyllä myös puhelimella aina.
[/quote]
Kyllä minäkin niistä olen lukenut, ei vaan ole moisia vielä kohdalle sattunut. Mikä lie syynä...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:51"]iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minäkin niistä olen lukenut, ei vaan ole moisia vielä kohdalle sattunut. Mikä lie syynä...
[/quote]
Eipä se puhelimen vika ole, vaan sovelluksen koodaajan, jos on bugeja.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:02"]Mulla onnistuu joka toinen kerta. Aika usein joudun siis sulkemaan ja hakemaan sivun uudestaan, jotta toimii. Nyt on vaan tullut uusi ongelma. Yhtäkkiä sivu menee aivan valkoiseksi, on siis tyhjää täynnä.
[/quote]
Mullakin on ollut sivu valkoisena tänään monesti.
Mullakin oli ennen toi sama ongelma safarin kanssa. Sitten latasin av-"appsin" (pikakuvakkeen tohon työpöydälle), ja ongelma hävisi.
Nyt pari päivää sivu on vetänyt valkoiseksi kun selaa keskustelun sivuja taaksepäin, mutta se on tosiaan ihan uusi ongelma joka on muillakin, joten oletan sen korjaantuvan jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:51"]iPhone 4s ainakin toimii av-palstan viestien lähettämisessä yleensä aina.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lisään vielä, että en ole av-appsia ladannut eli lueskelen netin kautta mobiiliversiota, en appsia. Voi olla, että tuo apps toimisi moitteetta.
Parempi puhelin avuksi.