Miksi jouluradio soi edelleen
Joulu meni jo ja edelleen radiossa pyörii erikseen jouluradio. Miksi?
Kommentit (16)
Jos nyt vietettäis tää joulu ensin loppuun.
Minulla näkyy telkkarissa MTV80s, vaikka kasari loppui jo 35 vuotta sitten.
T. Kasariteini
En ole kuullut minuttiakaan koko talvena. En edes kaupoissa kiinnittänyt huomiota että soiko.
Vaihda kanavaa. Ja kuuluu se jouluradio netistä läpi vuoden, ei ole joulunaikaan sidottu.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kanavaa. Ja kuuluu se jouluradio netistä läpi vuoden, ei ole joulunaikaan sidottu.
Ei kuulu
Jouluradiota on Ihanaa kuunnella. Joulu juhlista jaloin. Kynttilänpäivään pidän kuusen ja kaikki koristeet , joita on ympäri huonetta. Minusta on aina haikeaa laittaa kuusi pois.
Työskentelen eräässä suuressa kaupassa myyntipäällikkönä. Kun joutuu, siis tässä tapauksessa joutuu kuuntelemaan joululauluja jo marraskuusta alkaen niin voin sanoa että olen kurkkuani myöden täynnä joululauluja ja koko joulua!!
Pystyn itse sietämään joululauluja vain aattopäivänä. Jouluradio saisi minun puolestani kuulua vaikka läpivuoden, mutta se kyllä vitutti, kun Radio Suomessakin alkoi joululaulut pauhamaan jo paljon ennen jouluja! Onnneksi sentään Tapaniin loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn itse sietämään joululauluja vain aattopäivänä. Jouluradio saisi minun puolestani kuulua vaikka läpivuoden, mutta se kyllä vitutti, kun Radio Suomessakin alkoi joululaulut pauhamaan jo paljon ennen jouluja! Onnneksi sentään Tapaniin loppuivat.
Tapaninpäivän iltaan loppuivat. Kello 18.00 alkoi Puhelinlangat laulaa ja sen jälkeen Pate Mustajärven muisteluohjelma, joissa joululauluja ei enää soitettu.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen eräässä suuressa kaupassa myyntipäällikkönä. Kun joutuu, siis tässä tapauksessa joutuu kuuntelemaan joululauluja jo marraskuusta alkaen niin voin sanoa että olen kurkkuani myöden täynnä joululauluja ja koko joulua!!
Ymmärrän ja otan osaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaninpäivän iltaan loppuivat. Kello 18.00 alkoi Puhelinlangat laulaa ja sen jälkeen Pate Mustajärven muisteluohjelma, joissa joululauluja ei enää soitettu.
Niin kirjoitin, mutta niitä alkoi soida tihenevästi jo joulukuun alkupuolelta. Viikonloppuna ennen joulua tuli jos todella paljon
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyy telkkarissa MTV80s, vaikka kasari loppui jo 35 vuotta sitten.
T. Kasariteini
Ei voi näkyä, koska MTV:n toiminta lopetettiin vuoden 2025 lopussa. Enää ei näy nuo lähetykset.
Jolurdiossa soi edellisvuoden kappaleet kamalat heimummot ja kuurankukkalaulajan kummelilaulutapa. Mutta se mitä jäi käteen oli joidenkin hoilaajien sieluttomuus, on vedetty vaan joku joulubiisi rahankiilto silmissä. Hävetkää.
Se on loppiainen katsos vasta huomenna!