Mitä merkkiä rannekellosi on?
Käytätkö kelloa ylipäätään? Mitä merkkejä pidät hyvinä?
Itse en juuri koruja käytä, mutta mulla on paha fiksaatio rannekelloihin. Näitä löytyy lähemmäs 10 kpl. Nyt muodissa olevat isot, melko maskuliiniset naistenkellot ovat musta parhaita!
Kommentit (76)
Braunin se funkkisklassikko, Hamiltonin mustatauluinen, Christopher Ward C70 (brittivihreä), kokomusta Michael Kors sekä Longines La Grande Classique. Ei mitään ökykallista.
Gant, Festina, Bering, esprit. Sitten pari sykemittaria.
Monet sanoo, että puhelin korvaa kellon, mutta kun kellon pistää ranteeseen, niin kohta huomaa, että sitä tulee kuitenkin säännöllisesti vilkaistua.
Kello on myös asuste, ei vain ajannäyttäjä.
Bijou Birgitte, nätti, hyvä ja edullinen rannekello, kuin koru. Tuollaista perus korukaupoistakin saa kelloja, ei tarvitse olla kultasepänliike. Melkein kymmenen vuoden jälkeen on taas tosi kiva käyttää kelloa!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:34"]
Kello on myös asuste, ei vain ajannäyttäjä.
[/quote]
Joo, itse vaan käytän mieluummin sitten rannekoruja kun haluan ranteeseen jotain. Ne on yleensä sirompia ja nätempiä kuin edes korukellot.
Ei sillä, olin itsekin joskus aikoinaan sirojen korukellojen ystävä. On mulla vieläkin kullattu Candino-merkkinen sveitsiläinen kello ja siro hopeanvärisellä rannekkeella varustettu korukello jossa on nättiä lehtikohokuviointia rannekkeessa. Mutta ei vaan tule käytettyä, koska arkisin ei useimmiten halua mitään ylimääräisiä härpäkkeitä (ja ajannäyttöön kelloa ei tarvi, kun on aina joku ajannäyttövehje kuten tietokone tai kännykkä lähellä) ja juhliin rannekorut on nätempiä.
Vanha taskukello ja käkikello kumpikin on veitsiläisiä
Pääasiassa LG, sitten harvemmin Leijona, Citizen, Polar, Suunto (2 mallia).
Rolex Datejust. Sveitsiläismerkkejä pidän muutenkin arvossaan.