Mitä merkkiä rannekellosi on?
Käytätkö kelloa ylipäätään? Mitä merkkejä pidät hyvinä?
Itse en juuri koruja käytä, mutta mulla on paha fiksaatio rannekelloihin. Näitä löytyy lähemmäs 10 kpl. Nyt muodissa olevat isot, melko maskuliiniset naistenkellot ovat musta parhaita!
Kommentit (76)
Omega Constellation, vanhempi litteä malli, teräs/kulta.
Cartier Pantera, teräs/kulta. Tämä kakkoskellona koska ei vesitiivis.
Pari muuta mutta niitä en juuri käytä, Omppu oikeastaan aina ranteessa, yötäpäivää.
Polex Super Marine Black Steel, ostin joskus lomamatkalta tuon, maksoi pari hunttia. Patterit loppu koko ajan saakeli.
Mies vastaa: puma x3, caterpillar, Casio edifice x2, moschino (i feel dandy, punavalkoinen, upea), nava ora unica, rip curl x2, swatch, fcuk, omega sea master 60-luvulta. Unohdinkohan jotain. Halvat kellot on mun juttu. Ei mitään sveitsiläisiä automaatteja. Omega on isältä saatu.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:01"]
Citizen eco drive. Klassinen 2-värinen malli. En käytä kelloa aivan koko ajan joten automaattikellot eivät sovi, ja halusin ekologisuussyistä välttää patterikelloa. Tämä on täydellinen!
Haaveilen sveitsiläisestä laatukellosta, mutta niitä ei vielä saa aurinkokennollisina.
[/quote]
Junghanssilla ja Tissotilla on ainakin. En tiedä onko naisten malleja ja Junghanssi on Saksalainen.
Ranteessa on nyt Guessin kello. En ole aikaisemmin omistanut kelloa, mutta pyysin tätä hääpäivälahjaksi, koska oli niin kaunis. Käy korusta.
Tommy Hilfiger, lisäksi tekisi mieli hankkia Daniel Wellingtonin kello.
Tällä hetkellä löytyy Gant, Hilfiger, 2 Michael Korsia ja Citizen.
Leijona