Mitä merkkiä rannekellosi on?
Käytätkö kelloa ylipäätään? Mitä merkkejä pidät hyvinä?
Itse en juuri koruja käytä, mutta mulla on paha fiksaatio rannekelloihin. Näitä löytyy lähemmäs 10 kpl. Nyt muodissa olevat isot, melko maskuliiniset naistenkellot ovat musta parhaita!
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:45"]Käytätkö kelloa ylipäätään? Mitä merkkejä pidät hyvinä?
Itse en juuri koruja käytä, mutta mulla on paha fiksaatio rannekelloihin. Näitä löytyy lähemmäs 10 kpl. Nyt muodissa olevat isot, melko maskuliiniset naistenkellot ovat musta parhaita!
[/quote]
Rado se on, ilman timantteja ja aina käytössä
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:45"]
Käytätkö kelloa ylipäätään? Mitä merkkejä pidät hyvinä?
[/quote]Polar V 800.
Guess, edeltäjät jotain mitä en muista.
Citizen eco drive. Klassinen 2-värinen malli. En käytä kelloa aivan koko ajan joten automaattikellot eivät sovi, ja halusin ekologisuussyistä välttää patterikelloa. Tämä on täydellinen!
Haaveilen sveitsiläisestä laatukellosta, mutta niitä ei vielä saa aurinkokennollisina.
Kelloja? En ole käyttänyt kymmeneen vuoteen, jotenkin näyttävät ihan antiikkisilta. Kännykkä on aina mukana ja siitä näkee mitä kello on.
Lidlistä, maksoi viisi euroa. Käytän kelloa vain poikkaustapauksissa, kuten tenteissä.
Orient. Kaunis, kestävä ja halpa.
Rado, Omega Constellation (harjattua terästä ja kultaa), Hygge, Arne Jacobsen... onhan noita. Tuossa tärkeimmät ja eniten käytetyt. Hygge ja Jacobsen ovat isoja, toinen musta (talveksi), toinen valkoinen kesäkello. Rado ja Omega ovat sirompia. Rakastan kelloja, en voisi kuvitellakaan tyytyväni vain kännykän kelloon!
Gant:in kello on. Mallia en tiedä. Iso kello jossa valkoinen kumimainen ranneke. Tykkään. Tämä ollut reilun 1,5v. Ennen tätä en käyttänyt rannekelloja juurikaan.
Armani. Edeltäjä oli ck. Tai no, nyt kun olen kotona lapsen kanssa niin yleensä kädessä on Suunto ambit2.
Marc By Marc Jacobs, Swatch ja polar
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:43"]
Rolex
[/quote]
Millainen? Itsellä Oyster Perpetual Datejust.