Seurustelu entisen narkomaanin kanssa
Millä tavoin siis aineiden käyttö on voinut vaikuttaa esimerkiksi seksielämään? Entä muuten tunnepuoleen? Mies on raitis nykyään, mutta makuuhuoneen puolella vaikeuksia. Ja lisäksi on välillä hyvin kylmä mua kohtaan..
Ap
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:55"]
Eikö se kerro ihmisestä jotain, että alkaa käyttämään kamaa, saati että jää vielä KOUKKUUN? Heikko ihminen.
[/quote]
Eri mieltä. Olen itse ollut aikoinaan koukussa alkoholiin ja bentsoihin, mutta en pidä itseäni mitenkään heikkona ihmisenä. Ehkä vähän nautinnonhaluisena kyllä ja sillä tavalla boheemina että ei minua ole koskaan kiiinnostanut mitä muut tekemisistäni ajattelee. Eli jos minusta itsestäni on tuntunut hyvältä ottaa viinaa ja epämääräinen määrä nappeja perään niin ei ole yhtään kiiinnostanut että enemmistön ihmisiä mielestä se on tosi paha. Minusta se oli hyvää ja mukavaa, ja siksi käytin.
No sitten toki opein sen että sitten kun käyttää enemmän, ei se olekaan enää taivasta ja ekstaasia vaan pelkkää huonon olon välttämistä. Siinä vaiheessa sitten pyristelin irti säännöllisestä käytöstä ,koska se ei enää palvellut tarkoitustani joka oli lisätä nautintoja arkeen.
En suosittele. Itse otin "bilekäyttäjän" joka oli "lopettanut". Nyt erottuamme taistelen kahdesta lapsesta miehen kanssa jonka käyttö on jo joka viikkoista.
Mun mielestä mies on vahva kun on päässyt eroon huumeista. Ei heikko. Kaksi vuotta ollut raitis, eihän sitä koskaan tiedä vaikka repsahtaa. Luotan silti mieheeni.
Ap
Narkomaanilla meinataan ihmistä, joka käyttää huumeita suonensisäisesti. Yleensä ketään ei ensimmäisenä lähde piikittämään itseään, ei edes 6kk käytön jälkeen. Tämä on seurausta siitä sitten, kun mikään määrä ei enää nokittamalla, oraalisesti tai polttamalla tunnu missään.
Turha valittaa sitten jälkikäteen kun olet joskus naimisissa ja lapsien kanssa sidottuna tunnekylmään narkkariin!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:26"]Narkomaanilla meinataan ihmistä, joka käyttää huumeita suonensisäisesti. Yleensä ketään ei ensimmäisenä lähde piikittämään itseään, ei edes 6kk käytön jälkeen. Tämä on seurausta siitä sitten, kun mikään määrä ei enää nokittamalla, oraalisesti tai polttamalla tunnu missään.
[/quote]
Narkomaani tarkoittaa ihmistä, joka on riippuvainen narkoottisista aineista (tietyistä huumeista tai lääkkeistä). Eikä sillä ole väliä onko ollut koukussa kuukausia vai vuosia. Riippuvuus muodostuu ihmisillä eri aikaan ja eri määrillä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:26"]Narkomaanilla meinataan ihmistä, joka käyttää huumeita suonensisäisesti. Yleensä ketään ei ensimmäisenä lähde piikittämään itseään, ei edes 6kk käytön jälkeen. Tämä on seurausta siitä sitten, kun mikään määrä ei enää nokittamalla, oraalisesti tai polttamalla tunnu missään. [/quote] Narkomaani tarkoittaa ihmistä, joka on riippuvainen narkoottisista aineista (tietyistä huumeista tai lääkkeistä). Eikä sillä ole väliä onko ollut koukussa kuukausia vai vuosia. Riippuvuus muodostuu ihmisillä eri aikaan ja eri määrillä.
[/quote]
Ihan täyttä paskaa. Narkkari on suonensisäisten huumeiden käyttäjä, joka on vuosia käyttänyt.
Kyllä narkkaaminen on muutakin kuin suonensisäistä käyttö, netti on pullollaan erilaisia huumeiden käyttötapoja, että tervemenoa tutustumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]
Kyllä narkkaaminen on muutakin kuin suonensisäistä käyttö, netti on pullollaan erilaisia huumeiden käyttötapoja, että tervemenoa tutustumaan.
[/quote]
Soitappa vinkkiin tai A-klinikalle ja kysy, mitä narkkari-termi tarkoittaa.
Ei tarvi soittaa, kun tiedän asian oikean laidan. Suonensisäinen tapa käyttää huumeita on sinusta ainoa oikea tapa, se on sitten sinun henk.koht mielipiteesi ei totuus. Amfetamiini ei siis sinusta ole huume, jos sitä ei käytä suonensisäisesti vaan muuteen? Temgesic ym ym.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:44"]
Hän on aloittanut siis joskus 26-vuotiaana ja käyttänyt paljon, mutta "vain" puoli vuotta. Ap
[/quote]
No ei kyllä tuollainen vaikuta, joku puolen vuoden pirikoukussa olo aikuisella iällä.
[/quote]
Mistä niin päättelet?