Paras matkavakuutus näin korona-aikana?
Joku on taatusti vertaillut, mikä kannattaa ottaa. Olisimme keväällä lähdössä viikoksi jonnekin.
(Joo joo, tiedän kyllä, että voisi pysyä kotona)
Kommentit (7)
Jatkuva matkustajavakuutus. Lähi- Tapiola. Korvaa kaikki 80 km kotoa tapahtuneesta sairaudesta/ onnettomuudesta, jotka vaativat hoitoa ja vaikka lentokuljetuksen Suomeen ulkomailta.
Mikään matkavakuutus ei korvaa karanteenista aiheutuvia kuluja. Lähes kaikki taas korvaavat sairastumisesta aiheutuneet kulut. Liian iso riski ainakin mulle. Tulee aika kalliiksi jos joutuu ulkomailla vaikka 10 päiväksi karanteeniin, joutuu maksamaan itse majoituksen, ruoat ja uuden paluulennon, ja lisäksi menettää työtulot tuolta ajalta jos ei ole lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään matkavakuutus ei korvaa karanteenista aiheutuvia kuluja. Lähes kaikki taas korvaavat sairastumisesta aiheutuneet kulut. Liian iso riski ainakin mulle. Tulee aika kalliiksi jos joutuu ulkomailla vaikka 10 päiväksi karanteeniin, joutuu maksamaan itse majoituksen, ruoat ja uuden paluulennon, ja lisäksi menettää työtulot tuolta ajalta jos ei ole lomaa.
Se minuakin huolettaa.
Ap
Minulle tuli kyllä nyt Ifistä viesti että karanteeniturva lisätty 31.3. saakka. Joten If.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kyllä nyt Ifistä viesti että karanteeniturva lisätty 31.3. saakka. Joten If.
Se on jatkuvalle matkavakuutukselle. Ehkä pitää ottaa jatkuva sellainen.
Jos nyt ylipäätään viitsii lähteä.
Ap
Up