Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vinkkejä antaisitte 40 vuotiaalle miehelle , joka muuttaa ensimmäistä kertaa naisen luokse asumaan.

Vierailija
11.01.2022 |

Nainen on suunnilleen ikäiseni ja en ole neitsyt muuten kuin yhdessä asumisen kannalta. Lapsia naisella ei ole.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun riisut vaatteita niin älä jätä niitä lattialle vaan vie vaatteet naulakkoon tai pyykkikoriin.

Vierailija
62/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyytää jotain sanoilla että tekisitkö jossain vaiheessa se tarkoittaa oikeasti että pudota heti kaikki mitä on käsissäsi ja toteuta käsky välittömästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...   En ollut noin vanha mutta asunuin yli 10 vuotta yksin. Suhdanteita oli ja meni vaan ei mitään avoliiton tapaistakaan. Hiukan osaan samaistua tilanteseesi problematiikkaan...

- Varaudu henkisesti siihen, että sopeutuminen ja arkirutiinien muodostuminen ottaa reilusti aikaa.

- Ihan oman jaksamisen kannalta, pidä itsekkäästi (s/) kiinni omasta ajastasi ja harrastuksistasi. Joka viikko.

- Muista olla 100% oma itsesi äläkä vaan lähde olemaan muuta kuin ihan sinä itse. Vaikkei se miellyttäisikään. Et voi filmata lopun ikääsi. (ei tarkoita tässä "yksin kotona ***reskelyä")

- Rahankäytön pelisäännöt kannattaa puhua auki ja jopa kirjata ylös. Paitsi jos pätäkkää riittää ja riittää kummallakin loputtomiin...

- Jos tapailu on ollut tyyliä pitkät viikonloput max. niin voit luottaa siihen, ettei viikonloppujen tapaan nyt 'virtaa' tule riittämään joka päivälle....

- Pidä kiinni kaveripiiristäsi, mutta toivo ja toimi samalla, että jääkaapinjakajasi muodostuisi elämäsi tärkeimmäksi ihmiseksi..

- - -

Tilanne on oman kokemukseni mukaan uusi ja haastava ja kaikkea muuta kuin helppo. Mitä pidempään on ollut oman itsensä herra, sitä vaikeampaa ja pidempikestoista uuteen sopeutuminen on. Helpottaa aikaa myöten...

-

t: >>40v yhteistä taivalta takana.

Hyvät neuvot. Ja olen nainen, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Ja kannattaa muistaa, että kaikilta ihmisiltä oppii asioita, jopa niiltä kaikkein kauheimmiltakin. 

Vierailija
64/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...   En ollut noin vanha mutta asunuin yli 10 vuotta yksin. Suhdanteita oli ja meni vaan ei mitään avoliiton tapaistakaan. Hiukan osaan samaistua tilanteseesi problematiikkaan...

- Varaudu henkisesti siihen, että sopeutuminen ja arkirutiinien muodostuminen ottaa reilusti aikaa.

- Ihan oman jaksamisen kannalta, pidä itsekkäästi (s/) kiinni omasta ajastasi ja harrastuksistasi. Joka viikko.

- Muista olla 100% oma itsesi äläkä vaan lähde olemaan muuta kuin ihan sinä itse. Vaikkei se miellyttäisikään. Et voi filmata lopun ikääsi. (ei tarkoita tässä "yksin kotona ***reskelyä")

- Rahankäytön pelisäännöt kannattaa puhua auki ja jopa kirjata ylös. Paitsi jos pätäkkää riittää ja riittää kummallakin loputtomiin...

- Jos tapailu on ollut tyyliä pitkät viikonloput max. niin voit luottaa siihen, ettei viikonloppujen tapaan nyt 'virtaa' tule riittämään joka päivälle....

- Pidä kiinni kaveripiiristäsi, mutta toivo ja toimi samalla, että jääkaapinjakajasi muodostuisi elämäsi tärkeimmäksi ihmiseksi..

- - -

Tilanne on oman kokemukseni mukaan uusi ja haastava ja kaikkea muuta kuin helppo. Mitä pidempään on ollut oman itsensä herra, sitä vaikeampaa ja pidempikestoista uuteen sopeutuminen on. Helpottaa aikaa myöten...

-

t: >>40v yhteistä taivalta takana.

Tässäpä oli viisaan miehen kirjoitus, mukava nähdä että näitäkin löytyy palstalta. 

t.N

Vierailija
65/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä että kaikki siisteyteen liittyvä on potenssiin 10.

Pienikin tahra tai leivänmuru pöydällä voi "häiritä" naista, puhumattakaan siitä jos et nosta koristetyynyä paikoilleen. Jos lamppu pitäisi vaihtaa tms, se pitää tehdä ihan he-ti.

"Häiritsemiskerroin" alkaa nousta nopeasti siitä hetkestä kun nainen huomaa minkä tahansa epäkohdan, eikä nainen voi olla epäkohdan kanssa hetkeäkään.

Varaudu siis siihen että eläminen naisen kanssa on jatkuvaa hääräämistä ja multitaskaamista jotta naista ei alkaisi "häiritsemään".

Vaihtoehto B: älä muuta. Et hyödy siitä mitään. Vastuu kodista jakautuu 50-50, mutta päätösvalta kaikesta jakautuu 90-10 koska koti on naisen valtakunta, ja nainen tietää paremin miten siellä pitää elää.

Tämä. Ja:

- kissanristiäisten määrä kasvaa ja niihin plus lahjoihin pitää panostaa jotta ette näyttäisi huonoilta verrattuna muihin. Naisille vertaaminen on pakkomielle, oli kyse sitten lahjojen ostamisesta tai miehen pituudesta. Naisille ylipäätään on valtavan tärkeää miltä pariskunta näyttää muiden silmissä

- rahaa tulee kulumaan enemmän. Asiat joista naiset pitävät, maksavat

- jos rahaa on säästössä, nainen löytää kohteen johon se pitää käyttää. Nyt. Naiset inhoavat pihistelyä

- kaverisi ovat naisen kilpailijoita. Nainen ei halua että kulutat aikaasi heidän kanssaan

- harrastuksesi ovat naisen kilpailijoita. Tekeminen joka ei hyödytä naista on ajan tuhlausta

- nainen toimii tunteella. Älä odota että järkipuhe toimii

- jos nainen haluaa "puhdistaa ilmaa" ja "osaa riidellä", juokse. Etsi uusi nainen

Vierailija
66/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuttanut 2 kertaa miehen luokse ja lentänyt 2 kertaa pellolle. En aio ottaa enää kolmatta kierrosta. Jos joku mukava mies löytyy, käyn joskus ehkä yökylässä tai pikavisiitillä, mutta aivan ehdottomasti pidän oman kodin.

Vierailija
67/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitseppa toisenkin kerran.

Mielestäni ok ratkaisu. Nainen on tosi pimu ikäisekseen ja nauraa vitseilleni. Lisäksi työmatka on 10 minuuttia entisen tunnin sijaan. Lisäksi on ollut hauskaa yhdessä nyt jo 4 kuukautta.

ap

Pimu ikäisekseen ja nauraa vitseillesi. Tuo on ihan sumuverhoa. Oikeasti muutat tuon työmatkan takia.

Vierailija
68/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä tulee nyt sellaisia kliseitä miesten suusta, että onkohan näistäkään miehistä kukaan kovin hyvää asuinkumppaniainesta. Luulen, että tällaisilla oletuksilla ja käytöksellä en ihmettele jos yhteiselämä ei ole kovin auvoista ollut. Sanoisin teidän naisille, että juoskaa ja lujaa.

Vierailija
69/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta tässä syyt, miksi laitoin viimekertaisen miesehdokkaan muuttamaan takaisin sinne, mistä tuli:

- kusi pöntön ohi. Oikeasti. Kerta menee vahinkona, toinen ei kun siitä on jo huomautettu. Ja ainakin jos vahinko käy niin siivoaa itse. Heti.

- siivoamisesta sai aina vängätä. Enkä ole mitenkään ylisiisti itsekään.

- ei olisi suostunut maksamaan puolia laskuista

- ruoanlaitto. Kokkasi kyllä, mutta kun oli minun vuoroni, mökötti, jollei ollut kallista viiniä ja pihviä. Itse kokkasi jotain pastaa ja toi halpaa viiniä.

- alkoi dissaamaan kaikkea mitä teen.

Vierailija
70/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen naisen kanssa asunut ja voihan helvetti sitä pomotuksen määrää. Ei ikinä enää uudestaan, vaikka löytyisikin hyvä suhde.

Vierailija
71/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että se on naisellekkin ihan yhtä iso järkytys se yhteisasuminen sen "todella mukavan seukkaamis-miehen kanssa", joka voi olla sitten ympärivuorokauden nähtynä aivan eri tyyppi. 

Ei miehet anna itsestään oikeaa kuvaa ennen kuin muuttaa yhteen, niinkuin ei varmasti naisetkaan. 

Jos ei nyt jostain todella radikaalista ole valehdellut tai pimittänyt niin väistämättä siinä tulee sopeutumisvaikeuksia jossain vaiheessa, ja taatusti molemmille. Se sitten määrää onko tarpeeksi sitä halua ylipäänsä parisuhteeseen ja onko ihastusta tarpeeksi alla. 

Vierailija
72/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forrest, Run!

Vierailija
73/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma ittes.

Muista, että te olette nyt yhteisessä.

Auta.

Puhukaa vuokrat ja muutkin raha-asiat.

Vierailija
74/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen naisen kanssa asunut ja voihan helvetti sitä pomotuksen määrää. Ei ikinä enää uudestaan, vaikka löytyisikin hyvä suhde.

Ikävää. Se oli sellainen taruna ja suhde. Yhdenlainen.

Kyllä sitä suusi auki saat jossain vaiheessa.

Meilläkin olen yrittänyt pomottamista, mutta mies on huomannut ja sanonut, että eipäs tuo nyt käy. Kyllä sitä edelleen välillä…

On se välillä meillä toisinkin päin.

Alussa noita juttuja on. Tietenkin.

Niissä löytää kyllä ratkaisut sitten, kun on halua ja se rakkaus. Sen vaan sitten tietää. Tulee luottamus.

Mutta nuole haavaa rauhassa.

Älä turhaan nurkkaudu tuosta pelosta.

Sopiva on olemassa, jos haluat löytää.

Vierailija
75/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Run Forrest, Run!

Suksi sinä kuuseen.

:)

Vierailija
76/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voi helevetti!

Vierailija
77/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele mitä sanotaan ja tee mitä käsketään.

Vierailija
78/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta välillä kukkakimppu naiselle.

🤣 Oot joku mies jolla ei ole kokemusta aiheesta.

Vierailija
79/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan, milloinkaan, ikinä arvostele naisen vanhempia, mieluummin ei muutakaan sukua. Älä vaikka nainen itse sanoisi heistä jotain negatiivista. 

Vierailija
80/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vessan rengas puhtaana ! Ja muutenkin vessahygieenia. tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi