Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin, että oon ihan liian vähän huomioinut mun esikoista. Kaduttaa vaikka esikoinen ei ole kuulemma niin kokenut.

Vierailija
20.04.2025 |

Yöllä heräsin esikoisen karjumiseen ja tavaroiden paiskomiseen. Menin tietysti katsomaan mikä juttu. Lopulta tilanne päätyi kovaan itkuun ja halasin häntä. En muista milloin viimeksi olisin halunnut ja silittänyt. Mulla menee huomio meidän nuorimpiin 1.5 ja 3 vuotiaisiin täysin. Vanhemmat tytöt taas hakee itse mun huomiota. Esikoinen on jäänyt ihan liian vähälle huomiolle. Kunnon itkut tuli multakin kun tajusin ja pyysin anteeksi. Rakastan jokaista mun lasta yhtä paljon ja tämän sanoin esikoisellekin. Ei oikein nukuttanut tuon jälkeen ja jäi paha mieli vaikka saatiin puhuttua ja esikoinen sanoi, että ei oo kokenut tuota mitenkään huonosti edes. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nyt huomasit! Kaiken voi korjata. Pyri vaikka kerran päivässä käydä kysymässä kuulumisia.

Vierailija
2/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, jos tilanne on ollut lapselle koko ajan ok. Ei kaikki ees samalla tavalla kaipaa huomiota. Toki voi sitä huomiota silti tarjota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee enempää lapsia, jos jo nyt on niin monta että osa jää ilman huomiota.

Vierailija
4/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sitä suututti?

Vierailija
5/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Esikoinen ja järjestään ne muutkin vanhemmat lapset kärsii, kun äidin täytyy tuupata vauva ulos joka toinen vuosi (vähintään). Nyt sitten ehkäisy käyttöön ja keskityt näihin jo olemassa oleviin muksuihin! Ja vietä sen vanhimman lapsen kanssa myös aikaa!

Vierailija
6/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montako niitä mulkun kuulia nyt siis kaiken kaikkiaan on?

Vierailija
7/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että nyt huomasit! Kaiken voi korjata. Pyri vaikka kerran päivässä käydä kysymässä kuulumisia.

Joo. Hyvä idea. 

Vierailija
8/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Esikoinen ja järjestään ne muutkin vanhemmat lapset kärsii, kun äidin täytyy tuupata vauva ulos joka toinen vuosi (vähintään). Nyt sitten ehkäisy käyttöön ja keskityt näihin jo olemassa oleviin muksuihin! Ja vietä sen vanhimman lapsen kanssa myös aikaa!

Kyllä mä rakastan kaikkia ihan yhtä paljon. En ole vain huomannut ehkä tarpeeksi näyttää sitä. Esikoinen on monesti menossa kavereiden kanssa tai haluaa olla rauhassa omassa huoneessaan. Mutta nyt pidän huolen että huomaan myös hänet, tiedän, että se on tärkeää hänelle. 

Vierailija
9/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No montako niitä mulkun kuulia nyt siis kaiken kaikkiaan on?

Mulkun kuula :D

Vierailija
10/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitä suututti?

Mitä se tähän liittyy?

Vierailija
11/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitä suututti?

Mitä se tähän liittyy?

Kiinnostaako sinua oikeasti mitä lapsellesi kuuluu vai halusitko kehuja itsellesi? 

Vierailija
12/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitä suututti?

Mitä se tähän liittyy?

Mikä saa karjumaan yöllä ja herättämään nuoremmat lapset? Outoa huomionhakua.

Vierailija
13/13 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta lasta ap;lla oikein on, 1,5 ja 3 vuotiaat ja sitten vanhemmat tytöt, ja tämä karjuva esukoinen?