Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vinkkejä antaisitte 40 vuotiaalle miehelle , joka muuttaa ensimmäistä kertaa naisen luokse asumaan.

Vierailija
11.01.2022 |

Nainen on suunnilleen ikäiseni ja en ole neitsyt muuten kuin yhdessä asumisen kannalta. Lapsia naisella ei ole.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa kommunikointi on helppoa, tässä esimerkkejä elävästä elämästä:

Nainen: Tää roskapussi on täynnä.

Minä: Kyllä sinä sen saat viedä ilman erillistä ilmoitusta.

Nainen: Sohva (minun) ei sovi sisustukseen.

Minä: Ei ole ongelma. Siirretään nojatuolit tuolle seinälle, vaihdetaan vaaleammat verhot, makkarin maton voisi laittaa olkkariin, olkkarin maton vintille, pronssisen koristesammakon eteiseen ja tohon tauluun kohdevalaistuksen, sellainen lämmin kultainen aurinkoinen väri. Sit sopii. Millaisen uuden maton tahdot makkariin?

Nainen: Ööö...

Nainen: Voisit imuroida olkkarin.

Minä: Allright. (Imuroin olkkarin, eteisen ja keittiön)

Nainen: Mikset imuroinut makkaria?!

Minä: Tarkoitit varmaankin, kiitoksia osuudestasi yhteisen kodin eteen rakkaani?

Nainen: Miks ******** sä oot aina tommonen?!

No ei siinä, näillä mennään.

Vierailija
142/146 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä heti kaapin paikka ja varo sitä tossua ettet jää alle.

Naisen paikka on keittiössä.. meet sinne vaan syömään.

Työnjako sellainen että sä käytät miesten työkaluja ja teet vain niillä kotihommia.

Varaa yksi huone miesluolaksi, Sinun huone.

Ps. olen mies

nyt yhteenmuutto alkaa näyttää huonolta kun naisen jääkaapissa oli valmisaterioita ja

vain mikro näytti käytetyltä. Itse olen hyvä kokki ja mielelläni siivoan kokkauksen jälkeen .

ap

Olen lukenut pari ekaa sivua.

Pisti silmään, että olette olleet vasta 4 kk yhdessä ja yksi syistäsi muuttaa yhteen on lyhyempi työmatka.

Oletko varmasti valmis jakamaan arjen tämän ihmisen kanssa? Aika lyhyt seurusteluaika yhteen muuttamiseen. 

Ja nyt tämä juttu. Jos kerran olet hyvä kokki ja hän ei ole, niin ennen pitkää hän odottaa sinun laittavan joka päivä ruokaa. Niin siinä herkästi käy, jos itse kieltäydyt syömästä eineksiä. Jos et ole siihen valmis, niin tästä tulee välillänne konflikti. 

Jos et ole valmis sen vertaa tulemaan vastaan, että laskisit vessan istuimen alas, niin se ei ainakaan lupaa hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme katkeria vanhojapoikia täällä kommentoimassa?! Jos peruskäytöstavat ja siisteys puuttuu, niin ei ihme, että tulee täydellisenä yllätyksenä se, että pitäisi käyttäytyä kuin ihminen.

Normaalit ihmiset pärjää yhteisasumisessa hyvin, kun osaavat keskustella ja sopia asiat yhteisesti, joustaa tarvittaessa, ja pitävät kiinni lupauksistaan. Eikä todellakaan ole kiellettyä välillä yllättää toinen positiivisesti esim. juuri sillä kukkakimpulla tai vaikkapa kokkaamalla toisen herkkuaterian. Ja jos kukat tuottaa noin isoja ongelmia, niin punaiset ruusut toimii aina ja apua voi kysyä myös kukkakaupasta.

T: nainen joka osaa ostaa itse kukkansa 🌹

Vierailija
144/146 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sille naiselle ainakin sanoisin että mieti vielä. 40-vuotias mies joka ei ole ikinä asunut samassa huushollissa naisen kanssa on useimmiten aika kuutamolla eikä tykkää kompromisseista. Naisen työtaakka pompsahtaa pilviin kun joutuu passaamaan miestä.

Miksi ette asuisi vaan omillanne ja tapaisitte säännöllisesti? Tulee monta turhaa vääntöä ja riitaa teillekin eteen tuon asumisen yhteensovittamisen takia.

Ei ole soveliasta, että tuon ikäiset ihmiset seurustelevat kuin jotkut teinit. Siksi pitää muuttaa yhteen ja mennä myös naimisiin.

Miksei ole? Nykypäivänä on täysin tavallista, että ihmisillä on oma elämä, oma työ ja oma asunto.

Sehän on jokaisen pariskunnan itse päätettävä, miten haluavat elää. Yhteen muuttaminen ei ole aina paras vaihtoehto, varsinkaan lyhyen seurustelun jälkeen. 

Vierailija
145/146 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme katkeria vanhojapoikia täällä kommentoimassa?! Jos peruskäytöstavat ja siisteys puuttuu, niin ei ihme, että tulee täydellisenä yllätyksenä se, että pitäisi käyttäytyä kuin ihminen.

Normaalit ihmiset pärjää yhteisasumisessa hyvin, kun osaavat keskustella ja sopia asiat yhteisesti, joustaa tarvittaessa, ja pitävät kiinni lupauksistaan. Eikä todellakaan ole kiellettyä välillä yllättää toinen positiivisesti esim. juuri sillä kukkakimpulla tai vaikkapa kokkaamalla toisen herkkuaterian. Ja jos kukat tuottaa noin isoja ongelmia, niin punaiset ruusut toimii aina ja apua voi kysyä myös kukkakaupasta.

Normaalit ihmiset varmasti pärjäisivätkin, mutta nyt puhuttiin naisen kanssa yhteen muuttamisesta.

Samoin vinon hymyn huulille nostatti mielikuva vihaisesta naisesta sanomassa: "Eikö ole yhdessä sovittu, että...".

No ei ole sovittu, ei.

Vierailija
146/146 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt han varma siitä, että kyseessä ovat katkerat vanhatpojat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi