Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vinkkejä antaisitte 40 vuotiaalle miehelle , joka muuttaa ensimmäistä kertaa naisen luokse asumaan.

Vierailija
11.01.2022 |

Nainen on suunnilleen ikäiseni ja en ole neitsyt muuten kuin yhdessä asumisen kannalta. Lapsia naisella ei ole.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista näytä kaapi paika

Vierailija
82/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoa sotkusi, osallistu kotitöihin, osallistu kuluihin, KYSY mitä voit tehdä ellet itse huomaa. Jos nainen alkaa mököttää, kysy syy HETi ja jos (kun) se on sinussa, pyri korjaamaan virheesi/tapasi mikäli pystyt. Mökötykset kannattaa ratkaista heti, silloin nainen leppyy nopeasti. Jos annat sen mököttää viikon pari niin se keksii mielikuvituksessaan vaikka mitä ja sitten lähtösi on jo lähellä.

Tuolla pääset jo pitkälle jos nainen on normaali. Jos vaatimukset ovat aivan epärealistisia, ei ole normaali, silloin muuta itse pois.

Ps. Olen itse nainen

Tämä on hyvä ohje. Suunnilleen sama päätettiin yhdessä naisen kanssa, kun suunniteltiin yhteen muuttoa. Itse olen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta välillä kukkakimppu naiselle.

Naisten kyvyttömyys ostaa itse omat kukkansa, naurattaa vuosi toisensa jälkeen.

Joo, kyllähän se näin on, että toista ei saa ikinä ilahduttaa millään tavalla, ei edes helpolla ja halvalla. Sanoo vain reippaasti naiselle "v****, osta itse rehusi" ja mahdollisimman pilkallisella äänellä.

Vierailija
84/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse lujaa…

Vierailija
85/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta välillä kukkakimppu naiselle.

Naisten kyvyttömyys ostaa itse omat kukkansa, naurattaa vuosi toisensa jälkeen.

Joo, kyllähän se näin on, että toista ei saa ikinä ilahduttaa millään tavalla, ei edes helpolla ja halvalla. Sanoo vain reippaasti naiselle "v****, osta itse rehusi" ja mahdollisimman pilkallisella äänellä.

Kyllä naisen täytyy olla aika tyhmä, jos ei itse osaa kukkiaan ostaa. Ostatko muuten miehellesi mitään? Olutta?

Vierailija
86/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen mököttää, niin anna mököttää ihan vapaasti. Ompahan senkin aikaa hiljaa.

Tuolla vinkillä on nopeasti exä. Erimielisyydet tulee käsitellä, eikä lakaista maton alle. Tämä on tärkein asia parisuhteessa, jos molemmat ovat mieleltään terveitä. Pitkä mököttäminen on hengistä väkivaltaa, mutta jos toinen loukkaantui toisen sanomisesta tai tekemisestä niin ei voi vaan ajatella, että mököttäköön itsekseen. Mököttämiseen on syy ja jos erimielisyyksiä ei saa käsiteltyä, on suhde nopeasti ohi. Anteeksipyyntö on kova juttu, kun on toiminut tyhmästi.

Toinen vinkki, että älä kilpaile ja kadehdi kumppania parisuhteessa. Terveessä parisuhteessa ei kilpailla toisen kanssa, vaan tehdään yhteistyötä.

Älä myöskään koskaan petä.

Tee kotitöitä yhtä paljon kuin nainenkin ja kiinnitä huomiota, ettei naisen tarvitse siivota jälkiäsi.

Vierailija
87/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko luit ne anteroteron ohjeet? https://irc-galleria.net/user/Delicia/blog/2728060-yhteenmuutto-miehen-… Jos et, niin lue. 

Vierailija
88/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista näytä kaapi paika

Kaapin takana on nainen...

Vierailija
89/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijasi tulee varmasti pettämään sinua, joten ole nopeampi ja petä itse ennen häntä.

Vierailija
90/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille naiselle ainakin sanoisin että mieti vielä. 40-vuotias mies joka ei ole ikinä asunut samassa huushollissa naisen kanssa on useimmiten aika kuutamolla eikä tykkää kompromisseista. Naisen työtaakka pompsahtaa pilviin kun joutuu passaamaan miestä.

Miksi ette asuisi vaan omillanne ja tapaisitte säännöllisesti? Tulee monta turhaa vääntöä ja riitaa teillekin eteen tuon asumisen yhteensovittamisen takia.

Vierailija
91/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä että kaikki siisteyteen liittyvä on potenssiin 10.

Pienikin tahra tai leivänmuru pöydällä voi "häiritä" naista, puhumattakaan siitä jos et nosta koristetyynyä paikoilleen. Jos lamppu pitäisi vaihtaa tms, se pitää tehdä ihan he-ti.

"Häiritsemiskerroin" alkaa nousta nopeasti siitä hetkestä kun nainen huomaa minkä tahansa epäkohdan, eikä nainen voi olla epäkohdan kanssa hetkeäkään.

Varaudu siis siihen että eläminen naisen kanssa on jatkuvaa hääräämistä ja multitaskaamista jotta naista ei alkaisi "häiritsemään".

Vaihtoehto B: älä muuta. Et hyödy siitä mitään. Vastuu kodista jakautuu 50-50, mutta päätösvalta kaikesta jakautuu 90-10 koska koti on naisen valtakunta, ja nainen tietää paremin miten siellä pitää elää.

Höh? Välillä on pakko itse siivota pahimmat pölyt nurkista, kun muijaa kiinnostaa siivoaminen vielä vähemmän kuin minua. Ja se on jo aika vähän.

Vierailija
92/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kirjallinen sopimus kuinka paljon ja millaista seksiä kuuluu suhteeseen.

Vierailija
93/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tingi omasta puhtaustasosta. Jos sotkuisuus ei häiritse sinua, niin vaadi, että naisesi siivoaa loput, jos haluaa siistimmän kämpän kuin sinä.

Vierailija
94/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovu omasta asunnostasi ennen kuin olette olleet puoli vuotta yhdessä. Pidä se tyhjänä, maksa vuokraa tai jos se on oma, älä myy.

Vierailija
95/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4kk yhdessä vasta    ja jo muuttamassa yhteen. ei hyvää päivää

Happotesti. Joko loppuu nopeasti tai kestää. Todennäköisemmin kyllä loppuu nopeasti.

Vierailija
96/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkein asia ja heti ensimmäiseksi sopia ennen kuin edes takki on naulakossa, tästä pitää lähteä liikkeelle.

Vierailija
97/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luovu omasta asunnostasi ennen kuin olette olleet puoli vuotta yhdessä. Pidä se tyhjänä, maksa vuokraa tai jos se on oma, älä myy.

Vuosi ennemminkin.

Vierailija
98/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitahan nyt 5 vuotta aikaa vähintään, esimmäinen 6kk on ihan sitä honeymoon aikaa...

Vierailija
99/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsupaketin ja puhtaita kalsareita.

Vierailija
100/146 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkein asia ja heti ensimmäiseksi sopia ennen kuin edes takki on naulakossa, tästä pitää lähteä liikkeelle.

Jos asiasta pitää sopia niin koko suhde on kuolleena syntynyt ajatus. Määräättekö myös joka kerralle hinnan, jonka maksatte naiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi