Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä se kakkaaminen nyt on synnyttäessä?

Vierailija
06.05.2015 |

Peukku ylös jos kakkasit, alas jos et.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 04:14"]

En tajua miksei porukka käytä jotain suolentyhjenenysjuttua jo kotona tai itse vessassa ennen virallista synnytystapahtumaa? Se apteekista saatava tökötti tyhjentää suolen 10 minuutissa. Mä en varmasti pasko mihinkään pöydille! Vai onko tää taas näitä järjenkäyttö kielletty-keissejä? Ihmiset ei vaan kykene ajattelemaan itse yhtään mitään ellei hoitsu tai lääkäri käske.

[/quote]

Minulla supistukset etenivät nopeasti koviksi ja kotoa oli lähdettävä synnärille. Jos olisin jonkun tyhjennys tökötin huitaissut nassuun ja microlaxit vielä peräpäähän niin olisi ollut melkoiset vellit housuissa lapsiveden lisäksi. Se siitä häveliäisyydestä kun kakkasena olisin tuskaillut autossa ja kovissa supistuksissani vyörynyt sairaalaan sisään. 

Vierailija
82/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä lentää kaikenlaiset eritteet. Vatsa toimitetaan lääkkeellisesti ennen synnytystä jos vatsa ei ole toiminut pitkään aikaan, sillä ummetus voi vaikeuttaa synnytystä. Kyllä minä miestäni valistin että pysyy kiltisti minun pääni vieressä vaan ja tarjoilee vettä ettei tarvitse mennä mitään sontia katselemaan. Hoitajille/lääkäreille/kätilöille nämä asiat ovat arkipäivää vaikka niissä synnytysvalmennuksissa käytetäänkin siistittyjä videoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä jää jännitettääksi tuleeko yksi vai kaksi ruskeeta pökälettä.

Vierailija
84/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tuli kova kakkahätä jossain vaiheessa kun supistukset olivat jatkuneet jonkun aikaa. Ihan siis silleen että tuntui mahan olevan sekaisin, ja oli pakko käydä isolla asialla. Mulla ainakin hoitui kakkaaminen näin, eikä tietääkseni enää ponniatusvaiheessa sitä kakkaa ulos tullut.

Vierailija
85/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tämän lukemista olin aina kuvitellut synnytyksen kauniiksi asiaksi :(

M24

Vierailija
86/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän että synnyttävältä äidiltä voi tulla paskat ponnistaessa. Olen kahden lapsen isä ja se tuntuu erikoiselta, että minulta meni paska housuun molemmissa synnytyksissä. Toisessa olin mukana ja toisessa rysähti kotona samalla minuutilla kun lapsi oli tullut maailmaan. Mistähän tämä sitten johtuu.

Vierailija
87/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin v 2000 taysissa. Ei edes kysytty kun truutattiin peräruiske ennen synnytystä. Kuinkahan nykyään?

Vierailija
88/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän että synnyttävältä äidiltä voi tulla paskat ponnistaessa. Olen kahden lapsen isä ja se tuntuu erikoiselta, että minulta meni paska housuun molemmissa synnytyksissä. Toisessa olin mukana ja toisessa rysähti kotona samalla minuutilla kun lapsi oli tullut maailmaan. Mistähän tämä sitten johtuu.

Kuulostaa ns jännäkakalta. Ei huolta, jos rajoittuu synnytystilanteisiin. Muussa tapauksessa suosittelen imodiumia tai vaippoja.

Valelääkäri

Vierailija
89/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuosta telepaattisesta paskantamisesta synnytyshetkellä. Naapurilla m/m kävi noin. Isä oli synnytyslaitoksella ja äidillä turahti kotona kakat. Emme tiedä kaikkea vaikka luulemme.

Vierailija
90/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tietoa, kakkasinko synnytyksessä. Saatoin kakata, koska siellä taisi haista vähän etovalle loppuvaiheessa.

Vierailija
91/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kakannut / piereskellyt, vaikka kovasti sitä odotin. Olisin halunnut, että on kavereille kerrottavaa. Sen sijaan laatta lensi kivusta.

Paskat tulee kaikilta kun lapsi puristaa tullessaa peräsuo

lta.

Vierailija
92/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se hetki on sen verran kivulias ja pelottava, että siinä ei yks kakka paljon harmita, jos muuten selviää terveenä ja saa terveen vauvan!

Vierailija
93/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli tuo sama, puhui juuri tänään siitä lounaalla. On se mahdollista.

Vierailija
94/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo sanoi kanssa että hänellä ja vaimollaan oli tullut samanaikaisesti paskat synnytyshetkellä vaikka pomo oli Lontoossa palaverissa.

Vierailija
95/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ne pierutkin... terv. Ärtynyt suoli-syndrooma

Vierailija
96/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tiesi kakan tulosta monelta lapsi syntyi vaikka oli kotona ja minä laitoksella. Ihme telepatiaa tosiaan.

Vierailija
97/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vauvalta isältä äidiltä vai keneltä ne paskat tuli nyt en enää pysy kärryillä?

Vierailija
98/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko puhe

isoäidistä tai isoisästä?

Vierailija
99/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ LAMBI - KOKO PERHEEN PEHMEÄ YSTÄVÄ ]

Vierailija
100/141 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kakannut / piereskellyt, vaikka kovasti sitä odotin. Olisin halunnut, että on kavereille kerrottavaa. Sen sijaan laatta lensi kivusta.

Paskat tulee kaikilta kun lapsi puristaa tullessaa peräsuo

lta.

No ei tule. Ainakin itseltä on joka kerta tyhjennetty suoli vesiperäruiskeella eli suolihuuhtelulla. Ilmeisesti tässä on sairaalakohtaisia eroja käytännössä. Ja eipä siellä suolessa useinkaan ole paljoa tavaraakaan, ei oikein ruoka maistu, jos supistelee useamman vuorokauden. Syöksysynnyttäjät on sitten eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän