Kuinka yleistä se kakkaaminen nyt on synnyttäessä?
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:59"]
Vasta vainajana piereminen ja paskantaminen meiltä loppuu-aivan kuten hengittäminen ja syöminenkin. Paskahan on loppujen lopuksi vain kehon kuona-ainetta, eli sen energiajätettä.Ruman tai kauniin ihmisen paskaa et pysty erottamaan toisistaan.
Lihansyöjien paska haisee aina pahemmalle kuin kasvissyöjien. Punaisen lihan syöjien aina pahemmilta kuin kalansyöjien.
Siinä muutamia totuuksia paskasta.
.Kukaan ei ole umpinainen. Paskalla istuvat päivittäin niin presidentit kuin prinsessatkin.
Tuo kommentoija #20 on muuten ihan oikeassa noiden paskafanaatikkojen (..tai liekö sitten shit-fetisistien) suhteen.
Normaalilla ,henkisesti terveellä aikaihmisellä ei ole mitään heidän ongelmiensa kaltaisia suhtautumisvaikeuksia kehomme luonnollisiin toimintoihin.
Sellaisten ihmisten kehitys on jollain henkisellä tasolla jäänyt anaalisen fiksaation vaiheeseen.
Parasta muiden kannalta tosiaan olisi ,jos he keskustelisivat jossa vain keskenään,eivätkä kuvittelisi enää että muita heidän juttunsa kiinnostaisivat.
Heitä voisi nimittää vaikka paskahäiriköiksi muilla palstoilla ,mutta ei nyt nimitetä koska jonkun vakavamman henkisen sairauden oirehan tuollainen on.
[/quote]
Tulipas paljon tekstiä. Mutta kyllä kai myönnät että varsinkaan prinsessat eivät paskanna?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 03:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:59"]
Vasta vainajana piereminen ja paskantaminen meiltä loppuu-aivan kuten hengittäminen ja syöminenkin. Paskahan on loppujen lopuksi vain kehon kuona-ainetta, eli sen energiajätettä.Ruman tai kauniin ihmisen paskaa et pysty erottamaan toisistaan.
Lihansyöjien paska haisee aina pahemmalle kuin kasvissyöjien. Punaisen lihan syöjien aina pahemmilta kuin kalansyöjien.
.Kukaan ei ole umpinainen. Paskalla istuvat päivittäin niin presidentit kuin prinsessatkin.
Tuo kommentoija #20 on muuten ihan oikeassa noiden paskafanaatikkojen (..tai liekö sitten shit-fetisistien) suhteen.
Normaalilla ,henkisesti terveellä aikaihmisellä ei ole mitään heidän ongelmiensa kaltaisia suhtautumisvaikeuksia kehomme luonnollisiin toimintoihin.
Sellaisten ihmisten kehitys on jollain henkisellä tasolla jäänyt anaalisen fiksaation vaiheeseen.
Parasta muiden kannalta tosiaan olisi ,jos he keskustelisivat jossa vain keskenään,eivätkä kuvittelisi enää että muita heidän juttunsa kiinnostaisivat.
Heitä voisi nimittää vaikka paskahäiriköiksi muilla palstoilla ,mutta ei nyt nimitetä koska jonkun vakavamman henkisen sairauden oirehan tuollainen on.
[/quote]
Tulipas paljon tekstiä. Mutta kyllä kai myönnät että varsinkaan prinsessat eivät paskanna?
[/quote] Eivät,he vain nostavat kunikaallisessa wc:ssä helmansa nätisti kuninkaallisille lanteilleen,istahtavat sievästi kuninkaalliselle pytylle ja hoitavat toimituksen hovietikettiä noudattaen loppuun....
En minäkään oikein tiedä kakkasinko vai en. Siltä se tuntui, mutta niinhän ponnistusvaiheessa tuntuu joka tapauksessa kun vauva painaa peräsuolta. Murehdin itsekin tätä kakkajuttua etukäteen, mutta tosipaikan tullen se olikin sitten ihan toisarvoinen asia.
Ja ihan samalla lailla se mies panee minua nykyäänkin vaikka näki kaikki ne veret ja limat ja kaikki. Jopa enemmän kuin ennen. Että älä huoli!
En tajua miksei porukka käytä jotain suolentyhjenenysjuttua jo kotona tai itse vessassa ennen virallista synnytystapahtumaa? Se apteekista saatava tökötti tyhjentää suolen 10 minuutissa. Mä en varmasti pasko mihinkään pöydille! Vai onko tää taas näitä järjenkäyttö kielletty-keissejä? Ihmiset ei vaan kykene ajattelemaan itse yhtään mitään ellei hoitsu tai lääkäri käske.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 04:14"]
En tajua miksei porukka käytä jotain suolentyhjenenysjuttua jo kotona tai itse vessassa ennen virallista synnytystapahtumaa? Se apteekista saatava tökötti tyhjentää suolen 10 minuutissa. Mä en varmasti pasko mihinkään pöydille! Vai onko tää taas näitä järjenkäyttö kielletty-keissejä? Ihmiset ei vaan kykene ajattelemaan itse yhtään mitään ellei hoitsu tai lääkäri käske.
[/quote]
Suolensa ennen laitokselle lähtöä itse tyhjentäneet valuttavat juuri ne pahimmat kurapaskat synnärillä, moni on häpeillen todennut "miten tämä voi olla mahdollista kun juuri ennen lähtöä..." . t. huvittunut kätilö
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:07"]Ennen tämän lukemista olin aina kuvitellut synnytyksen kauniiksi asiaksi :(
M24
[/quote]
Kaunista kun äiti on tuskissaan? Synnyttämisessä ei ole mitään kaunista, veri ja eritteet vaan lentää ja paikat repeää. Lapsen saaminen pihalle, se on kaunista ja unohtuu kyllä kaikki muu. Mutta tosiaan ei teidän teinimielisten kannata vielä lapsia hankkiakaan, kun ei henkinen kantti ole tarpeeksi vahva.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:07"]Ennen tämän lukemista olin aina kuvitellut synnytyksen kauniiksi asiaksi :(
M24
[/quote]
Kaunista kun äiti on tuskissaan? Synnyttämisessä ei ole mitään kaunista, veri ja eritteet vaan lentää ja paikat repeää. Lapsen saaminen pihalle, se on kaunista ja unohtuu kyllä kaikki muu. Mutta tosiaan ei teidän teinimielisten kannata vielä lapsia hankkiakaan, kun ei henkinen kantti ole tarpeeksi vahva.
[/quote]
Ei siellä nyt kaikilla repeä paikat, sain kaksi tikkiä. Enkä huomannut mitään kakkaa, eikä haissut. Synnytys oli tavallaan ihan kaunis vaikka rankkaa tietenkin.
Olen kahdesti synnyttänyt ja kyllä se kakka tuli jo synnytyksen alussa kummallakin kerralla. Synnykset kestivät 8 ja 6 tuntia ja eka tunti meni vessassa paskoessa :D Altaassa veteen ponnistin, kyllä siinä olisi huomannut kakan tulon jos olisi tullut.
Sain traumat, haluan sektion tulevaisuudessa. En tästä kakkajutusta, mutta tuosta kivusta. Ja mulla on ärtyvä suoli ja maha monesti ripulilla, niin nekinkö sinne väännän. Ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:24"]
Synnytyksessä jää jännitettääksi tuleeko yksi vai kaksi ruskeeta pökälettä.
[/quote]Pitää tutkii tarkkaan ettei mee vahingossa se vauva roskiin.
Lähes jokainen paskoo allensa jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:28"]Kuka sicko p-skafanaatikko availee tänne öisin kaikki kakkapylly, kakkatyyli, pyyhkimistyyli, peräsuoli, vauhtiraita, perselakana ym ketjua! Mene jollekin alan foorumille (tai perusta sellainen!) ja jätä VAUVApalsta rauhaan!
[/quote]
No huhhuh. Tämä oli ensimmäinen aloitukseni av:lla ikinä mistään :D Olen vain huolissani asiasta.
Ap
[/quote]
Miksi olet asiasta huolissasi??
Minä sain Taysissa ainakin jo synnytysvastaanotolla peräruiskeen. Siitä meni kuitenkin yli 12h että vauva syntyi, mutta mielestäni en silti kakannut ponnistaessa. Voi tietenkin olla että jäi huomaamatta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 04:14"]En tajua miksei porukka käytä jotain suolentyhjenenysjuttua jo kotona tai itse vessassa ennen virallista synnytystapahtumaa? Se apteekista saatava tökötti tyhjentää suolen 10 minuutissa. Mä en varmasti pasko mihinkään pöydille! Vai onko tää taas näitä järjenkäyttö kielletty-keissejä? Ihmiset ei vaan kykene ajattelemaan itse yhtään mitään ellei hoitsu tai lääkäri käske.
[/quote]
Eipä se suoli täydellisesti tyhjene millään keinolla
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 04:14"]En tajua miksei porukka käytä jotain suolentyhjenenysjuttua jo kotona tai itse vessassa ennen virallista synnytystapahtumaa? Se apteekista saatava tökötti tyhjentää suolen 10 minuutissa. Mä en varmasti pasko mihinkään pöydille! Vai onko tää taas näitä järjenkäyttö kielletty-keissejä? Ihmiset ei vaan kykene ajattelemaan itse yhtään mitään ellei hoitsu tai lääkäri käske.
[/quote]
Tutkimuksen mukaan suolen tyhjennys tekee synnytyksestä kivuliaampaa
Ekassa synnytyksessä tuli vähän kakkaa, tokassa ei. Mies jaksaa nauraa sille vieläkin, muistuttaa asiasta aina kun yritän olla hieman häveliäs.
Kakka on normaali asia. Sitä tulee jos on tullakseen kun oikein ponnistaa, myös synnyttäessä.
En tiedä miksi, mutta minulle laitettiin ekassa synnytyksessä (kun menin vastaanottoon, ennen kuin pääsin saliin) peräruiske ja suoli sitten tyhjentyi jo siinä vaiheesa. Mutta voin kertoa, että ei ollut kovin mukavaa se. Supistusten lisäksi tuli sellainen ikävä ripulin tunne - ja jouduin käymään pöntöllä useamman kerran. En tiedä sitten, vaikuttiko ruiske minuun jotenkin voimaakkaammin kuin yleensä. Joka tapauksessa olin tyytyväinen, kun siihen ruljanssiin ei tarvinnut lähteä seuraavissa kahdessa synnytyksessä. Siitä en tiedä, tuliko kätilöille ylimääräistä siivottavaa sitten... mutta ei todella ollut tärkein juttu siinä vaiheessa.
Paljon enemmän olisin huolissani synnytyksen jälkeen kakkaamisesta, kuin synnytyksen aikana. Itsellä ainakin repeämien ja tikkien kanssa kaikki vessakäynnit oli ihan tuskaa muutaman päivän ajan. Synnytykset itsessään oli niin kamalia ja rajuja etten ehtinyt pikkujuttuja murehtia.