Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä se kakkaaminen nyt on synnyttäessä?

Vierailija
06.05.2015 |

Peukku ylös jos kakkasit, alas jos et.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:25"]

No hyi, mä ainakin jättäisin mun vaimon jos näkisin sen kakkaa synnytyksen yhteydessä! 

[/quote]

Luultavasti vaimosi jättää sinut ja tekee lapsen jonkun älykkäämmän miehen kanssa eli ei hätää, et synnärille tule pääsemään.

Vierailija
62/141 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:45"]

Ekassa synnytyksessä tuli vähän kakkaa, tokassa ei. Mies jaksaa nauraa sille vieläkin, muistuttaa asiasta aina kun yritän olla hieman häveliäs. 

Kakka on normaali asia. Sitä tulee jos on tullakseen kun oikein ponnistaa, myös synnyttäessä. 

[/quote]

Olet kyllä valinnut typerän miehen. Pelkkä paskannauraja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:23"]Sain traumat, haluan sektion tulevaisuudessa. En tästä kakkajutusta, mutta tuosta kivusta. Ja mulla on ärtyvä suoli ja maha monesti ripulilla, niin nekinkö sinne väännän. Ei kiitos.
[/quote]
Minulla on myös mutta kaikissa kolmessa raskaudessa on se vaiva hävinnyt. :) Palannut kyllä ajan kuluessa mutta siis raskausaika vatsa ollut normaali jopa ummetusta mitä ei ole ikinä muutoin. Eikä ole kakka tullut paitsi toisessa synnytyksessä ja se oli kova sievä pökäle eikä ripulia.

Vierailija
64/141 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:07"]Ennen tämän lukemista olin aina kuvitellut synnytyksen kauniiksi asiaksi :( M24 [/quote] Kaunista kun äiti on tuskissaan? Synnyttämisessä ei ole mitään kaunista, veri ja eritteet vaan lentää ja paikat repeää. Lapsen saaminen pihalle, se on kaunista ja unohtuu kyllä kaikki muu. Mutta tosiaan ei teidän teinimielisten kannata vielä lapsia hankkiakaan, kun ei henkinen kantti ole tarpeeksi vahva. [/quote] Ei siellä nyt kaikilla repeä paikat, sain kaksi tikkiä. Enkä huomannut mitään kakkaa, eikä haissut. Synnytys oli tavallaan ihan kaunis vaikka rankkaa tietenkin.

[/quote]

Kylllä yleensä paska haisee voimakkaasti, synnyttäjä ei vain sitä itse huomaa.

Vierailija
65/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:45"]

Ekassa synnytyksessä tuli vähän kakkaa, tokassa ei. Mies jaksaa nauraa sille vieläkin, muistuttaa asiasta aina kun yritän olla hieman häveliäs. 

Kakka on normaali asia. Sitä tulee jos on tullakseen kun oikein ponnistaa, myös synnyttäessä. 

[/quote]

Olet kyllä valinnut typerän miehen. Pelkkä paskannauraja.

[/quote]

Tommosia ne kaikki "maanpuolustajat on".

Vierailija
66/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:04"]Suoli tyhjeni itestään ennen synnytystä, joten en. Tosin paskominen on täysin normaalia synnytyksen yhteydessä. Itseäni ahdisti ensisynnyttäjänä ajatus siitä että paskoisin ponnistamisen aikana, mutta voin kertoa että siinä vaiheessa kun h-hetki koitti oli aivan sama tuleeko paska.
[/quote]

sama!

Vierailija
67/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:19"]Mitä jos kakkaa vauvan päälle?
[/quote]
Se on vähän niinkuin tarkoituskin, niin ällöltä kuin se kuulostaakin. Ne ulosteen bakteerit auttaa lapsen puolustusmekanismejä ja se on hyväksi vauvalle.

Vierailija
68/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:47"]No älä ole. En oikein ymmärrä miksei ne tamperelaiset anna peräruisketta, se kun helpottaisi edes yhtä asiaa synnytyksessä. Ehkä ne haluaa syödä kakkaa.
[/quote]

Ei kun ne säästää sen kesälle ja kakkaa järviin niinkuin viime kesänä.

Vierailija
69/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:27"]

Ei voi kyllä mitään pieruja hyväksyä naiselta synnytyksessäkään. Sektio on siis ainoa tapa.

[/quote]

Sektion jälkeen sitä vasta pierettääkin. Aivan säälitti huonekavereiden puolesta.
[/quote]

Tuota minäkin pelkäsin, vaan eipä onneksi pierettänyt.
T. Kahdesti sektioitu

Vierailija
70/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju sai minut ymmärtämään että en ole tosiaan vielä valmis äidiksi.
Kiitos! :)

Vierailija
71/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kakkasin synnytysjakkaralla kykkiessä, mies todisti tapahtumaa ja taisi saada pienoiset traumat.. :D kätilö ei sanonut mitään, siivosi vain jäljet ja en olisi tiennyt tapahtuneesta mitään ellei mies olisi myöhemmin purkanut sydäntään "sie sitten paskoit lattialle!" sanoin, että ponnistaa itse täysin voimin, varmana tulee ulos kaikki mikä on tullakseen !

Vierailija
72/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:28"]

itse kakkasin synnytysjakkaralla kykkiessä, mies todisti tapahtumaa ja taisi saada pienoiset traumat.. :D kätilö ei sanonut mitään, siivosi vain jäljet ja en olisi tiennyt tapahtuneesta mitään ellei mies olisi myöhemmin purkanut sydäntään "sie sitten paskoit lattialle!" sanoin, että ponnistaa itse täysin voimin, varmana tulee ulos kaikki mikä on tullakseen !

[/quote]

:D :D

Vierailija
73/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 04:14"]En tajua miksei porukka käytä jotain suolentyhjenenysjuttua jo kotona tai itse vessassa ennen virallista synnytystapahtumaa? Se apteekista saatava tökötti tyhjentää suolen 10 minuutissa. Mä en varmasti pasko mihinkään pöydille! Vai onko tää taas näitä järjenkäyttö kielletty-keissejä? Ihmiset ei vaan kykene ajattelemaan itse yhtään mitään ellei hoitsu tai lääkäri käske.
[/quote]
Siinä vaiheessa kun synnytyspoltot alkaa on helkatti suolentyhjentämiset viimeinen asia jota siinä kohtaa miettii. Oletteko te jotain 15-vuotiaita vai mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Vierailija
74/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:11"]Mitä sille kakalle sitten tehdään siinä tilanteessa, jos se tulee? Näkeekö mies sen?

Ap
[/quote]

Meillä mies näki ja haistoi.. kauheeta!!

Vierailija
75/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:11"]Mitä sille kakalle sitten tehdään siinä tilanteessa, jos se tulee? Näkeekö mies sen?

Ap
[/quote]

Meillä mies näki ja haistoi.. kauheeta!!
[/quote]
Meillä sama. Traumatisoitui raasu näkemästään niin ettei ole kykene enää itsekkään ulostamaan. Käy viikon välein tk:ssa suolentyhjennyksessä sekä psykologilla juttelemassa.

Vierailija
76/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 04:14"]

En tajua miksei porukka käytä jotain suolentyhjenenysjuttua jo kotona tai itse vessassa ennen virallista synnytystapahtumaa? Se apteekista saatava tökötti tyhjentää suolen 10 minuutissa. Mä en varmasti pasko mihinkään pöydille! Vai onko tää taas näitä järjenkäyttö kielletty-keissejä? Ihmiset ei vaan kykene ajattelemaan itse yhtään mitään ellei hoitsu tai lääkäri käske.

[/quote]

Siinä on kuule vähän muutakin mietittävää. Ekan synnytyksen alkaessa en ollut kotona lainkaan, vaan synnärillä jo valmiiksi, mutta eivät ne antaneet mitään peräruiskeita. Kun toka synnytys alkoi, se lähti käyntiin sen verran ripeästi, ettei mulla olisi ollut aikaa fiilistellä mitään "suolentyhjennysjuttuja", koko se aika, mikä meni kalvojen puhkeamisesta siihen, että päästiin ovesta ulos, meni tavaroiden pakkaamiseen ja aamupalan laittamiseen (itse en sattuneesta syystä sitä ihan hirveästi nauttinut). Sen lisäksi, että piti kärvistellä supistusten kanssa autossa, olisi ollut kyllä melko epämiellyttävää sen lisäksi sotkea itsensä paskaan, koska en mä todellakaan olisi voinut jäädä kotiin odottelemaan, että kaikki tulee ulos.

Ja näiden syiden lisäksi sitä suolta ei tarvitse tyhjentää, koska sitä paskaa nyt vain tulee useimmissa synnytyksissä, mutta kuten tunnut kuvittelevan, se ei ole mitenkään kauhean keskeinen osa sitä synnytystä. Ekassa synnytyksessä ei mitään hajua mistään paskoista, tokasta mulla on taas sellainen hämärä muistikuva, että huomasinkin kakan tulevan. Synnytyksessä pitää myös maata reva levällään pahimmillaan aika monen ihmisen edessä, ei sekään ajatuksena mitenkään mukava ole, mutta siinä synnytyksessä tosiaan on yleensä jotain muuta ajateltavaa kuin että voi kauheeta, nyt toi näkee mun pimpulin.

Vierailija
77/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotkut vastaukset saa mut rauhottuun ja rentoutuun, mutta jotkut aiheuttaa paskahalvauksen jo tässä vaiheessa, vaikka synnytykseen on vielä monta kuukautta.
Ap

Vierailija
78/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:53"]

Nämä jotkut vastaukset saa mut rauhottuun ja rentoutuun, mutta jotkut aiheuttaa paskahalvauksen jo tässä vaiheessa, vaikka synnytykseen on vielä monta kuukautta. Ap

[/quote]

Voin vakuuttaa, että synnytyksessä et enää mieti asiaa. En suosittele tekemään kotona mitään tyhjennyksiä. Suolen kouristelu voi vaikuttaa myös synnytyksen kulkuun.

Vierailija
79/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pistää butt plugin ennen synnytystä? Semmonen jossa on vaaleanpunainen poninhäntä kiinni.

Vierailija
80/141 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kakkaaminen nyt on pienin murhe synnytyksessä. Sieltä alapäästä tulee niin paljon muutakin roinaa vauvan lisäksi ja kipu on helvetillinen, siinä ei pari kakkakikkaretta haittaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan