Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhdetta aloittelemassa, millä yllättäisin hänet?

Vierailija
05.05.2015 |

Olen siis aloittamassa salaisen seksisuhteen erään taannoisen yhden yön jutun kanssa (joo, ei sitten jäänyt yhteen yöhön). Olemme molemmat varattuja, mutta kummankin suhde on enemmän tai vähemmän vapaa. Minulla on se "vähemmän", eli mieheni ei halua tietää lainkaan panoistani, vaikka lupa vieraissa käymiseen onkin. Siksi siis salailua ja vaivihkaisuutta.

haluaisin kuitenkin tälle uudelle kumppanille järjestää jotain ylläreitä, mutta siten, ettei mieheni tarvitse pähkäillä mitään. En siis ajele karvojani poikkeuksellisen rohkeasti tai muuta vastaavaa. Ajattelen varmaan aika konservatiivisesti näitä ylläreitä. Onko esimerkiksi mistään kotoisin idea, että menen uuden miehen luo sovitusti keskellä päivää ilman alusvaatteita? Jonkun seksilelun kanssa? Mikä voisi olla juttu, josta mies kuin mies innostuu saman tien kun saavun hänen luokseen, mutta mistä ei jäisi merkkiäkään aviomiehelle? Haluaisin nähdä vähän vaivaa, koska tämän suhteen tarkoitus on yllätyksellisyys ja hauskuus, ehkä vähän tavallista rajumpikin meininki. Vaniljaa saan siis kotonakin, en halua nyt sellaista, että suunnilleen verkkareissa menen kylään. Koska kuitenkin menen suoraan töistä perinteisille päiväkahveille, en ihan verkkosukkiksiin pysty tässä taipumaan (olen töissä päiväkodissa ja mies asuu ihan työpaikkani vieressä, en yksinkertaisesti lähde töistä BDSM-vaatetuksessa).

ja tähän pakolliset disclaimerit: kyllä, olen naimisissa. Ei, en halua erota enkä halua parisuhdetta muiden kuin aviomieheni kanssa. Kyllä, meillä on poikkeuksellisen erilaiset halut nykyään, ja kyllä, olemme keskustelleet asiasta, ja tämä on tapa, jolla hoidamme asian.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri tänään rekoilta pk-kahveista tulleena. Mies johtaja. Halusi että tapaamme hänen toimistollaan. Pyyntö että ei pikkareita jalassa. Minä ajelin alapään paljaaksi ja jätin pikkarit kotiin. Päälle normaali työvaatetus (hame, stay upit, paita ja jakku sekä korkkarit). Tuli kokeiltua johtohuone ja sen kalustus. Meno oli kiihkeää , muistona johtokunnan pöydän reunan aiheuttamat painaumien mustelmat selässä.
Kuuman palaverin jälkeen nautimme lounaan firman ruokalassa.

N43

Vierailija
2/9 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:36"]

Olen siis aloittamassa salaisen seksisuhteen erään taannoisen yhden yön jutun kanssa (joo, ei sitten jäänyt yhteen yöhön). Olemme molemmat varattuja, mutta kummankin suhde on enemmän tai vähemmän vapaa. Minulla on se "vähemmän", eli mieheni ei halua tietää lainkaan panoistani, vaikka lupa vieraissa käymiseen onkin. Siksi siis salailua ja vaivihkaisuutta.

haluaisin kuitenkin tälle uudelle kumppanille järjestää jotain ylläreitä, mutta siten, ettei mieheni tarvitse pähkäillä mitään. En siis ajele karvojani poikkeuksellisen rohkeasti tai muuta vastaavaa. Ajattelen varmaan aika konservatiivisesti näitä ylläreitä. Onko esimerkiksi mistään kotoisin idea, että menen uuden miehen luo sovitusti keskellä päivää ilman alusvaatteita? Jonkun seksilelun kanssa? Mikä voisi olla juttu, josta mies kuin mies innostuu saman tien kun saavun hänen luokseen, mutta mistä ei jäisi merkkiäkään aviomiehelle? Haluaisin nähdä vähän vaivaa, koska tämän suhteen tarkoitus on yllätyksellisyys ja hauskuus, ehkä vähän tavallista rajumpikin meininki. Vaniljaa saan siis kotonakin, en halua nyt sellaista, että suunnilleen verkkareissa menen kylään. Koska kuitenkin menen suoraan töistä perinteisille päiväkahveille, en ihan verkkosukkiksiin pysty tässä taipumaan (olen töissä päiväkodissa ja mies asuu ihan työpaikkani vieressä, en yksinkertaisesti lähde töistä BDSM-vaatetuksessa).

ja tähän pakolliset disclaimerit: kyllä, olen naimisissa. Ei, en halua erota enkä halua parisuhdetta muiden kuin aviomieheni kanssa. Kyllä, meillä on poikkeuksellisen erilaiset halut nykyään, ja kyllä, olemme keskustelleet asiasta, ja tämä on tapa, jolla hoidamme asian.

[/quote]

Niin miehet ovat kyllä (ainakin minä) hyvinkin herkkiä verbaalisille viesteille. Mene rappukäytävään vastaan ja sano että tulit, kun panettaa niiin kovasti, ja kerro ihan suoraan mitä hauaisit tai mitä olisit valmis antamaan. Mitkään puvut tai lelut eivät voita tätä. Älkääkä sitten menkö sänkyyn (tylsää) menkää ennemin kellariin tai pommisuojaan. Hätätapauksessa varasto tai alakerran vessakin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut yllättäisi parhaiten tuon #2:n kuvaama sheivaus. Mä sheivasin munani kostoksi salarakkaalke kun oli mennut leikkauttamaan wp-tyylisen sivukaljun itselleen. Vaimoni tenttasi pitkän aikaa ketä varten olen sheivannut ;).

Vierailija
4/9 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:48"]

Niin miehet ovat kyllä (ainakin minä) hyvinkin herkkiä verbaalisille viesteille. Mene rappukäytävään vastaan ja sano että tulit, kun panettaa niiin kovasti, ja kerro ihan suoraan mitä hauaisit tai mitä olisit valmis antamaan. Mitkään puvut tai lelut eivät voita tätä. Älkääkä sitten menkö sänkyyn (tylsää) menkää ennemin kellariin tai pommisuojaan. Hätätapauksessa varasto tai alakerran vessakin käy.

[/quote]

Jos näin on, olen vahvoilla. Joudumme ensinnäkin odottamaan tapaamista pari viikkoa, ja tässä on jo ajateltu asiaa paikat kosteina niin paljon, että helposti pystyn kertomaan, kuinka järjettömästi panettaa, ja miten sitä haluan. Olen ilmeisesti turhaan ujostellut antavani liian halukkaan kuvan itsestäni. Jotenkin olen kasvanut siihen ajatukseen, että miestä ei enää kiinnosta, jos nainen on liian helppo. Minä olen tässä suhteessa se, joka yhden yön jälkeen otti yhteyttä ja ehdotti tätä tapailua. Minä olen myös kirjoitellut viesteihin sitä sun tätä pikkutuhmaa. Olemme jo sopineet, että mies ottaa yhteyttä työmatkansa jälkeen, mutta koska odotan tapaamista näin kiihkolla, haluaisin jossain vaiheessa lähettää hänelle jonkun viestin, jossa ilmaisen halukkuuteni ja odotukseni. Onko se liikaa? Vaikutanko vain epätoivoiselta? Onko se häiritsevää, kun hän on työmatkalla, mutta myös mitä luultavimmin tyttöystävänsä kanssa? 

ap

Vierailija
5/9 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan koko kahta viikkoa häiriköi viesteillä. Minä ehkä odottaisin sellaisen rohkeamman viestittelyn kanssa ekan tapaamisen jälkeen. Olet jo tehnyt paljon, kun teit aloitteen. Harva nainen ehdottelee sellaista. Luulisi pelkästään sen olevan ekaa tapaamista varten aika kiihottavaa.

Vierailija
6/9 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin mitä erikoistoiveita hänellä on seuraavaa kertaa varten....

Vierailija
7/9 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostat ihan siltä että todellakin sinulla on tunteita tätä toista kohtaan. Ei hyvältä vaikuta. 

Vierailija
8/9 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole tunteita :D Olemme tavanneet siis kerran ja niukin naukin muistan miltä mies näyttää. Seksi oli loistavaa, ja hän on minua paljon nuorempi, joten saan sieltä sitä kaipaamaani kovaa munaa. Samalla tosin olen kiusallisen tietoinen omasta vanhenevasta kropastani, jota varmaankin näillä ylläreillä pyrin kompensoimaan. Mutta todellakin, olen jo sen verran iso tyttö, etten yhden humalaisen illan ja yön aikana todellakaan kehitä muita kuin himon tunteita ketään kohtaan. On erittäin kiihottava ajatus, ettemme edes aio sen kummemmin tutustua. Tässä on tavoitteen ainoastaan salainen hauskanpito. 

Ap

Vierailija
9/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise munille. Varmasti yllättyy. Ei vaiskaa, mutta tuskin mitään ooppera spesiaalia kaipaa, kunhan pääsee pukille.

-Niksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi