Tuleeko teille urheilutrikoissa kamelinvarvas?
Itselleni tuntuu tulevan kaikissa ja hävettää kulkea pimppi näkyen salilla. Onko edes mahdollista löytää hyvin istuvia trikoita, joissa ei tulisi cameltoeta?
Kommentit (71)
Tässä tulee vinkki:
Leikkaa mehupullosta tai vastaavasta ohuesta muovista pikkuhousunsuojan kokoinen pala ja pujota se alushousujen puuvillaisen haarakiilan alle. Mallit käyttävät tätä keinoa. Ei hankaa eikä näy.
Ikävä kyllä. Pakko siis käyttää pitkiä toppeja tai t-paitoja. Rasittavaa miten etenkin halvimmissa trikoissa on se kangas niin ohutta :/
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:48"]Ihan kuin muita treenivaatteita ei olisi olemassa kuin huomiota kerjäävät trikoot t.mies
[/quote]
Itseasiassa itsekin niitä aluksi vierastin tuon ihomyötäisyyden takia. Sitten totesin, että ovat niin ylivoimaisen mukavat muihin housuihin verrattuna, että en enää muita käytäkään. Erityisesti juoksussa ihan huiput! Toki suosin tummiavärejä, niin eivät ihan paljastavimpia ole. Kerjäänkö minä nyt sitten huomiota miehiltä? Eihän me naiset ikinä laiteta mitään päälle ajattelematta miesten mielyttämistä ;)
Jos tulee kamelinvarvas niin isompi koko tai eri merkkiset pöksyt. Malleissa ja kankaissa on yhtä paljon eroja kuin naisten takamuksissa. Varmasti löytyy hyvin istuvat, jos viittii etsiä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:53"]Mulle tulee cameltoe jos pidän tiukkojen ja ihonmyötäisten salitrikoiden kanssa string mallisia alushousuja, mutta jos jalassa on hipsterit tai boxer malliset niin niistä ei jää mitään :) N38v
[/quote]
Ai, mulla taas stringien kanssa ei nimenomaan tule...
Mulla ei tule missään housuissa. Kaverilla tulee ja hänellä on leveä lantio ja jalat toisistaan niin kaukana että häpyhyyletkin varmaan kauempana toisistaan. Varmaan vaikuttaa häpyhuulien koko. Mulla on kyllä musta ihan normaalinkokoset.
mulla liian iso häpykumpu ja pullottaa siksi, ärsytttääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:53"]Mulle tulee cameltoe jos pidän tiukkojen ja ihonmyötäisten salitrikoiden kanssa string mallisia alushousuja, mutta jos jalassa on hipsterit tai boxer malliset niin niistä ei jää mitään :) N38v [/quote] Ai, mulla taas stringien kanssa ei nimenomaan tule...
[/quote]
Millaisia stringejä käytät? Narustringit vai enemmän "hipsterstringit" joissa enemmän kangasta, joka menee pakaran päältä? Esim. Casell Perfect Thong https://secure-i2.ztat.net//large/C4/44/1B/01/84/02/C4441B018-402@4.1.jpg
Ei ole likoon laittamista, eivätkä naiset kilpaile toosan vilauttamisella.
Jaksaa aivan huvittaa miesten hölmöt kuvitelmat.[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:37"]
Sama. Nyin sitten paitaa alaspäin. Ja tajuan, että se se noloa onkin.
[/quote]
Ehkä se on noloa, mutta näin miehenä olisin jo ihan myyty, jos tällaisen huomaisin.
Kyllä ne trikoot on ihan tarkoituksellla suunniteltu niin, että hieman muotoa näkyy. Ymärrän kyllä, että on vaikeaa laittaa itsestään noin paljon likoon, mutta kilpailu naisten kesken taitaa olla varsin kovaa.
[/quote]
Yleensäkin trikoot sopivat harvalle kropan puolesta. Eikä se cameltoe oikeasti paljoa erotu mustista trikoista. Taitaa olla provo aloitus.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:34"]50%:lla maailman väestöstä on pimppi, mikä siinä nyt hävettää [/quote] Ei oo. Miehiä on enemmän kun naisia, joten väittämäsi on epätosi.
[/quote]
Länsimaissa naisia on enemmän kuin miehiä
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:01"]
Tässä tulee vinkki: Leikkaa mehupullosta tai vastaavasta ohuesta muovista pikkuhousunsuojan kokoinen pala ja pujota se alushousujen puuvillaisen haarakiilan alle. Mallit käyttävät tätä keinoa. Ei hankaa eikä näy.
[/quote]
Oksettavaa
Uuhhh.... Hyvä aihe ja maukasta keskustelua !
T: Kuolaava ap- mies
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:54"]
Pikkuhousunsuoja
[/quote]
Tämä. Ja kun sen suojan laittaa vielä vähän edemmäs kuin normaalisti niin auttaa hyvin.
Onko pakko olla muodin orja ja käyttää niitä makkarankuoria vaikka ne ahdistaisi?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:35"]
Yleensäkin trikoot sopivat harvalle kropan puolesta. Eikä se cameltoe oikeasti paljoa erotu mustista trikoista. Taitaa olla provo aloitus.
[/quote]
Mä valitsen trikoot koska ne sopii parhaiten treenaamiseen. Paskaakaan kiinnosta sopiiko ne täydellisesti jalkojen muotoa ajatellen :D Ääliö.
Ostakaa koon isommat housut niin ongelma poistuu.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:53"]Mulle tulee cameltoe jos pidän tiukkojen ja ihonmyötäisten salitrikoiden kanssa string mallisia alushousuja, mutta jos jalassa on hipsterit tai boxer malliset niin niistä ei jää mitään :) N38v [/quote] Ai, mulla taas stringien kanssa ei nimenomaan tule...
[/quote]
Millaisia stringejä käytät? Narustringit vai enemmän "hipsterstringit" joissa enemmän kangasta, joka menee pakaran päältä? Esim. Casell Perfect Thong https://secure-i2.ztat.net//large/C4/44/1B/01/84/02/C4441B018-402@4.1.jpg
[/quote]
Molempia, mutta käytän vain niitä malleja, jotka oikeasti tuntuvat mukavilta ja istuvat hyvin. Varsinkin juoksulenkillä sellaiset trikoo "nirunarut" on mun mielestä hyvät. Ei hankaa, nouse taj muuta ikävää
Mulle tulee cameltoe jos pidän tiukkojen ja ihonmyötäisten salitrikoiden kanssa string mallisia alushousuja, mutta jos jalassa on hipsterit tai boxer malliset niin niistä ei jää mitään :) N38v