Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille urheilutrikoissa kamelinvarvas?

Vierailija
05.05.2015 |

Itselleni tuntuu tulevan kaikissa ja hävettää kulkea pimppi näkyen salilla. Onko edes mahdollista löytää hyvin istuvia trikoita, joissa ei tulisi cameltoeta?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kamelinvarvas haittaa. Annan kyllä oman kamelinvarpaan näkyä.

Vierailija
62/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ainakin yksissä niken treenitrikoissa niin, että keskisauma ei mene suoraan edestä taakse, vaan keskellä haaroja on pyöreä kangaspala, jonka kummastakinpäästä keskisauma alkaa. En tiedä osasinko kuvailla, mutta niiden housujen kanssa ei ole ongelmaa vaikka kiskoisi korviin asti.

Vierailija
64/71 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä haittaa pätkääkään vaikka kaikilla naisilla saleilla näkyis häppärien muodot :D päknvastoin siellähän menis aika suorastaan siivilla entistä paremmin silmistä kuola valuen :D

M29

Vierailija
65/71 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamelinvarvas kirjoitti:

Itseäni ei kamelinvarvas haittaa. Annan kyllä oman kamelinvarpaan näkyä.

Todella kuuma rempseä asenne juuei tuollainen :) ihanko salilla heilut vaan häpyhuulet paistaen vai muutenkin camel toen kanssa? Miten muiden katseet?

Vierailija
66/71 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkillä annan näkyä, siinä kukaan ehdi töllöttää ja mitä siitä vaikka joku sen huomaisi.... Siinähän ohi jo painelen. Salilla mulla on lyhyet shortsit talvella trikoiden päällä. Ei näy edestä tai takaa mitään.

Vierailija
67/71 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla missä käyn GoGo Park Tampere niin suurimmalla osalla naisista näkyy "cameltoe" trikoiden läpi oli trikoot sitten mustat tai muun väriset.....

Vierailija
68/71 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
69/71 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan, joskus harvoin menee trikoot huonosti ja silloin tulee kamelinvarvas. Kuvittelen kuitenkin, ettei kukaan katso ketään pimpin tienoille kovin tarkkaan? :D

Ai ei katso vai.... :D voi kun tietäisit.. Usein sitä jää huomaamatta tuijottamaankin naisen jalkoväliä jos se on liikaa esillä

Vierailija
70/71 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla haiskahtaa se kamelinvarvas, haju tulee housujen läpi.

Vierailija
71/71 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nivussuoja niin ei näy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi