muita, jotka ei tykkää salaatista?
siis sellaisesta lehtevästä, kuten jotain jäävuorisalaattia ja kanaa jne. En oo koskaa oppinut tykkäämään. Jotenkin se kasvis on niin mauton tai sellainen kitkerä. Aina kun yritän syödä salaattia vaikka vieraissa niin huomaan että oon nyppinyt suuhun vain kaiken muun, kuten makaronit, kananpalaset, fetat jne.. ehkä kastikkeen kanssa voi olla syötävää mutta mielestäni salaatin terveellinen idea karisee siinä :D
lisäksi musta aina tuntuu, että salaatinlehtien joukossa voi olla ötököitä enkä halua niiden yllättävän mua.
Kommentit (4)
En tykkää myöskään. Kasivikset kypsennettynä ovat hyviä, vaikkapa täytetyt paprikat, siskonmakkarakeitto juureksineen, gratiiniti ja vaikka mitä.
Salaatteihin en koske. En siksi kylläkään, että pelkäisin ötököitä kuten aloittaja. Ei vain maistu, niin ei maistu.
Mikä ihme pakko sitä itseään olisi kiduttaa. Ihan terve ja normaalipainoinen olen.
Salaattilajikkeissakin on eroja. Toiset lajikkeet on maukkaampia kuin toiset. Ja joissain se suutuntuma on kivempi kuin toisissa. Mä en tykkää jääsalaatista tai friseesalaatista kauheasti, mutta voin mä niitä syödä, jos jossain on tarjolla. Itse tykkään enemmän esim. tammenlehtisalaatista tai roomansalaatista.
Ja salaatit ruokalajina voi olla tosi hyviä tai sitten tosi tylsiä ja mauttomia. En yhtään ihmettele, ettei monet "tykkää" salaateista, kun usein näiden tyyppien käsitys salaatista on salaatinlehtiä, kurkkua ja tomaattia. Eihän ne maistu miltään. Sitten nämä "salaatit" kuorrutetaan kammottavilla, teollisilla kastikkeilla, joista saa vielä hitosti kaloreita.
Mä suosin salaateissa ennemmin vaikka kaalia yms, nuo vihreät lehdet tuntuu vähän turhalta.
No, ei niissä salaateissa paljon ravintoakaan ole, joten ei haittaa, vaikka jättää syömättä.